Side 14 af 14 FørsteFørste ... 4121314
Viser resultater 131 til 140 af 140
    Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

rygtet siger at simon tror han kan få nogen til at tude ved at erklære en alliance krig

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Eaglequest Vis Indlæg
    rygtet siger at simon tror han kan få nogen til at tude ved at erklære en alliance krig
    Det er godt nok ikke rygte, men fakta at det var mig der sendte den

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Det er godt nok ikke rygte, men fakta at det var mig der sendte den
    kan godt være det var dig der sendte den, men stadig ham der mener at man begynder at tude

og nej jeg har ik fået nogen erklæring fra nogen af :-D

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Så fik du alligevel min fine besked som jeg ville have overbragt til dig!

Husker ellers at du på S1 blev meget sur over at jeg ikke fik sendt dig en IGM da vi erklærede krig med jer, på trods af at vi havde ligget i krig længe, altså præcis som på denne S4 hvor I altså heller ikke fik nogen IGM, på trods af at vi er direkte fjender.
    Men hvor den da virker igen!
    2x sur Anders på 2 servere over den samme ting! Sikke da en fest!

Som den kære Rome skriver, så var det faktisk ham der trykkede på knappen da jeg ikke selv var hurtig nok til at få sendt den afsted inden han fik gjort det. Vil dog gerne tage ansvaret for at have erklæret jer krig både på IGM til PSH og DW samt til Rønaa.
    Kan du sende sådan et billede hvor du græder over at du ikke fik en lang officiel IGM, så jeg kan hænge det op på væggen som et lille trofæ?

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Så fik du alligevel min fine besked som jeg ville have overbragt til dig!

Husker ellers at du på S1 blev meget sur over at jeg ikke fik sendt dig en IGM da vi erklærede krig med jer, på trods af at vi havde ligget i krig længe, altså præcis som på denne S4 hvor I altså heller ikke fik nogen IGM, på trods af at vi er direkte fjender.
    Men hvor den da virker igen!
    2x sur Anders på 2 servere over den samme ting! Sikke da en fest!

Som den kære Rome skriver, så var det faktisk ham der trykkede på knappen da jeg ikke selv var hurtig nok til at få sendt den afsted inden han fik gjort det. Vil dog gerne tage ansvaret for at have erklæret jer krig både på IGM til PSH og DW samt til Rønaa.
    Kan du sende sådan et billede hvor du græder over at du ikke fik en lang officiel IGM, så jeg kan hænge det op på væggen som et lille trofæ?
    Jeps jeg fik din fine lille besked

Men kan nu ik lige se hvor jeg er sur henne??????? :-/

Ja du sendte en på s1 uden at komme med nogen melding om det, men den server har vel intet med den her at gøre eller slæber vi ting med derinde fra? :-O

og du har nu ikke erklæret mig krig, så at sige jer i denne sammenhæng hænger ikke heeeeeeelt sammen :-D :-D :-D :-D

så ingen tude billeder herfra, men du må da godt få en tudekiks af mig

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Jeps jeg fik din fine lille besked

Men kan nu ik lige se hvor jeg er sur henne??????? :-/

Ja du sendte en på s1 uden at komme med nogen melding om det, men den server har vel intet med den her at gøre eller slæber vi ting med derinde fra? :-O

og du har nu ikke erklæret mig krig, så at sige jer i denne sammenhæng hænger ikke heeeeeeelt sammen :-D :-D :-D :-D

så ingen tude billeder herfra, men du må da godt få en tudekiks af mig
    Er det ikke meget normalt at huske på hvordan folk har opført sig på tidligere servere, hvis man skal prøve at køre diplomati med hinanden på en anden server, som vel også var derfor du ville skrive kommentaren her på forum?
    Var i krig med både dig og DW på sidste server. -slettet- jeg husker DWs leder som en dygtig men hård diplomat. Det er vel en af de grunde til at vi idag spiller sammen med DW. Jeg har de samme 2 duals på 3 forskellige servere, skulle jeg også glemme dem fordi man rykker server?

Du må også gerne se det som en krigserklæring på dig, du behøver ikke føle dig helt snydt. Men du kan vel tydeligvis bare ikke sammen med andre spillere siden du er endt alene, så ingen grund til at rette vores fokus på dig.

Send den! Du kan få min adresse på Skype hvis du lige smider en besked, men så forventer jeg også personlig levering!
    Last edited by Black B!urn; 23-02-2014 at 10:13.

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Rygtet siger...

At Dr. FO.. Eller bare FORZA. Simpelthen kan gøre en i forvejen kedelig server langt kedeligere end normalt. Jeg kan snart ikke erindre hvor længe siden det er, at FORZA har taget et artefakt fra os, den sidste main som blev pultet hos os er flere måneder siden.. Vi pulter mains på FORZA næsten hver nat.

FORZA har valgt at dele deres alliance op i to. Den deffproducerende alliance og WW cleanerdelen. De har 0 arbejdscleanere tilbage og det eneste de pulter maks en enkelt sup om dagen.
    Gå imod strømmen og gør som vi gør i PSH/DW/TC og pult hver evig eneste nat. FORZA er nu for tredje uge i træk faldet i pop fordi vi har pultet mere end 15000 pop fra dem hver uge.
    Til sammenligning pulter FORZA ikke engang 1000 pop om ugen hos os.

Det kan meget muligt være at FORZA vinder serveren, men kæft hvor er det bare en kedelig spillestil at simme store cleanere og meget deff. Hvis de dog fortsætter med at pulte WWs som de gjorde på os i går, så vinder de sq aldrig.

