Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 17
    Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard Serverens anden koordineret fejl.

Som en startende sidebemærkning var serverens første koordineret fejl, et antal af helte sendt imod samme by der ikke vendte hjem.

I forbindelse med serverens anden koordineret angrebs bølge, der ligeledes gik imod Johnny Bravo fra TsH, vil jeg lige sige et par ord først. Denne gang var det alliancen DVSL, der valgte at kigge forbi. Husk lige hvor langt henne vi er på serveren, vi er lidt over halvvejs med uge tre. Dette betyder at hvis man er heldig med et koordineret angreb, får man ingen råstoffer med, omvendt er man uheldig så rammer man en mur. Dette er i mine øjne almen viden, da katapulterne endnu ikke er begyndt at rulle. Ved ikke hvad vi i TsH har gjort får at fortjene dette gode eftermiddags grin. Samtidig er det de første kamprapporter til folket, så lad os lade dem tale!

Lad os få dem i kronologisk rækkefølge, og starte med de søde angreb der har ramt startbyen.

Det sidste angreb var et plyndringstogt, ellers kan jeg godt afslører de sidste 3 ikke var kommet hjem

Lad os bevæge os over til 15c'en.

Dette var alle 11 rapporter, og jeg bliver simpelthen nød til at knytte en kommentar eller to til disse. Det første ulogiske, er at man blæser til angreb med forsvarstropper, dette kan på ingen måde være fordelagtigt. Var jeg i nærheden af DVSL landsbyer ville de ihvertfald blive farmet

Samtidig vil jeg gerne rose angrebsstørrelserne. Det er da flot 1 af jer kom med 100+ tropper! Det kan betyde to ting, i troede ikke engang selv på jeres aktion, ellers har i simpelthen ikke nogle tropper. Lad gætteriet begynde

Samtidig undrer det mig at det største angreb, falder til sidst? Håber i har 6 spande klar til de tabte helte.

Ellers vil jeg og et par stykker, gerne sige tak for det billige grin og de billige helte point. Samtidig vil jeg ønske den DVSL koordinat held og lykke med at forklare disse angreb til hans medlemmer.

Ps. til jer fra DVSL, så plejer jeg ikke at blande mig i andres spillestil, før jeg bliver spurgt til råds. Men i er simpelthen for søde

Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

De ville sikkert bare af med alle deres tropper, så de kan simme. Det er træls med alle de tropper i byerne, der tager alt ens korn, når man bare vil hygge sig med at simme stille og roligt.....

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Af med alle tropperne.

I undervurdere os, kan jeg gå ud fra.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Men lad os være ærlige at sige, at det ikke var koordineret nok!

Og hammerlev, nu ikke så stor i munden. Du kommer med fakta, som ikke holder.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Spiller Vis Indlæg
    Af med alle tropperne.

I undervurdere os, kan jeg gå ud fra.
    Det er sødt. Dræber i så jeres helte og tropper bevidst hos os, i stedet for at cleare oaser til de dør? Samtidig ser jeg en faktor du glemmer at fortælle mig. Rygterne lyder på du har forsøgt at overtale andre alliancer/konti til at deltage i denne såkaldte aktion.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Hvorfor spørger du om noget, du allerede ved?

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Trademark Vis Indlæg
    Det er sødt. Dræber i så jeres helte og tropper bevidst hos os, i stedet for at cleare oaser til de dør?.
    Find et sted på det offentlig forum, hvor jeg har spurgt dig om noget, udover dette

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

normalt angriber man - ved større angreb, som normalt ikke slår fejl - med helt.

Ved du udemærket godt.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Hvorfor så overhovedet begynde at angribe så tidligt, hvor af halvdelen alligecel er med helte? Føler lidt du sidder og vender og drejer alle vinkler for der var lidt fornuft i den aktion du planlagde.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse

Standard

Som jeg skrev til en af jeres medlemmer.
    Vi skrev rundt i tirsdags, men simmer-spillere forstår åben bart ikke, at de skal angribe.
    e er rygter
    @Trademark.... Hvis jeg vidste, at kun 13 angreb, ville der være stor fornuft i angrebet. :p

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Serverens historie
    By Siegfried in forum Server 1
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: 04-11-2015, 16:45
  2. Serverens Alliancer
    By RigorMortis in forum Speed Server
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 19-01-2010, 20:03
  3. Serverens bedste?
    By ordspil in forum Speed Server