Side 93 af 119 FørsteFørste ... 18435873839192939495103113 ... SenesteSeneste
Viser resultater 921 til 930 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af jajes Vis Indlæg
    Krist, Abraham er godt nok en pompøs selvhøjtidelig fætter. . Jajes elsker det. Men drop det der bitre noget mod en konto, det virker så ynkeligt. Spin virker meget bedre uden den bitre vinkel. Abraham kan jo godt hvis han virkelig prøver, jajes har tiltro til ham.
    Hvilken konto er jeg bitter mod ??

Hvornår kom ham der jajes ind i kampen ??

navnet er Abram..

Spin er sjovt engang imellem, i dette tilfælde ville jeg ønske det var spin..
    men visse igm's og skype snak beviser jo mine påstande - at nogle "hr koch" så prøver at ligge afstand fra det faktum at HELE LPV's ledelsen kendte til slemajt overtagelsen, ja det gør ham jo blot sjovere end jeg faktisk troede han var (nu kommer han nok med bla bla jeg er ikke i ledelsen talen)

Lad os nu bare sige det som det er, i var møj bange for den lille BL alliance, så første skridt var at få lukket slemajt.. det lykkedes..

så pultede i Schytte, kanon arbejde der - respekt for den, fair game som vi andre kender det !
    5 byer lagt ress/korn døde på Abram - igen respekt, fair spil som vi andre kender det!

ser du jajes vi respekterer ordentligt spil

bitterhed finder du ikke her, da dette blot er et spil som vi andre ynder at spille fair!
    Smack

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kochshepherd Vis Indlæg

For det andet slutter vi os f.eks. ikke sammen med ALLE andre WWs på serveren for, at få vinderchancer. Så jo - nogen midler 'skyr' vi skam. LPVs integritet er intakt. Når vi får tæv, forsøger vi at kæmpe os tilbage... Ikke blot indgå forbund med det pt. næststørste WW på serveren.
    Nej i laver bare forbund, med en anden ally, da i blev bange for en spillers OFF

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krayzie Vis Indlæg
    Så man tror der har været en afstemning i LPV om der skulle gøres noget ved en konto.. Og der har været enstemmigt ja til at vi selfølgelig skulle gøres noget ved den konto der afgør hele serveren.. For kan sgu godt se den har været en vigtig strategisk brik i Fun & Cos planer for at vinde.. Eller kunne det tænkes at den oprindelige konto ejer er blevet pissed over at se den konto han byggede op nu bliver brugt til at angibe hans venner, og måske har tænkt.. Det skal de sgu ikke ha lov til..

Det andet fis med så skal i bare ha lov at vinde og det giver os dårlig smag i munden er da en billig undskyldning for at der måske er nogen der begynder at se et nederlag i øjnene og så bruger det som en undskyldning for de tabte.. At de i BL er sure/kede af det over der er sket noget med deres konto kan jeg på sin vis godt forstå, men at nogen andre spillere skal bruge det som en undskyldning for at LPV kan gå hen og vinde er noget crap..
    Forstå da ikke, hvordan en tidligere konto ejer, kan finde ud af det, når man ikke kunne få fat i ham ;-)

tjekko's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Få dig et liv

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af bobs Vis Indlæg
    Forstå da ikke, hvordan en tidligere konto ejer, kan finde ud af det, når man ikke kunne få fat i ham ;-)
    Helt umuligt har det åbenbart ikke været..

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

uanset hvordan folk vender og drejer den er det kun 2 personer det drejer sig om.
    Maleren giver kvik kurser i kontoovertagelser så det for eftertiden kan blive gjort ordenligt.
    så er i også fri for at surmule over egne fejl.
    det RYGTES dog at Maleren helst ser kontoen bliver overdraget asap så der ikke skal herske tvivl om at Maleren godt selv kan tæve dem og ikke behøves "ufine metoder" som i siger. (Maleren kalder det dumhed af forkert overtagelse af konto)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Misspurple Vis Indlæg
    UHa koch pas nu heller på med at begynde at snakke om mh..
    Jeg kan heldigvis sige at det anede jeg ikke og jeg har for min andel gjort ALT hvad der var i min magt for at få den konto overdraget.
    Pudsigt at du ikke nævnte det da vi havde en snak om netop det emne... viser bare at du billigede det indtil nogen tissede på din sukkermad...

