Side 97 af 119 FørsteFørste ... 22476277879596979899107117 ... SenesteSeneste
Viser resultater 961 til 970 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Haggerbax Vis Indlæg
    OK. hvem er du in game.
    Titus Pullo husk att Vildere.

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Moral er noget sjovt, subjektivt noget - vi har hver vore egne grænser for hvad der er ok - som oven i købet farves af HVEM der tester de grænser.

Nogen synes det er ok at spille flere konti / bruge "støttekonti" / have personlige deffere. Andre synes at det er dybt forkasteligt, men synes at det er ok at benytte spionage mod andre alliancer.

Så er der dem som synes at begge dele er foragteligt, men til gengæld presser reglerne til det yderste i et forsøg på at tage byggeplaner ud af spil - eller en fjendtlig konto. Eller danne meget store koalitioner i et forsøg på at sikre sig sejren. I alle situationer er der nogen som skælder ud, nogen som er ligeglade, og nogen som griner lidt fjoget i skægget.

Oftest er man lidt farvet af de holdninger, sympatier og antipatier man har i forvejen. Desuden bliver en handling begået af en LPV'er generelt bedømt lidt mildere af andre LPV'ere, men hårdere af "fjenden" - og omvendt med tilsvarende handlinger begået af modstandere.

Nøjagtigt som fejltrin begået af Helle Thorning typisk bedømmes hårdere af BT og mildere af Ekstra-bladet - og det modsatte er tilfældet for handlinger begået af Lars Løkke.

Og nøjagtig, som hvis vi ser en politisk debat. Her er vi altid tilbøjelige til at udnævne den til vinder, som vi "holdt med" i forvejen.

Det samme gælder på denne server. Alle større alliancer er vel på et eller flere punkter gået til grænsen - og tenderer til at synes at egne handlinger er ok, mens modpartens handlinger er usselt snyderi.

Skal vi ikke bare lade pladen tale?

Hvis LPV taber er det fordi FUN og co har været dygtigere til at samle en stor koalition, og til at gemme krudtet til når det virkelig gælder (og lidt fordi LPV har kastet byggeplaner i grams) - og vi vil komme til at høre et LPV hylekor om meta, simmeri o.s.v

Hvis LPV vinder er det fordi spillerkvaliteten er højere og man har udnyttet chancer der opstod (og fordi FUN blottede sig ved at køre med for lavt def i ww'erne i starten) - og vi vil komme til at høre et FUN/WOLF hylekor om "snydere", elite-alliancer o.s.v.

God kamp!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Hvis Maleren taber er det klart fordi de andre snyder!!
    Hvis Maleren vinder er han bare god som altid!!

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Elmer Vis Indlæg
    Skal vi nu ikke liiiiiige få fakta på plads.

Krigserklæringen kom 100% fra BL

Det er korrekt at LPV har prøvet at snuppe en byggeplan fra BL og da BL bygger på et konkurrerende WW i LPV manglede en byggeplan, så er det vel fair nok. Men vi angreb ikke på nogen byer/mains før efter BL lavede deres krigserklærings og Schyttekontoen sendte sine pulter afsted. Det skete natten til søndag og både Maleren, WR og Bambi var online og chattede stille og roligt. Der blev som du ved sat nogle mure og så sendte vi selvfølgelig pulter den anden vej. Derfor så vidt jeg er bekendt med, så startede BL krigen og BL var de første til at sende pulter.

Det med at ledelsen diskuterede om man skulle gøre noget ved din konto da du forlod LPV skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke er i ledelsen (de berømte ord). Men I og med at de åbenbart besluttede at det var fair nok at du spillede på kontoen (de meldte dig jo ikke dengang) da vi allesammen anerkender at du har brugt tid og guld på den og du så i samme åndedrag sviner dem til - det fatter jeg ikke.

Af samme årsag ville jeg (og har aldrig) personligt investere for meget tid og guld i en konto som jeg ikke havde 100% råderet over. Hvis du var på chatten da vi så nyheden, så var der både chok og lidt vrede (bl.a fra mig) over hvad der var sket. Tro mig, du stod til at få en øretæve her i nat. Det var et rent logistisk tilfælde at det første nat blev Schytte kontoen som fik tæv og så Abram som blev ramt i en 4-5 byer.

