Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 63

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Standard Krigserklæring: COT vs ASAP

Serverens to største alliancer har budt hinanden op til dans, og det bør da have sin egen tråd.

Hvem følger med ind på dansegulvet af de andre store alliancer, hvem har teten, hvorfor var en krig nødvendig og hvem ender med at trække det længste strå?

Spørgsmålene er mange, men forhåbentlig får vi nogle svar og nogle kamprapporter snart

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Held og lykke i krigen til begge parter

Glæder mig til at se nogle gode rapporter

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Det må vel hedde: COT vs ASAP/KISS da der jo er en rigtig god dialog imellem de overnævnte alliancers ledelser, samarbejde omkring fakes og sikkert også andre ting!
    Smack

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    Det må vel hedde: COT vs ASAP/KISS da der jo er en rigtig god dialog imellem de overnævnte alliancers ledelser, samarbejde omkring fakes og sikkert også andre ting!
    Din uvidenhed er slående. Der er intet militært samarbejde og kun ringe kommunikation mellem KISS/ASAP.

Ergo: Det er pt. ASAP vs. COT.

EDIT: COT er dog ret provokerende as i speak
    Last edited by Søren Ryge; 03-03-2013 at 19:10.
    Dkx: Holy

AMEN!

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

sjovt nok så skrev nogen til mig forleden at det var COT+KISS, og en anden påstod det var KISS+B, men nu hører jeg så idag at det skulle være KISS+DE, men hver gang jeg så tjekker vores alliance forside så kan jeg ikke se nogen forbund eller iap.. så hold dine gætterier for dig selv eller kom med fakta..

til info så skriver jeg med alle, både med folk fra DE, B, COT, og engang imellem med nogle fra ASAP, men det er udelukkende personlige/private samtaler og har intet at gøre med at KISS har et samarbejde med nogen..
    Last edited by Marshal; 03-03-2013 at 23:28.

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Tror nok det er kvantitet vs. kvalitet
    Så må I selv regne ud hvem der er hvad

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

vil gerne se rapporter

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marshal Vis Indlæg
    sjovt nok så skrev nogen til mig forleden at det var COT+KISS, og en anden påstod det var KISS+B, men nu hører jeg så idag at det skulle være KISS+DE, men hver gang jeg så tjekker vores alliance forside så kan jeg ikke se nogen forbund eller iap.. så hold dine gætterier for dig selv eller kom med fakta..

til info så skriver jeg med alle, både med folk fra DE, B, COT, og engang imellem med nogle fra ASAP, men det er udelukkende personlige/private samtaler og har intet at gøre med at KISS har et samarbejde med nogen..

Når KISS folkene skriver med ASAP ledelsen omkring medlemmer i ASAP- så er det vist ikke særlig personligt
    (der blev postet direkte copy's af et par af disse samtaler på ASAP's skype chat, og det var da vist mellem den kære søren ryge og en asap leder)

yderlige har ASAP's medlemmer modtaget en ally igm, fra KISS omkring fake aktion hjælp imod COT..

så beklager kære Søren ryge og hr Marshal, men fakta er det

kan dog i samme moment spørge om der er samarbejde mellem KISS og P - siden den kære KISS konto kunne "låne" en lille træner uden deff i P byen ??
    Smack

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Når KISS folkene skriver med ASAP ledelsen omkring medlemmer i ASAP- så er det vist ikke særlig personligt
    (der blev postet direkte copy's af et par af disse samtaler på ASAP's skype chat, og det var da vist mellem den kære søren ryge og en asap leder)

yderlige har ASAP's medlemmer modtaget en ally igm, fra KISS omkring fake aktion hjælp imod COT..

så beklager kære Søren ryge og hr Marshal, men fakta er det

kan dog i samme moment spørge om der er samarbejde mellem KISS og P - siden den kære KISS konto kunne "låne" en lille træner uden deff i P byen ??
    Hvis vi havde et samarbejde med alliancen ASAP, så ville jeg smide det på ally profilen. Hvem skulle vi frygte siden vi skulle holde det skjult? Så hold dine gætterier for dig selv. Hvor meget kan man også tro på en person som smider sin ww sweep imod eget ww, så dine ord vægter ligeså meget som et fjer

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marshal Vis Indlæg
    Hvis vi havde et samarbejde med alliancen ASAP, så ville jeg smide det på ally profilen. Hvem skulle vi frygte siden vi skulle holde det skjult? Så hold dine gætterier for dig selv. Hvor meget kan man også tro på en person som smider sin ww sweep imod eget ww, så dine ord vægter ligeså meget som et fjer
    Mærkeligt du lige pludselig ville afsløre hvem der samarbejdes med, det har du da ikke altid gjort

Fint forsøg du laver på at fjerne opmærksomheden fra fakta, som stadig er der samarbejdes og snakkes ledere imellem..
    der sad vel ca 10-15 kontoer online på skype, da ASAP lederen postede de copy'a af samtaler mellem KISS og ASAP..

syntes også du mangler at svare på, om der er samarbejde mellem KISS og P - siden en vis KISS konto ganske gratis hentede en lille træner hos P ?

Sjovt du igen igen bliver personlig når ting du helst ville have holdt skjult kommer frem kære Marshal..
    Smack

Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. [DKX] Runde 15 - Vundet af ASAP
    By Ridder Huma in forum Speed Server
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 21-04-2013, 13:25
  2. Krigserklæring mod DDS
    By skie in forum Speed Server
    Besvarelser: 54
    Sidste Indlæg: 18-11-2010, 11:32
  3. Aktiv dual søges ASAP!