Side 36 af 60 FørsteFørste ... 162634353637384656 ... SenesteSeneste
Viser resultater 351 til 360 af 597

Tråd: Rygtet siger

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af WhiteEagle Vis Indlæg
    Og det rygtes at der er andre der ikke har fornemmelse for spillet.
    En main man ikke engang kan finde ud af at croplocke, ikke engang fjerne kamre i er jo oppe igen på et par timer.
    Ihvertfald i vores ally hvor vi faktisk hjælper hinanden. Ikke den store skade sket. Sgu ikke meget brudevals derfra Hihi
    Tilgengæld slår vi pænt igen. og skulle da mene vi fører på point indtil videre LOL

Nu skal vi jo ikke brokke os over at de kun tager halvdelen af avlerne i main, jeg har hørt rygter om at det er "træls" når den går i minus.
    Vi skal da heller ikke brokke os over at de sender hele cleanere 10 timer væk for at tage marker i en troppeløs by.

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

det var dog ufatteligt som hver gang der sker noget med dssk så er det ingen skade overhovedet.

Det rygtes at de ikke er særligt gode til at klare nederlag i Dssk.....

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Mener DSSK virkelig det er måden man spiller et spil ... svin til i en fat og gem dig bag PCen, for helvede en børnehave, jeg væmmes ved den barnlige indstilling nogle har her ...

Jeg syntet det er helt fint man ikke mener F,A & HTS skal vinde DKX, men snak dog til dig selv som du vil have andre snakker til dig/jer.

Rygtet skal med ... sar går i haven og napper en smøg.
    I'm annoying

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

[QUOTE=Infected;361088]det var dog ufatteligt som hver gang der sker noget med dssk så er det ingen skade overhovedet.

ork jo, man kan fjerne vores cleanere inden de bliver brugt, men come on...hvor ramt bliver du selv af at få skudt lidt på et par små byer ??
    Når man kan se der kommer noget på main, sørger man jo for at sende tilhørende tropper væk så de ikke dør af sult og en hel alliance der spammer markedspladsen og 100 guld så er den main lyn hurtig oppe igen.

Vi skal modsat jer ikke holde så længe, så ress er der rigelig af , vi deles nemlig pænt om dem

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sarinen Vis Indlæg
    Mener DSSK virkelig det er måden man spiller et spil ... svin til i en fat og gem dig bag PCen, for helvede en børnehave, jeg væmmes ved den barnlige indstilling nogle har her ...

Jeg syntet det er helt fint man ikke mener F,A & HTS skal vinde DKX, men snak dog til dig selv som du vil have andre snakker til dig/jer.

Rygtet skal med ... sar går i haven og napper en smøg.
    Nu går vi efter artebyer og mains, vi har ligget og angrebet jeres medlemmer mange gange og hos os der er røget en cleanerby og en main som i ikke skød helt ned i DSSK, + nogle sup byer som var oppe at køre dagen efter. Det er på 30-45 dage, så derfor er vi ikke så imponeret over. F har nogle af de største spillere og det er alt i kan klare?

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af kirkegården Vis Indlæg
    Nu går vi efter artebyer og mains, vi har ligget og angrebet jeres medlemmer mange gange og hos os der er røget en cleanerby og en main som i ikke skød helt ned i DSSK, + nogle sup byer som var oppe at køre dagen efter. Det er på 30-45 dage, så derfor er vi ikke så imponeret over. F har nogle af de største spillere og det er alt i kan klare?
    Ja ok du fattede hat af det jeg mente, men fred være med det, jeg kan så fortælle dig DSSK er ikke vores mål på denne server, var det det så så tingene nok lidt anderledes ud, du skal huske vi spiller slutspil, men lad det nu ligge var som sådan ikke dig jeg mente var en barnlig sjæl.
    I'm annoying

Snurrer
    Guest

Standard

Nu tror jeg nok DSSK er nogenlunde ligeglade med hvem der vinder slutspil. Det vi har og stadig efterlyser er mere gang i serverne. Vi støtter ikke noget ww men slås på livet løs med alle. Det har vi gjort hele vejen for at prøve at få gang i sagerne. Men man må sige at der ikke har været vilje hos dem der kun går efter at vinde. Der synes det som om simmeri er vejen frem til en sejr. I mine øjne ikke den måde der gør Travian sjovt som i gamle dage hvor der var krige og slagsmål det meste af vejen frem til ww.
    Men vi bliver ved med at forsøge at få gang i slagsmålene for at få en bedre DKX.

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Er jo ikke helt forkert, vi jo også den ally fra start, som har mest angrebs og forsvars point når man kigger på Ø.

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Rygtet siger at -f- er så gode at de vil lade TF få et forspring ,

Snurrer
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af olgun Vis Indlæg
    Rygtet siger at -f- er så gode at de vil lade TF få et forspring ,
    Det rygtes at det nok mere er et gammel tricks der bruges. Lad de andre komme godt foran så Natarene kan udhule deres deff i wwet. Det vil gøre det meget nemmere for dem der (halter) bagefter at komme igennem med deres angreb senere! Mon Big falder for det trick? Spændende?

Side 36 af 60 FørsteFørste ... 162634353637384656 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..
    By simonottosen in forum Server 4
    Besvarelser: 139
    Sidste Indlæg: 27-02-2014, 12:33
  2. Rygtet siger...
    By FnIiZ in forum Server 1
    Besvarelser: 1115
    Sidste Indlæg: 06-10-2013, 00:39
  3. Rygtet siger...
    By Pendulum in forum Server 2