Side 5 af 6 FørsteFørste ... 3456 SenesteSeneste
Viser resultater 41 til 50 af 52

Tråd: Ang DKX

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Hmm Jeg må jo nok sige at hvis DKX skal leve vidre
    så må den føreste regel være at GLEMME ( Psyk og Reds) det er da helt hen i vejeret med gammelt nag osv

se det jeg har lært på denne server er at prøve at forstå andre mht gammelt NAG/server OSV og forstod desvære

førest tilsidst at det var mig der ikke selv kunne glemme gammelt spil, se hvis alle nu glemmer og starter op på en frisk
    og slår en streg under gammel server er vi faktisk kommet 80 % af vejen.

SE bare de herre ( Psyk og Reds ) de er jo et skole eksempel hvorfor det er svært at komme vider.
    syntes det er svært at læse hvordan man kommer vider når ikke alle kan smide deres ego væk og tænke på det er et spil
    og det var så øv øv i denne runde men jeg starter på en frisk på næste uden at planlægge hvor vi alle skal ligge og samlet

de flest der spiller på næste eller næste igen har da alle en plan om hvor de ligger sig, og så kommer man da ingen vegne.

Men det er dog bare en tanke !

Snurrer
    Guest

Standard

Nu er denne server slut og der har være en del disskution omkring hvad der evt kunne gøres for at forbedre spillet både på spiller og plade siden.
    Nu er det op til hver enkelt at gøre sit for at tingende bliver bedre næste gang, så der kan komme mere liv i den danske DKX.
    Jeg ønsker alt det bedste:-)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Tror altså folk har et alt for lyserødt billede af de "gode gamle dage".. Især hvad forum angår, dengang blev der sq svinet folk til men maner! Der var mange flere om det, ja, men hvad der blev skrevet var sq ikke meget anderledes. Tværtimod se blev der løjet, manipuleret og kørt personlig hetz i meget større grad, og man fik lov til det dengang. Så at forum skulle være så meget ringere nu end tidligere, er efter min bedste overbevisning forkert. At der er mindre spillere der bruger det hænger vel sammen, det faldende spiller antal på serveren, som har ramt travian generelt, og bestemt ikke kun Dkx har haft det problem! Travian er på ingen måde så populært som det var for 3-4 år siden.

Det leder så videre til hvorfor, her siger mange at det er de store kontoer der ødelægger det for de nye nubs.. Men sådan har det jo altid været ? Har altid været større kontoer der fik smadret mindre spillere, og/eller farmet dem i stykker, især efter der blev indført top 10 systemet (dkx 4/dkx5?), det er jo på ingen måde noget nyt. Skal folk til at lave om på den måde der bliver spillet travian, som der altid er blevet gjort - i savner de "gode gamle dage", men i vil lave spillet til noget andet end det var dengang ?

Uden at være 100% sikker så, så vi de første duals acc på dkx2, med Valoel og Prøjseren, og i stor stil på dkx 3. De næste dkx gik det helt amok, og der kom kæmpe kontoer, måske kun mig der kan huske det, men på dkx6 prøvede travian at forbyde duals, dette gik ikke så godt...
    Duals, tripple osv, er kommet for at blive - og var ikke et problem på de tidlige servere, men nu er det pludseligt ?
    (Jeg spillede selv solo denne server, og klarede det fint nok, måske med den konto med flest def tropper på serveren. Og dette var ca uden guld, da jeg er damn fattig!)
    Jeg hygger mig med solo kontoer, men kan skam godt forstå at folk samler sig flere på en konto, er jo ofte et middel for at holde sig igang med travian, og holde de kontakter man har igennem travian ved lige.

At folk starter op sammen flere kontoer, og har besluttet sig at danne en ally, ja er jo hellere ikke ligefrem news, det samme så man jo tilbage på dkx1, hvor folk kom fra dk1 og dk2, og dannede allyer. Der vil altid være nogen der gør det, og andre der bare regger sig tilfædigt.