Den gamle kontoejer har fået info om at hans konto ikke længere var i LPV. Dette er ikke noget som LPV har haft noget at gøre med som ally. Det er noget som 1 person som har følt sig personlig stødt over i første omgang dem som forlod LPV og dernæst deres krigserklæring at han sendte en mail til den gamle kontoejer om at kontoen altså ikke længere var i LPV. Tror såmænd ikke han overhovedet fik et svar, men det er også ligemeget. Hvad den gamle konto ejer så gør, er altså ude af LPV´s hænder. Der er nogen som er ligeglade, der er nogen som synes det er fint, der er en del som synes det er irriterende og lidt unfair og så er der mig som er rasende over den bjørnetjeneste som den gamle kontoejer har "gjort" os ved at skabe dette problem. LPV kunne jo lægge BL ned uden problemer det er der vel ingen som kan tvivle på. Hele denne ballade har kun gjort 1 ting, nemlig at ødelægge en sjov krig som vi kunne have haft her i slutningen af serveren.

Jeg har set en del politisk TV her de sidste par dage, og alt det spin som foregår her på off forum er sgu værre end inde på borgen. Rygter på forum = sandheden. Selve sandheden er man ligeglad med, for den er enten kedelig eller også passer den ikke ind i historien.
    Krigs erklæringen blev sendt 45 min efter der var afsendt 8 strikes mod schyttes main - slemajt's main og Abram's main - ingen af de 3 byer havde en BP..
    Den kære "leder" i LPV kom så med påstanden dagen efter at i kun havde angrebet BP byer, hvilket jo ikke er sandt..

Schyttes pulter blev sendt mellem 30 min og 1 time efter LPV havde sendt mod hende, da hun ikke ville kunne fordre den hvis hun blev ramt med real - så hendes valg var ikke så svært.. hellere lade den dø mod en mur, end lade den sulte hjemme i en korndød by..
    Smack

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krayzie Vis Indlæg
    Rygtet siger at FUN/NY/WOLF har haft held til at nuppe en byggeplan fra BL.. Og uden der blev gjort modstand..
    Korrekt!

Jeg kontaktede Wolf/fun om ikke de lige kunne hente den BP ved mig..
    det kunne de

så er det lykkes for en BL konto at nappe hele 5 byggeplaner, men for dælen hvor ærgeligt den konto slettede sørme og tog de 5 arte's ud af spillet..
    Smack

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vildere Vis Indlæg
    Like i said: BULLSHIT!

Da slemajt kontoen blev overtaget/lånt havde den oprindelige ejer ikke været på i næsten 1 måned - den var derimod blevet spillet af en konto som allerede var aktiv, men havde fået password til slemajt kontoen..

mener det kaldes at køre dobbelt konto..
    underligt det så er den selv samme som både gav password til den "nye" og også anmeldte den nye til MH..
    Smack

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    underligt det så er den selv samme som både gav password til den "nye" og også anmeldte den nye til MH..
    Hvorfor blander du MH ind i det? Så vidt jeg ved har MH ikke haft noget med sagen at gøre, så endnu engang kører du bare videre med beskyldningerne. Hvis du gad at læse, så er det beskrevet præcist hvad der er sket. Der er 1 !!!! person i LPV som har haft meget store følelser for hele BL balladen og til sidst fandt en gammel email adresse på den gamle slemajt konto (via LPV forum) og fortalte ham at hans gamle konto havde forladt LPV og det er det. Derefter skete, hvad der nu skete og da det er den gamle kontoejer som har kontrol over registrerings email adressen til kontoen har han også 100% kontrol over selve kontoen. Vi kan som sagt ikke gøre en skid ved det selvom vi ville. Dem som påstår andet kan for min skyld hoppe i havnen.

Mht til hvem som sendte først osv, så var ingen (incl skipper og jeg selv) klar over at [indsæt navn] havde sendt angreb imod nogle mains for at få mere held på vores BP jagt. Om det så er en "rigtig" krigserklæring eller ej er der delte meninger om, jeg har min og andre har selvfølgelig deres. Nogen vil sige at det er ganske naturligt at fake lidt rundt omkring for at trække opmærksomhed væk fra byggeplanerne, andre vil mene at alt andet end singleangreb på bp er = krig. Som sagt, lige så mange meninger som der er spillere på serveren sikkert.

