Side 1 af 4 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 35
    Snurrer
    Guest

Standard Ang Ny/gammel stil på DKX

Den her tråd er et oplæg til næste DKX.
    Vi har igen set alt for megen simmeri på denne DKX. Folk vil ikke slås, men simme direkte mod ww hele serveren. Det kræver ikke meget tid at konstatere det er ret så kedeligt at bruge en server på kun at bygge off eller deff.
    Denne gang har DSSK vist at man kan spille på en anden måde, med utrolig megen sjov undervejs. Vi har faktisk været ligeglade med hvem der vandt DKX, bare vi kunne slås undervejs. Det er trods alt et krigsspil og ikke sim city.
    I gamle dage var der noget der hed alliancekrige, kvadrant krige osv. Det ønsker vi at genskabe og det har vi vist bevist man godt kan på denne DKX. Nu er det op til dem der er træt at at simme, men godt kan lide Travian at følge trop på næste DKX.
    Drop simmeri og lad os komme igang med en gang rigtig Travian.
    Last edited by Snurrer; 22-08-2013 at 22:10.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

hvis DKX skal køre igen som i gamle dage skulle man måske lade være med at aftale hele den næste server i forvejen, og bare spille sammen med de folk der ligger i ens eget område og dermed ikke have endnu en server hvor man inden 1 uge kan se flere konto navne indenfor samme navne tema og lignende
    jeg er hård men retfærdig

Snurrer
    Guest

Standard

Rigtigt. Jeg har haft fornøjelsen af at spille med en del helt nye kammerater denne gang. Første gang vi har spillet sammen, men haft en utrolig god dialog på chatten og haft gang i sagerne på pladen.... Self har der være gengangere, men hovedparten er nye lege kammerater. Så det er bare at komme igang. Faktisk et rigtig dejlig pust at spille sammen med nye spillere.
    Ps. Vil da lige tilføje at vi gamle har været under ledelse af de nye det meste af serveren. Når jeg siger nye skal det menes som at det er første gang JEG spiller sammen med dem. Men de har været en meget stor fornøjelse at spille under og med.
    Last edited by Snurrer; 22-08-2013 at 23:47.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Snurrer Vis Indlæg
    Den her tråd er et oplæg til næste DKX.
    Vi har igen set alt for megen simmeri på denne DKX. Folk vil ikke slås, men simme direkte mod ww hele serveren. Det kræver ikke meget tid at konstatere det er ret så kedeligt at bruge en server på kun at bygge off eller deff.
    Denne gang har DSSK vist at man kan spille på en anden måde, med utrolig megen sjov undervejs. Vi har faktisk været ligeglade med hvem der vandt DKX, bare vi kunne slås undervejs. Det er trods alt et krigsspil og ikke sim city.
    I gamle dage var der noget der hed alliancekrige, kvadrant krige osv. Det ønsker vi at genskabe og det har vi vist bevist man godt kan på denne DKX. Nu er det op til dem der er træt at at simme, men godt kan lide Travian at følge trop på næste DKX.
    Drop simmeri og lad os komme igang med en gang rigtig Travian.

synes da ellers COT klaret den fint sidste runde

i gamle dage Ally hoppede du og din søn?...

travian handler om at vinde?.. og hen over en sommer runde. kan man da ikke forvente folk gider side foran deres computer.

jo bedre Travian spiller, man mener man er jo mere gemmer man sig og simmer.. det er da intet nyt`?...

Snurrer
    Guest

Standard

Rigtigt, vi er hoppet et par gange, men ALTID for at skabe gang i en ellers kedelig server og det skal bemærkes at vi hoppede bevist over i allyes der IKKE kunne vinde serveren, men give gang i den frem til EG.
    Så faktisk har jeg vist kun været med i en ally en gang som vandt en server. Resten at serverne har jeg enten slettet ved EG, eller kæmpet på de svages side. Sidste runde gav jeg min deff konto til Sarinen da jeg ikke ville spille EG grundet kedsomhed. Jeg havde ingen angreb mod mig fra start til slut, selv om jeg gjorde hvad jeg kunne for at tirre folk.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Rigtigt, vi er hoppet et par gange, men ALTID for at skabe gang i en ellers kedelig server og det skal bemærkes at vi hoppede bevist over i allyes der IKKE kunne vinde serveren, men give gang i den frem til EG.
    Så faktisk har jeg vist kun været med i en ally en gang som vandt en server. Resten at serverne har jeg enten slettet ved EG, eller kæmpet på de svages side. Sidste runde gav jeg min deff konto til Sarinen da jeg ikke ville spille EG grundet kedsomhed. Jeg havde ingen angreb mod mig fra start til slut, selv om jeg gjorde hvad jeg kunne for at tirre folk.
    Hov hov jeg spionerede dig, men du kunne lade være med at lave main clean så Metro ikke kunne komme efter dig

Krokodille pas's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Man kunne måske spørge hvad der skulle til for at de frafaldne ville start på Dkx igen.

Jeg for midt vedkommende ville måske vende tilbage, hvis jeg fik det indtryk at Dkx var blevet andet og mere end, simmeri til slutspillet.

Førhen havde vi alliancekrige, der blev meldt ud på forum, så stak vi lidt til hinanden på forum, i alt gemytlighed, ikke det ondskabsfulde mudderkast som man desværre ser nu.

Så er der også lige servernedbrud, det har jeg også en ide om ikke er blevet mindre siden jeg sluttede, nu sidst var det så forumet der var nede.

Så alt i alt simmeri afbrudt af "MAINTAINANCE WORK" er ikke lige mig.

Lad så lige være med at belære mig om at serveren er hvad man gør den til, hvis jeg startede op, begyndte at sende angreb, ville simmerene hurtig klaske den lille flue, og simme videre.

Snurrer
    Guest

Standard

Der er faktisk stigende vilje til at (nogle) vil være med til at ændre måden dkx spilles på. Det må så vise sig på næste DKX hvordan og hvad der sker?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Jamen, det glæder jeg mig da så til at se at i får i hus, men jeg tror at det bliver svært

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Der er faktisk stigende vilje til at (nogle) vil være med til at ændre måden dkx spilles på. Det må så vise sig på næste DKX hvordan og hvad der sker?
    Er det dig der vil ændre din simmerstil også? for du er bestemt også en af dem der altid simmer 80% af serveren og kommer med en undskyldning om din sygdom hver eneste gang.....

Side 1 af 4 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Gammel spillers tanker
    By che in forum Server 3
    Besvarelser: 47
    Sidste Indlæg: 10-05-2014, 18:04
  2. Gammel 'forumforside'
    By jannik4ever in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 23-11-2008, 08:46
  3. Gammel vin på nye flasker
    By Kongen Andreas in forum Arkiv