Den eneste i denne tråd jeg er tildels enig med er Sir MetroBulent, folk gider bare bruge samme tid på online browser spil mere, så det er bare pisse svært at få nye til. Og travian kræver bare meget online tid, lige meget hvilken server man er på.

Det jeg ser som travians største problem, er deres evendelige sult efter at folk skal bruge mere guld, det ødelægger desværre så meget, at man så let som ingenting kan bygge en konto op med guld, dette har det nye t4 system virkelig understøttet desværre, og ser ikke ud til at t4.2 bliver anderledes på nogen måde..

Der er blevet talt om travians nedgang i mange mange servere, men travian er altså stadig hvad man selv gør det til.

Flemse vi har spillet flere serveren sammen, og også langt tilbage i tiden. Må altså sige den klagesang med store metaer runger lidt hult i mine ører, er jo på ingen måde metaer i dag på dkx. Er der desværre slet ikke nok spillere til, hvis man skal til at køre WW med endnu mindre spillere, så er det jo under hvad der kan være i en enkel ally, så synes det er svært at give leder osv skylden for det, når der bare ikke er flere spillere.

Just my 2 cents..

Hula
    Hula

Snurrer
    Guest

Standard

En ordentlig smøre Hula hehe. Du har såmænd ret i det meste af det du skriver. Måske er det kærligheden til spillet og ens tegnedreng der gør man kunne ønske sig tingenen anderledes.
    Summa summarum er nok at som spillet har udviklet sig så vil jeg mene det er for dyrt at spille i forhold til hvad man får ud af det.
    Det er jo de samme spillere som er her endnu. Helt fint med mig. Problemet er så i mine øjne at nye spillere ikke kommer til, eller får chancen for at komme igang. DVS at de gamle få proffer blir mere og mere synlige og mere og mere alene på pladen. Ikke en fremgang som er sjov i mine øjne, men måske det er vil ske mere og mere.
    Så hvis jeg skal spå, så vil Dkx om nogle få servere være et sted hvor måske 50 kontoer spiller alene?
    Vi ser jo i starten af enhver DKX at en del nye spillere starter. Men tror vi gamle bare betragter dem som farms hele vejen og nogle vi kan føde på så vi blir store i en fart. Måske man skulle tænke lidt anderledes og tage nogle af dem under ens vinger og oplære dem istedet for at suge blod af dem. Vi ved hvad Travian er og kan og det kan der sikkert ikke laves om på. Det jeg søger er hvad spillerne kan lave om på for at forbedre chancerne for fremtidens DKX og der ser jeg en oplæring af nogle af de nye spillere der dukker op hver gang som oplagt. Har selv oplært en under den nyligt afsluttede server.
    Han endte op med en ramcleaner på 120k og en del deff, hvilket er et fint resultat for en første gangs spiller.
    Last edited by Snurrer; 22-04-2013 at 15:44.

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    32

Standard

halløj i skuret..

gammelt nag kan vel ikke undre nogen?

hvis folk lyver over for dig på den ene server, så er det vel ikke så nemt at tro på det personen siger i den næste runde? eller er det virkelig sådan at folk ændre personlighed fra server til server??

prøv nu lige at kigge realistisk på det ikk.

en anden ting er, hvis gammelt nag, bare er fordi man har mistet sin cleaner ved et angreb. eller at man har fået pultet nogle byer af en...det er en ret skidt ting at bære nag over, da det er det spillet vel reelt går ud på??

at dkx er på vej ned (er nede) er vel mere pga. at der er dannet store metaer på forhånd som helst ikke vil ha nye ind medmindre at der er nogen der kender dem... og at man bare kan købe sig til store kontis..

charmen ved at gi den gas med fester (til kp), og samtidig nå alt det andet, er jo helt væk.. man kan jo bare smide guld ind og købe kunstværker.. hvilket gør at der ikke er noget svært i at køre en konto op.. og man på ingen måde kan følge med dem der ligger 5k guld ind om ugen

en anden ting, er personlige rekorder.. hvorfor fjerner i dem ikk bare? og nøjes med at fejre de kollektive rekorder ved at ha en officiel rekordtråd for disse? (dette er self en opgave for teamet)

mht at være flere på en konto, så var løsningen nok at man kun kunne være 1 på hver, men der vil altid være nogen der snyder, så det kan ikk lade sig gøre.. men forslaget med at man gør så man ikke kan sende opbakninger til andre end ens egen ally, er fanme god!! thumbs up for alle der tænker på andre end egen ally (eller forbund) er selviske
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Der er faktisk nogle som ikke bærer nag! (selvom folk har løjet for en og bagtalt en)

og ellers "syntes jeg godt om" hula's indlæg..

