Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 11
    Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard Tak for serveren

endnu en server, der blev ødelagt af gammelt nag, så den Nordiske server lignede andre DK-server der også er ødelagt af gammelt nag.
    (en udvikling jeg har advaret om før)

og ændre nogle spillerne ikke holdning, så ødelægger de spillere også finalen for andre spillere.

ny server, nyt spil ...

men Tak for spillet, alle vandt, da det var en kvali og WW lvl 100 var uden betydning (travian vågn op ! )
    kun fordi spillerne gad spille om WW, blev det til noget (nogen havde dog allerede forladt server)

Classic/Piratten (møjirriterende spiller)
    "Gammel Søulk"

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

At tro at danske spillere vil kunne ødelægge en international turneringsserver er lidt for naivt. Spørgsmålet er hvor meget indflydelse de overhovedet vil kunne få om de så tog sig sammen og kom videre :-)

Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Det har vel ikke vært rosenrødt i noen av leirene, Det har i allefall ikke vært noen dans på roser og full enighet hos oss i NO-leiren hele veien heller. Når man starter slike servere så kommer mange sammen som ikke før har spilt eller ledet i lag, alle skal gjøre ting på sin måte, og har ulike tanker om serveren.

Det var faktisk så betent en periode at både masseslett eller å bryte helt var et samtaleevne i enkelte grupper. Men den krongelte veien vår gjorde oss sammen sterkere og mer sammensveisa enn vi ellers ville vært (nå snakker jeg for no leiren).
    Svenskene på sin side de splitta jo fullstendig, men er vel etter hva jeg har hørt klar for å prøve å samarbeide i en finalerunde.

At det har vært dårlig kommunikasjon innad enkelte leire og mellom feks dk og HD er noe vi mener å ha registert, bare tiden de brukte på å samle seg om 1 ww... Men rekner også med at det ikke var helt lett.

Alle leirene har sine styrker:
    Svenskene: Når de først kjører aksjoner er de flinke til å få med massene på å fake. Men de faker først når de kjører aksjoner.
    Danskene: Når de samler seg og sender er de sykt koordinert. De hadde vel 20 sveeps+ utallige fakes som traff ww innen 30 min elns her om dagen. Jeg er jo vant til folk akker seg om de må treffe innen 2-3 timer...
    Finnene har jeg sett lite til, før de ble en av våre allierte på slutten, men de virker veldig sammensveisa og ofrer gjerne en for laget. De har også takla en lederchat, allychat hvor det stort sett går på norsk/dansk, vi har prøvd å svitche over
    Normenn: spesialiteten vår er vel mer å tenke langsiktig, tenke endgame (selv om vi ikke liker det mer enn dere så har vi vel noen på laget som er dronninger når det kommer til emnet ww (Alexxi og Dorthea <3)) Og vi har en helt fantastisk gjeng i ryggen som har holdt ut alt maset vårt, for det har ikke vært lite i perioder.

Edit:

Jeg glemte selvfølgelig det viktigste:
    Takk for serveren alle sammen, både med og motstpillere.
    Men spessiel takk går til medledere, wwholdere, wwsittere og en flott gjeng som holdt ut kornasinga og defmasinga vår, og til gjengen i Care Bears da Langt fra sikker på om jeg hadde fullført serveren uten dere.

Siden dette er dansk forum så må jeg si det skal også sies at vi hadde noen dansker som var viktige for vår suksess. Både tidlig og sent i spillet.
    Last edited by Eora; 04-08-2013 at 13:35.

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

endnu et bevis på, hvor udbredt multi er -dyb tavshed i denne tråd ...

jeg havde dog set slutningen lang tid før slutspil, da jeg opdagede hvem som var i GB og især N
    "Gammel Søulk"

Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Kjære Mr. Piraten

Jeg skjønner at det er fristende "å skylde på andre" når ting ikke går som man hadde ønsket, men jeg kan forsikre deg om at vi fra .no er så snille som dagen er lang, som himmelen er blå, og som roser er røde.

Vi kom til denne serveren med knappe 100 kontoer, og det er på ingen måte noe kunstig høyt antall når det er fra et helt domene. Jeg har dessuten de fleste på skype, og jeg kan røpe at gjennomsnittkontoen fra .no hadde 2-3 spillere. De fleste var dessuten veteraner.

