Side 89 af 119 FørsteFørste ... 1439546979878889909199109 ... SenesteSeneste
Viser resultater 881 til 890 af 1190

Tråd: Rygtetråden

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    Det rygtes et par forvirrede knægte forsøgte at napse en BP fra Bl alliancen i nat.... fyyyyy slemme slemme drenge..
    Hvaaa skal vi sende lidt def for god venskabs skyld

/ Bonz
    Lever på bjerget
    Lever på vandet
    Lever når adrenalinen pumper i kroppen

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Det rygtes at der er så meget byggesjusk i de igangværende projekter, i det ganske travianland. Og at få ikke engang har orden i deres parpirer. Jeg anbefaler travianteamet rykker hele Lor... ned. Og forlanger at der bliver bygget på korrekt vis i fremtiden. God weekend. Og pas nu godt på de dyre erobrede artefakter.

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Naa.. vi rykker bare rundt på den..
    vi har jo ingen ambitioner om at vinde spillet, så ingen skade til at holde pauser af 24 timer - det giver også mulighed for vi lige kan få smidt mere ress i WW til at bygge for..

Det rygtes BL sidder tålmodigt og venter på LPV smider en officiel krigs erklæring, nu hvor de alligevel smider angreb mod vores mains, arte byer og WW..
    Smack

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Det rygtes at Haggerbax nu har mistet en lille rival. Og spørg om han er grædefærdig. Da denne skulle have prydet toppen af et fint WW. Nu er alt tabt, græder den lille Haggerbax. Hulkende stiller han sig klar på skafottet, og venter ærbødig sin straf.

Krokodille ESSIF's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Haggerbax Vis Indlæg
    Det rygtes at Haggerbax nu har mistet en lille rival. Og spørg om han er grædefærdig. Da denne skulle have prydet toppen af et fint WW. Nu er alt tabt, græder den lille Haggerbax. Hulkende stiller han sig klar på skafottet, og venter ærbødig sin straf.
    Rygterne siger også at Haggerbax har mistet en lille titan og at begge arts er tabt til samme spiller, derudover rygtes det at disse blev taget inden for 36 timer - nogle spreder også rygter om at det var med minimalt tab og rygterne spredes med fnis og latter..

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ESSIF Vis Indlæg
    Rygterne siger også at Haggerbax har mistet en lille titan og at begge arts er tabt til samme spiller, derudover rygtes det at disse blev taget inden for 36 timer - nogle spreder også rygter om at det var med minimalt tab og rygterne spredes med fnis og latter..
    Det rygtes, at man ikke kan bygge på WW med de 2 stk art

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Det rygtes at Skippers plan med natarwin er ved at lykkes.

Men der er også rygter om at LPV indfører frihåndstegninger i stedet for arkitekttegninger...
    Arkitekter er sååååå opreklamerede!

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

[QUOTE=Worldruler;365845]Det rygtes at Skippers plan med natarwin er ved at lykkes.

Rygter som den er kedelige, når man ved hvor langt fra sandheden det er
    Smack

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ESSIF Vis Indlæg
    De rygter ville jeg så ikke lytte til, hvis jeg var dig. men tag et kig på off/deff top 10 Den vil jeg lade tale for mig.
    Mon ikk det er Haggerbax der fniser i krogene, Da han hentede titanstøvler for under 1000 tropper, efter indløst bandager.
    Og afleverede dem igen for 20 x det tab. Gode er i til at spinde. Men det er da lidt dumt at spinde imod top 10 score Borad. Så alle kan se det er en direkte løgn. Og som jeg sagde, Jeg er GRÆDEFÆRDIG over at miste den lille rival.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Rygtet siger Haggerbax ikke må lyve, så hermed en rettelse. Det kostede 30k off at få titan støvlerne tilbage igen.

Side 89 af 119 FørsteFørste ... 1439546979878889909199109 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtetråden...
    By Menace in forum Speed Server
    Besvarelser: 76
    Sidste Indlæg: 11-04-2016, 09:42
  2. Rygtetråden
    By Ensomme Ulv in forum Server 2
    Besvarelser: 653
    Sidste Indlæg: 11-06-2015, 01:47
  3. Rygtetråden
    By simonottosen in forum Server 5