Det jeg finder mest sjovt i hele affæren, er folk brokker sig over "metaer" - det selvom de fra start og indtil endgame er en del af en meta - og så først ved endgame bryder ud af meta'en..
    derved har de jo stadig haft en finger med i spillet til at forme serveren og de har også en del af skylden for at endgame måske kun består af 2-3 WW's..

sidst men ikke mindst så sidder der vist mange som stadig har et utroligt høj online tid, problemet ved det er bare dem anser vi som "egoister - højt råbende pralhalse og des lige..
    eneste forskel jeg kan se fra dengang og til nu, er de "gamle" ledere ikke brugte så meget tid på at fremhæve dem selv her på forum, men lod deres meninge medlemmer om dette, sådan at de selv kunne holde div møder og faktisk bruge rigtig meget tid på at hjælpe "nye" spillere med råd og vejledning..

mange "nye" spillere har jo også masser af ambitioner, og det er helt forkert at sige at "erfarende" møg farmer dem og pulter dem væk - nej som jeg ser det så er det de "erfarende" som de er i alliance med der er alt for dårlige til at hjælpe dem og vejlede dem sådan at de kan komme igennem og stå imod..

få ofrer sig i dag ikke for deres alliance, fordi de "kun" vil ofre sig for deres venner (dvs bestemte kontoer)!
    Smack

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af AsSaSiN Vis Indlæg
    halløj i skuret..
    charmen ved at gi den gas med fester (til kp), og samtidig nå alt det andet, er jo helt væk.. man kan jo bare smide guld ind og købe kunstværker.. hvilket gør at der ikke er noget svært i at køre en konto op.. og man på ingen måde kan følge med dem der ligger 5k guld ind om ugen

en anden ting, er personlige rekorder.. hvorfor fjerner i dem ikk bare? og nøjes med at fejre de kollektive rekorder ved at ha en officiel rekordtråd for disse? (dette er self en opgave for teamet)

mht at være flere på en konto, så var løsningen nok at man kun kunne være 1 på hver, men der vil altid være nogen der snyder, så det kan ikk lade sig gøre.. men forslaget med at man gør så man ikke kan sende opbakninger til andre end ens egen ally, er fanme god!! thumbs up for alle der tænker på andre end egen ally (eller forbund) er selviske
    Helt enig ...
    I'm annoying

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Ah, skal da gerne gøre folk glade
    Farvel til DK-servere.
    Må spillerflugten fortsætte, medmindre folk lægger stilen om.
    Har intet godt at sige, så følger min mors råd: Tavshed er nogle gange guld
    Indsæt gerne tilsvininger i indlæg herunder......
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lemon Diva Vis Indlæg
    Ah, skal da gerne gøre folk glade
    Farvel til DK-servere.
    Må spillerflugten fortsætte, medmindre folk lægger stilen om.
    Har intet godt at sige, så følger min mors råd: Tavshed er nogle gange guld
    Indsæt gerne tilsvininger i indlæg herunder......
    skalvi så døje med dig påcom?
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

coms speed nej.
    the is always some people you can´t talk with.

and they are always admins....

er bedre kendt som meany.

mine ord er sjovt nok mine ord intet gemt der.

største tosse hmm : inderbul
    sjoveste tosse : inderbul

sjove citater om meany

meany er en travian luder citat: inderbul
    du er arrogant citat: diverse ally-ledere i gemmen serverne
    du er da en kvinde, er du ikke citat ukendt da hukommelsen ikke vil det
    du snakker sort. du læser sort gad vide... citat: hr bjørn

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 3456 SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger