Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 28
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard Manglende indgriben.

Gør mig sikkert helvedes upopulær hos travian spidserne nu, men tager det med, så kan jeg bannes, slettes, straffes eller hvad man nu vil gøre, men nogen må råbe op, specielt når admin/mh kender til problem som de ikke vil gøre noget ved. Evner at gøre noget ved måske endda, hvad ved jeg.

De fleste der kender mig ved udemærket at jeg ved hvad en MH's job består af, så den dans gider vi ikke bruge tid på, jeg vil i stedet komme til sagens kerne, selve problemer og hvad det før ved en "lille" server som scandi kval er. En server der bliver fuldstændig smadret af et problem som teamet intet tilsyneladende vil gøre noget ved.

Sagen er at denne server kunne være sjov, men den bliver ødelagt af snyd, snyd så åbenlys at man nemt kan se hvad der foregår og når man snakker med nok fra forskellige lejre så bliver det også kun bekræftet da.

Har brugt lidt tid "for sjov" på at kigge en del konti igennem, specielt mellem 2500 og 3000 rang på server, lutter mystiske navne, alle sammen kun med hest som "udstyr" ingen af dem i ally, ingen med profil tekst (ingen af dem jeg har set ihvertfal)

Er det ikke mærkeligt at der er så mange konti som åbenbart ingenting gør, samtidig med at der er SÅ mange billige varer på auktion. Skal vi lige tage et udsnit af vores handler???

30 x Bur 2 55 afsluttet vundet
    10 x Bur 1 10 afsluttet vundet
    5 x Bur 1 5 afsluttet vundet
    10 x Bur 3 142 afsluttet vundet
    10 x Bur 2 29 afsluttet vundet
    10 x Bur 2 123 afsluttet vundet
    10 x Bur 4 111 afsluttet vundet

Hvornår har man sidst set bure gå for 1 eller 2 sølv pr bur? Det samme er med salve jo, bøtter er også uhørt billige. Resultat af dette er at det går ud over de små og mindre aktive spillere i endnu større grad end det svarer. Jeg er aktiv, har da lidt guld og sådan, så jeg kunne jo være ligeglad, driller min nabo så har jeg 1000 dyr, 1000 salve og 10 bøtter, så hvad han måtte komme med knuser jeg og kan knuse hans om jeg ville, men er det etisk og hvorfor før "vi" intet ved problmet.??????

Ligger man alt det her sammen så er det klart for enhver at hundrede af konti på serveren kun er her for at sælge ting, de fleste på toppen af serveren har vel også fået igm fra guldshop og lignende mindst en gang.

Eneste man får ud af dette er at server bliver ødelagt og den mulighed for en skandinavisk krig mange havde drømt om bliver smadret og udebliver. Det foruden det faktum at man må vise i sig selv at så mange konti er på server kun for snyd og ikke bliver fjernet. Det er mildest talt en skandale.

Besked til mh hjalp ikke, håber dette opråb gør. og påstå nu ikke jeg tager fejl, officials fra server ved udemærket hvor mange proxy konti der er på server f.eks, eller er der virkelig så mange kinesere?

Til oplysning er det åbenbart kinesere der er flest af på server, sig endelig til om i har spottet nogen skal vi sige 750 af dem.

God dag. Sorry for eventuelle regelbrud om etik der måtte være brudt her, men måtte ud med det.

Jesper.

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Kan ikke være andet end enig. Nu er det på tide at Travian teamet går ind i den her sag, det kan ikke være rigtigt at T 4.2 er så dumt at det kan ødelægge en hel kvalifikation, og endda det første Skandinaviske slag!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Kan ikke være andet end enig. Nu er det på tide at Travian teamet går ind i den her sag, det kan ikke være rigtigt at T 4.2 er så dumt at det kan ødelægge en hel kvalifikation, og endda det første Skandinaviske slag!
    Er jo ikke T 4.2 som sådan, det er at man lader så mange konti der kun er der for at "snyde/bedrage" og at de får lov at blive.

Tjekkede 200 konti i træk på midten af rang på server.
    Ingen profil tekst.
    Ingen ally
    Ingen udfyldt alder land.
    Kun hest som udstyr og intet andet.

Er det ikke tankevækkende?

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

byer kan "købes" billigt, da man kan få kunstværk fra 56 sølv nogle gange.
    prisen for et kunstværk ligger i snit på 1500 sølv, hvis man laver mange bud.
    "Gammel Søulk"

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Ja det har vist ikke noget med T4.2 at gøre, på balkan landenes tourney ser auktionen mere normal ud, selvom jeg stadig vil mene tingene er billige. Sjovt at vi skal sidde her med gætterier osv. i stedet for at teamet bare kommer ud med de kolde facts.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sjus Vis Indlæg
    Gør mig sikkert helvedes upopulær hos travian spidserne nu, men tager det med, så kan jeg bannes, slettes, straffes eller hvad man nu vil gøre, men nogen må råbe op, specielt når admin/mh kender til problem som de ikke vil gøre noget ved. Evner at gøre noget ved måske endda, hvad ved jeg.

De fleste der kender mig ved udemærket at jeg ved hvad en MH's job består af, så den dans gider vi ikke bruge tid på, jeg vil i stedet komme til sagens kerne, selve problemer og hvad det før ved en "lille" server som scandi kval er. En server der bliver fuldstændig smadret af et problem som teamet intet tilsyneladende vil gøre noget ved.

Sagen er at denne server kunne være sjov, men den bliver ødelagt af snyd, snyd så åbenlys at man nemt kan se hvad der foregår og når man snakker med nok fra forskellige lejre så bliver det også kun bekræftet da.

Har brugt lidt tid "for sjov" på at kigge en del konti igennem, specielt mellem 2500 og 3000 rang på server, lutter mystiske navne, alle sammen kun med hest som "udstyr" ingen af dem i ally, ingen med profil tekst (ingen af dem jeg har set ihvertfal)

Er det ikke mærkeligt at der er så mange konti som åbenbart ingenting gør, samtidig med at der er SÅ mange billige varer på auktion. Skal vi lige tage et udsnit af vores handler???

30 x Bur 2 55 afsluttet vundet
    10 x Bur 3 142 afsluttet vundet
    10 x Bur 2 123 afsluttet vundet
    10 x Bur 4 111 afsluttet vundet

Hvornår har man sidst set bure gå for 1 eller 2 sølv pr bur? Det samme er med salve jo, bøtter er også uhørt billige. Resultat af dette er at det går ud over de små og mindre aktive spillere i endnu større grad end det svarer. Jeg er aktiv, har da lidt guld og sådan, så jeg kunne jo være ligeglad, driller min nabo så har jeg 1000 dyr, 1000 salve og 10 bøtter, så hvad han måtte komme med knuser jeg og kan knuse hans om jeg ville, men er det etisk og hvorfor før "vi" intet ved problmet.??????

Ligger man alt det her sammen så er det klart for enhver at hundrede af konti på serveren kun er her for at sælge ting, de fleste på toppen af serveren har vel også fået igm fra guldshop og lignende mindst en gang.

Eneste man får ud af dette er at server bliver ødelagt og den mulighed for en skandinavisk krig mange havde drømt om bliver smadret og udebliver. Det foruden det faktum at man må vise i sig selv at så mange konti er på server kun for snyd og ikke bliver fjernet. Det er mildest talt en skandale.

Besked til mh hjalp ikke, håber dette opråb gør. og påstå nu ikke jeg tager fejl, officials fra server ved udemærket hvor mange proxy konti der er på server f.eks, eller er der virkelig så mange kinesere?

Til oplysning er det åbenbart kinesere der er flest af på server, sig endelig til om i har spottet nogen skal vi sige 750 af dem.

God dag. Sorry for eventuelle regelbrud om etik der måtte være brudt her, men måtte ud med det.

Jesper.
    Det er vel ikke noget nyt problem. Jeg har netop spillet den indiske speedserver, hvor alle kontoer i top100 vidste hvordan man kunne udnytte bugs, huller i systemet, så en konto uden problemer, kunne svindle sig til 1 mill. sølv. Savner 3.6, og håber at denne svindel faktisk næsten kan tage overhånd, for så må admin og tyskerne til at handle på det, ved enten at nedlægge T4.0 og T4.2, eller løse de problemer der er på serverne. Men når det så er sagt, så er det ikke noget problem, at spille en server uden brug af guld og stadig være med hvor det er sjovt. Men sikkert som du siger, de 750 kinesere, der er grund til at man ligger i den bedre halvdel.

God server

Community Manager Rasmus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    39

Standard

Det er et stort problem som vi har fuld fokus på lige nu. Vi er i gang med at undersøge hvordan vi bedst muligt kan fjerne dem fra spillet. Jeg regner med at der sker mere i løbet af ganske få dage, måske allerede i morgen.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Yes og så smadere i lige Scandinavia serveren (y) Good job Travian team

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

hmm hvordan det hansen?

hvis du ser efter længere oppe så skriger folk jo efter det der er sket?
    the is always some people you can´t talk with.

and they are always admins....

er bedre kendt som meany.

mine ord er sjovt nok mine ord intet gemt der.

største tosse hmm : inderbul
    sjoveste tosse : inderbul

sjove citater om meany

meany er en travian luder citat: inderbul
    du er arrogant citat: diverse ally-ledere i gemmen serverne
    du er da en kvinde, er du ikke citat ukendt da hukommelsen ikke vil det
    du snakker sort. du læser sort gad vide... citat: hr bjørn

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af strawberry fool Vis Indlæg
    hmm hvordan det hansen?

hvis du ser efter længere oppe så skriger folk jo efter det der er sket?

De har ikke kun slettet snyder? tror du virkelig selv på at 90% af travian's spiller er snyder?

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. manglende info
    By Cyrano in forum Kommentarer
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 10-08-2011, 00:08
  2. Manglende Grafik
    By Ricky A in forum Server 5
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 25-02-2011, 11:34
  3. manglende oversættelse
    By skosko in forum Generelt om Travian