S2.dk: Bambi på glatis - Vundet: LPV
    classic: Fjelle - Vundet: Gimle
    S3.dk: Bumblebee - Tabt: SG
    S2.dk: Incitatus - Tabt: AFF
    S3.dk: Incitatus - Vundet: Sry
    S2.dk: Viggo - Vundet: SOS
    S1.dk: Hango Vundet: Vikings
    S3.dk: Confession - Tabt: UFO

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Krigs erklæringen blev sendt 45 min efter der var afsendt 8 strikes mod schyttes main - slemajt's main og Abram's main - ingen af de 3 byer havde en BP..
    Den kære "leder" i LPV kom så med påstanden dagen efter at i kun havde angrebet BP byer, hvilket jo ikke er sandt..

Schyttes pulter blev sendt mellem 30 min og 1 time efter LPV havde sendt mod hende, da hun ikke ville kunne fordre den hvis hun blev ramt med real - så hendes valg var ikke så svært.. hellere lade den dø mod en mur, end lade den sulte hjemme i en korndød by..
    Ja det var jo så real fra BL der var grunden til vi har åbnet ild 24 timer senere.
    på trods af BL talte om 24 timer til at hive flere forrædere over.
    så klart når ens nabo samt en selv får indkommende klokken lort. natten til den dag de "24" timer skulle gælde og det så tilmed er real. ja så starter man en krig.
    det er vidst nok også gået rigeligt hårdt udover den konto nu.
    Last edited by Maleren; 29-05-2014 at 03:04.

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Da slemajt kontoen blev overtaget/lånt havde den oprindelige ejer ikke været på i næsten 1 måned
    Din opfattelse er ikke korrekt - den oprindelige ejer havde ikke været synderligt aktiv længe, men loggede på ind imellem - og derfor var der stadig sitter-adgang til kontoen.

den var derimod blevet spillet af en konto som allerede var aktiv, men havde fået password til slemajt kontoen..
    Din opfattelse er ikke korrekt - kontoen var hovedsageligt drevet af en sitter i en periode. Ingen anden end kontoejer havde været på via password - hverken på normal vis (hvilket ville have medført øjeblikkelig spærring) eller via diverse "tricks" såsom clearing af cookies eller proxy-servere - ikke en eneste gang.
    Password blev siden via tredjemand udleveret til en dual (den dual som netop har fået frataget adgangen) - men ingen anden end kontoejer og dual har været logget på med password (jeg formoder at dual rettede password efter at have modtaget det, men kan naturligvis ikke vide det).

mener det kaldes at køre dobbelt konto..
    Det er sikkert korrekt at du mener det. Jeg tror dog de fleste mener at dobbelt konto er hvis samme person i modstrid med reglerne spiller på flere konti med password - og det er ikke tilfældet her. Enhver har selvfølgelig ret til at benytte et udtryk i den betydning man måtte have lyst til - med fare for at det budskab der modtages ikke svarer til det man ønsker at afsende.

og også anmeldte den nye til MH..
    Din opfattelse er ikke korrekt - der har ikke været tale om nogen anmeldelser til MH.

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Korrekt!

Jeg kontaktede Wolf/fun om ikke de lige kunne hente den BP ved mig..
    det kunne de

så er det lykkes for en BL konto at nappe hele 5 byggeplaner, men for dælen hvor ærgeligt den konto slettede sørme og tog de 5 arte's ud af spillet..
    Så er der ihvertfald en hel del der skal lukke røven med hensyn til hvor ufint vi spiller i LPV..

P.S sætter MH ikke byggeplanerne ind igen da byggeplanerne skal være tilgængelige? Var der ikke en The S spiller der havde lavet en genial plan på et tidspunkt (noget med begynderbeskyttelse) der fik den ophævet netop fordi den skulle være tilgængelige..

Side 97 af 119 FørsteFørste ... 22476277879596979899107117 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 09:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 01:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5