Nå ja.. Jeg har nu pultet 4-5 FORZA mains på to uger. Jeg har fundet deff i 0 af dem og cleanere i 21/2 af dem som blev taget ud. Den seneste blev pultet fra pop 900 til pop 40 i nat. Der var lidt spioner og 700 deff.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Rygtet siger...

At Dr. FO.. Eller bare FORZA. Simpelthen kan gøre en i forvejen kedelig server langt kedeligere end normalt. Jeg kan snart ikke erindre hvor længe siden det er, at FORZA har taget et artefakt fra os, den sidste main som blev pultet hos os er flere måneder siden.. Vi pulter mains på FORZA næsten hver nat.

FORZA har valgt at dele deres alliance op i to. Den deffproducerende alliance og WW cleanerdelen. De har 0 arbejdscleanere tilbage og det eneste de pulter maks en enkelt sup om dagen.
    Gå imod strømmen og gør som vi gør i PSH/DW/TC og pult hver evig eneste nat. FORZA er nu for tredje uge i træk faldet i pop fordi vi har pultet mere end 15000 pop fra dem hver uge.
    Til sammenligning pulter FORZA ikke engang 1000 pop om ugen hos os.

Det kan meget muligt være at FORZA vinder serveren, men kæft hvor er det bare en kedelig spillestil at simme store cleanere og meget deff. Hvis de dog fortsætter med at pulte WWs som de gjorde på os i går, så vinder de sq aldrig.

Nå ja.. Jeg har nu pultet 4-5 FORZA mains på to uger. Jeg har fundet deff i 0 af dem og cleanere i 21/2 af dem som blev taget ud. Den seneste blev pultet fra pop 900 til pop 40 i nat. Der var lidt spioner og 700 deff.
    der er vel heller ikke meget deff i PSH's mains dette ved jeg da ihvertfald :-D så ja det er lidt utroligt at Forza ikke vælger at give lidt mere modstand end bare forsøge at ramme et WW

tror sgu det er første gang vi er enige om tingene kære Simon :-D :-D

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Er det ikke meget normalt at huske på hvordan folk har opført sig på tidligere servere, hvis man skal prøve at køre diplomati med hinanden på en anden server, som vel også var derfor du ville skrive kommentaren her på forum?
    Var i krig med både dig og DW på sidste server. Dig husker jeg som en utroværdig løgner og jeg husker DWs leder som en dygtig men hård diplomat. Det er vel en af de grunde til at vi idag spiller sammen med DW. Jeg har de samme 2 duals på 3 forskellige servere, skulle jeg også glemme dem fordi man rykker server?

Du må også gerne se det som en krigserklæring på dig, Anders, du behøver ikke føle dig helt snydt. Men du kan vel tydeligvis bare ikke sammen med andre spillere siden du er endt alene, så ingen grund til at rette vores fokus på dig.

Send den! Du kan få min adresse på Skype hvis du lige smider en besked, men så forventer jeg også personlig levering!
    haha :P jo man husker vel altid spillere fra server til server, men som du selv sagde til mig på et tidspunkt "ny server ny start" men det gælder åbenbart ikke længere - og så vidt jeg ved så har jeg på intet tidspunkt løjet overfor dig, men ved godt hvilken situation du tænker på - men man får jo bare tilbage af den samme medicin som man byder andre folk ikke sandt ;-)

nu har du sagt så pæne ord om mig, men jeg vælger bare at holde mine ord omkring dig for mig selv - da der ikke er nogen grund til at putte mere brænde på bålet :P og så lavt ønsker jeg heller ikke at synke

og hvad angår at jeg står alene, så er der en hel del forskellige grunde til dette, og det handler bestemt ikke om at jeg ikke kan med andre spillere! jeg har et ganske udemærket forhold til de spillere der var i Dr.do - og så vidt jeg ved så har du også fået en af grundene på skype :-D

og beklager det sene svar tilbage på din besked, der har været ting irl der har været vigtigere end dette spil :-)

Men vil da lige skynde mig at ønske jer tillykke med den kommende sejr på denne server :-D

puuuuha - det med adressen.... tja, nu skal jeg jo passe på med at love dig personlig levering når jeg ikke kan huske hvor i landet du bor hahah :P

Slange
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

haha :P jo man husker vel altid spillere fra server til server, men som du selv sagde til mig på et tidspunkt "ny server ny start" men det gælder åbenbart ikke længere - og så vidt jeg ved så har jeg på intet tidspunkt løjet overfor dig, men ved godt hvilken situation du tænker på - men man får jo bare tilbage af den samme medicin som man byder andre folk ikke sandt ;-)

nu har du sagt så pæne ord om mig, men jeg vælger bare at holde mine ord omkring dig for mig selv - da der ikke er nogen grund til at putte mere brænde på bålet :P og så lavt ønsker jeg heller ikke at synke

og hvad angår at jeg står alene, så er der en hel del forskellige grunde til dette, og det handler bestemt ikke om at jeg ikke kan med andre spillere! jeg har et ganske udemærket forhold til de spillere der var i Dr.do - og så vidt jeg ved så har du også fået en af grundene på skype :-D

og beklager det sene svar tilbage på din besked, der har været ting irl der har været vigtigere end dette spil :-)

Men vil da lige skynde mig at ønske jer tillykke med den kommende sejr på denne server :-D

puuuuha - det med adressen.... tja, nu skal jeg jo passe på med at love dig personlig levering når jeg ikke kan huske hvor i landet du bor hahah :P

He he

Side 14 af 14 FørsteFørste ... 4121314

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger...
    By FnIiZ in forum Server 1
    Besvarelser: 1115
    Sidste Indlæg: 05-10-2013, 23:39
  2. Rygtet siger
    By Rome in forum Speed Server
    Besvarelser: 596
    Sidste Indlæg: 18-09-2013, 13:43
  3. Rygtet siger...