Side 60 af 60 FørsteFørste ... 10254050585960
Viser resultater 591 til 597 af 597

Tråd: Rygtet siger

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dooh Vis Indlæg
    Sar du er bare en mælketand..
    hahah.... har drømt om at sige det til dig siden du kaldte mig det på Dks 14. eller noget..
    og dit Spil er Så plat... siger spioner og forrædere.

Denne runde fik du præcis hvad du har serveret for os andre, i andre runder.. så hvis du ikke kan li suppen, så slet..
    Det siger Rygtet. må heller siges hahah

rygtet siger osse At der har været stille hos F idag.

[05:58:17] EN NY VEN AF SU!. : fsender:BUND-parret
    Emne:RE^ ???? e
    Sendt:???? 14:30
    Slet delete
    Vi var et par stykker der blev enig om, at såfremt vi blev nullet af SU idag, så ville vi lave en kollektiv sletning - ved ikke helt om jeg skal grine eller græde lige nu

Men det ved jeg. du skal græde, For SU ka Gøre det Igen og igen.. også lige en gang mere WoooP WoooP Desp har de sejeste spillere på sit hold.

Rygtet siger osse af Big/Tommy. en gammel SU spiller kører den hjem. for hans overblik er godt. og Pt der er der kun brugt omkring 500k deff tropper fra Su. ud af 2,8 mil så 2,3 mil endnu..

har stadig ikke fundet marshal... skal han ikke snart frem i lyset osse?...
    Har ikke været med denne runde, men har da læst nogle af indlægende her på forum. Virker som om Travian er ved at dø så småt ud. Har oprettet mig en hyggekonto på fødselsdagsserveren og kan faktisk godt lide mange af de tiltag de har fundet på :-). jeg tror at Travian kun kan overleve som spilleform, hvis man overvejer at fjerne en masse af de ting som giver for mange fordele hvis pengepungen er i orden, såsom kunstværker, bandager, spande mv. Der har aldrig været så få som der er nu :-)

Man skulle se på hvordan andre i underholdningsbrancen kører deres forretning, f.eks. League of Legends, Dota mv. succes forretninger som er gratis men hvor det stadig er muligt at tjene penge uden at det går for meget udover selve spille oplevelsen

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

-F- allyen lå til at vinde, det skulle de også de har nogle af de bedste spillere i DK, men de lavede en HT og med det mener jeg at på server 1 den allerførste i danmark var der en kæmpe meta som hed HT med en masse store forbund som hed HT 1-2-3-4, styrede serveren, indtil at de fik pisset de andre allyes af og fik hele serveren efter sig. Den har -F- lavet på denne server, prøvet at køre alle andre over og været arrogante i deres væremåde overfor andre allys. Så koster det i slutspillet.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Rygtet siger at denne server langt fra er slut på nuværende tidspunkt, og at DIV, MIG, SU og DSSK stadig kan nå at tabe serveren
    jeg er hård men retfærdig

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Hehe, og det sjoveste er de kunne have været vinderne nu, men de valgte at stoppe deres WW byggeri for at ramme de andre WW, flot siger jeg bare. Godt koordineret af -f-

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sugemallen Vis Indlæg
    Rygtet siger at denne server langt fra er slut på nuværende tidspunkt, og at DIV, MIG, SU og DSSK stadig kan nå at tabe serveren
    Og hvordan vil du have DSSK skal tabe serveren?, ved at TF taber?. Held og lykke med at vinde når jeres ledelse piver over at WW bliver skudt i trin 0. Var det ikke noget med i ville lave masse sletning hvis i blev nullet. I piver over småting.

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

-tekst slettet-
    Last edited by Black B!urn; 18-09-2013 at 15:43.

Super Moderator Black B!urn's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

det rygtes at tråden er låst fordi folk igen har glemt at rygtet tråden er til rygter

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Side 60 af 60 FørsteFørste ... 10254050585960

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..
    By simonottosen in forum Server 4
    Besvarelser: 139
    Sidste Indlæg: 27-02-2014, 11:33
  2. Rygtet siger...
    By FnIiZ in forum Server 1
    Besvarelser: 1115
    Sidste Indlæg: 05-10-2013, 23:39
  3. Rygtet siger...
    By Pendulum in forum Server 2