Side 91 af 119 FørsteFørste ... 16415671818990919293101111 ... SenesteSeneste
Viser resultater 901 til 910 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mythien Vis Indlæg
    Info som jeg som tidligere LPV spiller slet ikke er stolt af og håber at alle andre i LPV vil tænke over.

Slemajt kontoen som alle ved, har længe været spillet af samme person og spiller sit daglige spil i BL - Hun er online mange timer og er med til at holde BL kørende. Slemajt kontoen blev ikke overgivet korrekt, da det ikke var, på det tidspunkt, nødvendigt at skifte email (læs, der kunne ikke skaffes kontakt til tidligere ejer) og man spillede fair play.
    Det sørgelige er så, at LPV kender den tidligere ejer af Slemajt kontoen og har kontaktet vedkommende - Så nu kan den nuværende BL spiller ikke komme på kontoen længere og kan ikke ændre sitter - så LPV har nu direkte adgang til BL's WW.

Hvorfor denne server er endt som den er, ved jeg ikke helt - men grimt spil er det bestemt og kan ikke se at sejren på nogen måde kan gå til LPV, hvis det er sådan de ønsker at spille.
    Mange kneb gælder i et krigsspil, men lige det her, har jeg slet ikke ord for - SIKKE TRIST.
    Det viser jo bare at LPV ikke kan vinde en server på ærlig vis men kun ved at spille uærligt og røvrende folk på det groveste. Håber LPV vinder serveren for den sejr må godt nok være tam når men nedværdiger sig til at gøre den slags så i skal næsten have lov at nyde den dårlige smag i munden. FØJ for pokker.

Er der bare en smule anstændighed tilbage i LPV så bygger man videre på det oprindelig WW og dropper den svinske handling man har gjort mod BL.

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af hulemanden Vis Indlæg
    Det viser jo bare at LPV ikke kan vinde en server på ærlig vis men kun ved at spille uærligt og røvrende folk på det groveste. Håber LPV vinder serveren for den sejr må godt nok være tam når men nedværdiger sig til at gøre den slags så i skal næsten have lov at nyde den dårlige smag i munden. FØJ for pokker.

Er der bare en smule anstændighed tilbage i LPV så bygger man videre på det oprindelig WW og dropper den svinske handling man har gjort mod BL.
    Nu har hulemanden selfølgelig sat sig ordentlig ind i tingene går man udfra baseret på hans udtalelser om hvor lave vi er i LPV.. Hvis ikke skal man nok passe på med at udtale sig for tidligt.. Og Udfra din afsluttende sætning om LPVs oprindelige WW tror jeg ikke hulemanden helt har fanget hvad der er sket.. Da LPV stadig bygger på deres oprindlige WW..

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Der er en Hulemand der skal komme lidt ud af grotten og åbne sine øjne til den store fagre verden.
    en sejr mod en fjende der er 2-2½ gange større end en selv er vel meget godt.
    at folk har deres indbyrdes kampe og ikke kan finde ud af at overtage en konto ordenligt kan ikke myntes på LPV men på den enkelte spiller.
    vi har jo ikke superkrafter og kan styre andre folk selvom det ville være ret så sejt.
    Maleren har med ro i sjælen pultet BL efter gårsdagens krigserklæring så ingen grund til at slette jeg skal nok slette jeres byer for jer.

men det er nu sødt med Hulemandens udtalelser. han mener åbenbart at BL er bedre end både LPV og FUN/NY til sammen med den sidste kommentar

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mythien Vis Indlæg
    Info som jeg som tidligere LPV spiller slet ikke er stolt af og håber at alle andre i LPV vil tænke over.

Slemajt kontoen som alle ved, har længe været spillet af samme person og spiller sit daglige spil i BL - Hun er online mange timer og er med til at holde BL kørende. Slemajt kontoen blev ikke overgivet korrekt, da det ikke var, på det tidspunkt, nødvendigt at skifte email (læs, der kunne ikke skaffes kontakt til tidligere ejer) og man spillede fair play.
    Det sørgelige er så, at LPV kender den tidligere ejer af Slemajt kontoen og har kontaktet vedkommende - Så nu kan den nuværende BL spiller ikke komme på kontoen længere og kan ikke ændre sitter - så LPV har nu direkte adgang til BL's WW.

Hvorfor denne server er endt som den er, ved jeg ikke helt - men grimt spil er det bestemt og kan ikke se at sejren på nogen måde kan gå til LPV, hvis det er sådan de ønsker at spille.
    Mange kneb gælder i et krigsspil, men lige det her, har jeg slet ikke ord for - SIKKE TRIST.

Hvis det er rigtigt og det er det jo nok, siden det er kommet frem, fra en tidligere LPV som, ved hvad der har forgået, så værsgo, så tag da sejren, hvis det er så vigtigt, at man vil nedlade sig til det, hold kæft hvor lav kan man være ()--//

Der sgu ikke engang en smiley, for sådan noget

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af bobs Vis Indlæg
    Hvis det er rigtigt og det er det jo nok, siden det er kommet frem, fra en tidligere LPV som, ved hvad der har forgået, så værsgo, så tag da sejren, hvis det er så vigtigt, at man vil nedlade sig til det, hold kæft hvor lav kan man være ()--//

Der sgu ikke engang en smiley, for sådan noget
    Så man tror der har været en afstemning i LPV om der skulle gøres noget ved en konto.. Og der har været enstemmigt ja til at vi selfølgelig skulle gøres noget ved den konto der afgør hele serveren.. For kan sgu godt se den har været en vigtig strategisk brik i Fun & Cos planer for at vinde.. Eller kunne det tænkes at den oprindelige konto ejer er blevet pissed over at se den konto han byggede op nu bliver brugt til at angibe hans venner, og måske har tænkt.. Det skal de sgu ikke ha lov til..

Det andet fis med så skal i bare ha lov at vinde og det giver os dårlig smag i munden er da en billig undskyldning for at der måske er nogen der begynder at se et nederlag i øjnene og så bruger det som en undskyldning for de tabte.. At de i BL er sure/kede af det over der er sket noget med deres konto kan jeg på sin vis godt forstå, men at nogen andre spillere skal bruge det som en undskyldning for at LPV kan gå hen og vinde er noget crap..

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Krayzie Vis Indlæg
    Så man tror der har været en afstemning i LPV om der skulle gøres noget ved en konto.. Og der har været enstemmigt ja til at vi selfølgelig skulle gøres noget ved den konto der afgør hele serveren.. For kan sgu godt se den har været en vigtig strategisk brik i Fun & Cos planer for at vinde.. Eller kunne det tænkes at den oprindelige konto ejer er blevet pissed over at se den konto han byggede op nu bliver brugt til at angibe hans venner, og måske har tænkt.. Det skal de sgu ikke ha lov til..

Det andet fis med så skal i bare ha lov at vinde og det giver os dårlig smag i munden er da en billig undskyldning for at der måske er nogen der begynder at se et nederlag i øjnene og så bruger det som en undskyldning for de tabte.. At de i BL er sure/kede af det over der er sket noget med deres konto kan jeg på sin vis godt forstå, men at nogen andre spillere skal bruge det som en undskyldning for at LPV kan gå hen og vinde er noget crap..
    Den konto var ikke at få fat på da den skulle overtages.. (men en LPV leder havde pasword så han kunne logge på, det password blev så givet videre) - (sjovt man pludselig kan få fat i personen fordi man er ved at få brændt numsen og tabe serveren) - ABRAM skrald griner!
    den konto har IKKE angrebet jer - ej heller efter krigs erklæringen..

Faktum er visse personer i LPV dælme er sunket lavt for at vinde det her spil, og kommer med endnu flere dårlige undskyldninger og løgne..
    Der blev INGEN aftaler lavet da kontoen blev givet væk, hverken om den skulle blive i LPV eller andet - men tro bare på jeres kære fætre, indtil nu har de jo formået at overbevise jer med alt deres pjat..

kald det en undskyldning, vi kalder det FAKTA!
    Vi har på intet tidspunkt haft intention om at vinde, WW blev tagget i ren provokation mod Worldruler kontoen - og vi må da sige det har virket at bevise regneark og andet gøjl kan de stikke op hvor lyset ikke kommer igennem!

BL ser nu sig selv som enorme vindere, for vi synker sq aldrig ned på det niveau som LPV/LPV II befinder sig på med de ledere!

held og lykke derinde
    Smack

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014

Standard

Du har vidst ikke helt styr på hvem det er der har røvrendt hvem når alt kommer til alt

Elefant Krayzie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Er det ikke at synke lavt at skyde hele skylden på LPV/LPV II da der er 1 spiller der ved hvad der er foregået.. Og med hensyn til ledelse er det da ikke en leder der har været blandet ind i det.. At du ikke kan sammen med Worldruler er jo jeres problem.. Men du ved sgu udemærket at vi er nogle flinke folk.. (de fleste af os ) Så lad være med at udstille LPV som de store slemme umoralske spillere.. Der var ikke nogen af os der var bekendte med hvad der var sket..

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    BL ser nu sig selv som enorme vindere, for vi synker sq aldrig ned på det niveau som LPV/LPV II befinder sig på med de ledere!

held og lykke derinde

Ledelsen i LPV overdrog 2 konti til nye spillere. Det er jo implicit, at når de oprindelige kontoejere beder ledelsen i LPV om at finde nye til kontoen, er det fordi der er et fortsat ønske om at støtte deres teammates LPV. Ellers kunne man jo blot have slettet sin konto.
    Denne loyalitet kunne de to nye kontoejere ikke honorere og svigtede deres mates for at blive deres fjender. Det har åbenbart været for meget for den ene tidligere kontoejer.

For lige at vende bøtte: At man vil synke så dybt som spillerne i BL og svigte sine allymates fordi man ikke får lov til at bestemme, give mig personligt en sådan kvalme at jeg på ingen måde forstår hvorfor man ikke sletter sin konto med det samme? Den eneste forklaring jeg kan finde er Stitchs håb om, SOM HAN HAR GJORT TIDLIGERE, at kunne pulte sine gamle mates WW, fordi han også der ikke var enig med ledelsen.

Hvis der er nogen der burde have en grim smag i munden... så synes jeg faktisk ikke det er LPV eller LPVs ledelse.
    Last edited by kochshepherd; 26-05-2014 at 18:04.
    I used to wake up grumpy in the morning... then she bloody well died.

Tilmeldingsdato
    May 2014

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kochshepherd Vis Indlæg
    Ledelsen i LPV overdrog 2 konti til nye spillere. Det er jo implicit, at når de oprindelige kontoejere beder ledelsen i LPV om at finde nye til kontoen, er det fordi der er et fortsat ønske om at støtte deres teammates LPV. Ellers kunne man jo blot have slettet sin konto.
    Denne loyalitet kunne de to nye kontoejere ikke honorere og svigtede deres mates for at blive deres fjender. Det har åbenbart været for meget for den ene tidligere kontoejer.

For lige at vende bøtte: At man vil synke så dybt som spillerne i BL og svigte sine allymates fordi man ikke får lov til at bestemme, give mig personligt en sådan kvalme at jeg på ingen måde forstår hvorfor man ikke sletter sin konto med det samme? Den eneste forklaring jeg kan finde er Stitchs håb om, SOM HAN HAR GJORT TIDLIGERE, at kunne pulte sine gamle mates WW, fordi han også der ikke var enig med ledelsen.

Hvis der er nogen der burde have en grim smag i munden... så synes jeg faktisk ikke der er LPV.
    Vender lige bøtten tilbage igen
    Slemajt kontoen havde på INTET tidspunkt angrebet LPV... tværtimod har den gentagende gange hjulpet jer med deff..
    Ja vi hoppede over fordi vi ikke kunne med den topstyring der var i LPV...
    Jeg valgte at have sjov med spillet, hyggebyggede på WW osv....

Havde I valgt at pulte kontoen i 0 så havde det sørme også været okay, men den svinestreg at få fat i den tidligere kontoejer(som ellers var umulig og få fat på) og derved fjerne mig fra kontoen den er et nummer for lav...

Ja den konto har ingen betydning for afslutningen på serveren, men den viser med klar tydelighed at LPV ingen midler skyr for at vinde...

Jeg ville ha en rigtig grim smag i munden.... og ja jeg mener alle i LPV, det er muligt I intet vidste men I bliver og accepterer derved at vinde med alle midler der findes (hvis I vinder)

Side 91 af 119 FørsteFørste ... 16415671818990919293101111 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 09:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 01:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5