I mine øjne er i sunket lavt
    nogle burde altså virkelig læse reglerne. de er til for at netop dette ikke skal ske.
    Maleren syntes ærligt kontoen skal tilbage til dig da du har brugt tid og penge på det og handlet i tro om det var rigtigt.
    men når det så er sagt så er regler altså regler og dem burde ALLE vidst læse op på.
    men fedt at Maleren er en del af en MASTER Alliance kaldet LPV der styre folk med tankens kraft.
    samt vi lukker ned for kontoer fordi vi kan i stedet for at opgive det til MH men hvorfor mon.
    man kunne jo tænke det var fordi folk egentlig ikke syntes det er ok kontoen er blevet behandlet på den måde.

Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Maleren Vis Indlæg
    nogle burde altså virkelig læse reglerne. de er til for at netop dette ikke skal ske.
    Maleren syntes ærligt kontoen skal tilbage til dig da du har brugt tid og penge på det og handlet i tro om det var rigtigt.
    men når det så er sagt så er regler altså regler og dem burde ALLE vidst læse op på.
    men fedt at Maleren er en del af en MASTER Alliance kaldet LPV der styre folk med tankens kraft.
    samt vi lukker ned for kontoer fordi vi kan i stedet for at opgive det til MH men hvorfor mon.
    man kunne jo tænke det var fordi folk egentlig ikke syntes det er ok kontoen er blevet behandlet på den måde.
    Enig det er min fejl helt og holdent at jeg ikke har sat mig ind i reglerne.
    Det er dog pudsigt at ledelsen i LPV fra dag et af har vist at jeg havde problemer med at få overdraget kontoen, men vælger at se igennem fingre med dette så længe jeg spiller efter deres fløjte.
    Også efter jeg forlod LPV til fordel for BL blev der intet gjort.. dog blev det drøftet på ledelsesplan OM man skulle gøre noget...

Næh nej man vælger det billige trick efter BL har sendt krigserklæringen... en krigserklæring der er sendt pga jeres gentagne angreb mod bps og angreb mod 3 ud af 5 mains søndag.

Så kan man diskutere hvem der reelt valgte at starte krigen.

Og nej du ved ligeså godt som jeg at det der var umuligt for en i ledelsen(nemlig at komme i kontakt med den tidligere ejer) blev pludselig mulig...

Jeg vil stadig hævde at de menige medlemmer OG ledelsen bifalder det beskidte trick, og det er lavt

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Misspurple Vis Indlæg
    Enig det er min fejl helt og holdent at jeg ikke har sat mig ind i reglerne.
    Det er dog pudsigt at ledelsen i LPV fra dag et af har vist at jeg havde problemer med at få overdraget kontoen, men vælger at se igennem fingre med dette så længe jeg spiller efter deres fløjte.
    Også efter jeg forlod LPV til fordel for BL blev der intet gjort.. dog blev det drøftet på ledelsesplan OM man skulle gøre noget...

Næh nej man vælger det billige trick efter BL har sendt krigserklæringen... en krigserklæring der er sendt pga jeres gentagne angreb mod bps og angreb mod 3 ud af 5 mains søndag.

Så kan man diskutere hvem der reelt valgte at starte krigen.

Og nej du ved ligeså godt som jeg at det der var umuligt for en i ledelsen(nemlig at komme i kontakt med den tidligere ejer) blev pludselig mulig...

Jeg vil stadig hævde at de menige medlemmer OG ledelsen bifalder det beskidte trick, og det er lavt
    du glemmer at det er DIG der ikke har overtaget den korrekt. det har intet med nogle fra LPV at gøre.
    så jeg bifalder da at folk viser sig ikke at have styr på reglerne og bliver straffet for det.
    set med personlige øjne skal du have kontoen igen.
    set med travian spillerens øjne skal den konto straffes af MH så hverken du eller egentlig indehaver kan gøre brug af den.
    så hvis du (som du selv skriver) at det helt og holdent er din fejl så syntes jeg da at DU burde kontakte MH.
    om ikke andet kan oprindelige ejer heller ikke gøre brug af den.

Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

ARGH maler hvis du ved så meget om kontoovertagelse du ligefrem tilbyder kurser så burde du vide at overdragelsen sker fra den tidligere ejer af kontoen....
    han er blevet kontaktet gentagende gange uden at svare....
    Kan du ikke lige kontakte MH for mig jeg har jo ingen kontakt med serveren mere ....

PS man læser som man selv vil... jeg skrev det er min fejl jeg ikke har sat mig ind i reglerne og deraf har begået noget ulovligt ... men det berettiger da på ingen måde at man handler som visse personer i LPV har valgt at gøre

Side 93 af 119 FørsteFørste ... 18435873839192939495103113 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 09:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 01:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5