Så det så!

Men nok om det....

Jeg vil takke alle for runden, og det er nå på tide å se frem mot finalen. Vi har noen russere å banke!

Forhåpentligvis klarer Norge, Danmark, Sverige og Finland å finne sammen til et godt og fruktbart samarbeid. Samlet kan vi sette et stort preg på den kommende runden, og jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg skal i alle fall ha noen knuste russerkontoer på samvittigheten før dette er over!

Last edited by Pwent; 04-08-2013 at 23:32.

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

nogen husker intet http://forum.travian.dk/showthread.php?t=25970

man vinder stadig intet ved WW lvl 100 og jeg skal ikke spille finale, så tingene skete
    "Gammel Søulk"

Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

1. Jeg aner ikke hvorfor du linker den tråden....

2. Man vinner da den runden i allefall (og 3k gull til finalen siden vinnende wwkonto også ofte er på toppen av defranken)

3. Jeg tror ikke det er så veldig stort tap at du ikke skal spille finale... Makan til surmagga furting er det lenge siden jeg har sett.
    Jeg fatter ikke hvorfor du i hele tatt har spilt hele runden om det var så forferdelig... Og har du ikke spilt hele runden feks slutta for en stund siden, så fatter jeg ikke hvorfor du begynner å sutre om det nå igjenn.

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

1. den viser hvad multi kan i stor skala

2. viser bare, at Def.-gevinst er forkert, da det ikke er WW-holder, men Ally/Forbund/samarbejdspartnere som er Deffere

3. medmindre en server er fuldstændig ødelagt (som den sidste finale), så bliver jeg hele serveren
    "Gammel Søulk"

Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Om du har tenkt å spille finalen og har et ønske om at man skal slå krefter sammen og slå russerne eller whatever....

Når det gjelder feks premier.... så lurer jeg på hvorfor i huleste du spiller travian, jeg spiller ikke for å vinne penger, er jeg ute etter det går jeg heller for lotto eller noe annet, travian er for meg en billig fritidssyssel/underholdning/interesse... jeg har prøvd andre spill i samme sjanger men de fenger ikke så mye...

Du slutte å furte over ting som har skjedd, det vil alltid være folk som prøver å jukse/gjøre profitt på travian, noe travian fikk tilbakemeldinger på og tok på alvor og handla som best de kunne, så burde du heller bruke all den energien på å oppmuntre folk på å spille, om du faktisk liker spillet da, liker du det ikke foreslår jeg du går over til å gjøre noe annet... strikke, synge, leke i sandkassa eller spille på lotteriet.

De som hadde botkontoene de leser ikke forumet, de som leser er potensielle ekte spillere.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Red face

Citat Oprindeligt Skrevet af Pwent Vis Indlæg
    Kjære Mr. Piraten

Jeg skjønner at det er fristende "å skylde på andre" når ting ikke går som man hadde ønsket, men jeg kan forsikre deg om at vi fra .no er så snille som dagen er lang, som himmelen er blå, og som roser er røde.

Vi kom til denne serveren med knappe 100 kontoer, og det er på ingen måte noe kunstig høyt antall når det er fra et helt domene. Jeg har dessuten de fleste på skype, og jeg kan røpe at gjennomsnittkontoen fra .no hadde 2-3 spillere. De fleste var dessuten veteraner.

Så det så!

Men nok om det....

Jeg vil takke alle for runden, og det er nå på tide å se frem mot finalen. Vi har noen russere å banke!

Forhåpentligvis klarer Norge, Danmark, Sverige og Finland å finne sammen til et godt og fruktbart samarbeid. Samlet kan vi sette et stort preg på den kommende runden, og jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg skal i alle fall ha noen knuste russerkontoer på samvittigheten før dette er over!

Hjertelig tillykke til mine dejlige Norske venner (og Danske) - det var sgu ikke ventet - men JEG vidste nu i kunne - Kram Gudinden/Helle

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. nlx serveren
    By Muad-Dib in forum Udenlandske servere
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 13-03-2012, 20:16
  2. Serveren der gik...
    By Jester in forum Server 1
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 14-01-2011, 17:32
  3. Serveren pt.
    By Sholmegaard in forum Server 2