Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 63
    Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marshal Vis Indlæg
    Hvis vi havde et samarbejde med alliancen ASAP, så ville jeg smide det på ally profilen. Hvem skulle vi frygte siden vi skulle holde det skjult? Så hold dine gætterier for dig selv. Hvor meget kan man også tro på en person som smider sin ww sweep imod eget ww, så dine ord vægter ligeså meget som et fjer
    Du kære Marshal, skulle vi ikke prøve at holde emnet på denne DKX, og ikke tidligere DKX. Stitch's facts er da direkte sande, ligemeget hvad der tidligere er sket?
    Var det ikke dig som ikke ville gå personligt eller gå tilbage i gamle DKXere?
    Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt.

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    Mærkeligt du lige pludselig ville afsløre hvem der samarbejdes med, det har du da ikke altid gjort

Fint forsøg du laver på at fjerne opmærksomheden fra fakta, som stadig er der samarbejdes og snakkes ledere imellem..
    der sad vel ca 10-15 kontoer online på skype, da ASAP lederen postede de copy'a af samtaler mellem KISS og ASAP..

syntes også du mangler at svare på, om der er samarbejde mellem KISS og P - siden en vis KISS konto ganske gratis hentede en lille træner hos P ?

Sjovt du igen igen bliver personlig når ting du helst ville have holdt skjult kommer frem kære Marshal..
    Du tror du kender mig, men du kender intet til mig overhovedet. Som sagt hold dine gætterier for dig selv. Jeg har ikke på nogt tidspunkt holdt nogen møder af nogen art med ASAP. Har dog snakket med COT, og det kan de bekræfte og har også skrevet med både medlemmer fra DE og fra B. sjovt nok at du så lige nævner ASAP, når de er de eneste jeg ikke har skrevet med over skype..

derudover med hensyn til P, så skal du nok ikke gætte for meget, for tror 95 % af serveren ved hvad der er sket der, undtagen dig, for som sædvanlig gætter du også kommer du salt og peber på, og håber på at folk spiser det, men du er ikke god til at lave mad og hvordan skulle man tage en person som dig seriøs, når du på tidligere runder har været pisse ustabil

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Du kære Marshal, skulle vi ikke prøve at holde emnet på denne DKX, og ikke tidligere DKX. Stitch's facts er da direkte sande, ligemeget hvad der tidligere er sket?
    Var det ikke dig som ikke ville gå personligt eller gå tilbage i gamle DKXere?
    Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt.
    Jeg vil da meget gerne og hele tiden fortælle om de ting i gjorde, også selvom i ikke kan lide det. Trods alt når han påstår at der er et samarbejde med ASAP, og jeg selv ved at dette ikke passer, så er det jo løgne han kommer med. og desuden var du ikke stoppe på dkx? Som jeg ser det er din konto hos ASAP, så hvis jeg bomber din konto i nat, vil det så overbevise dig om at jeg ikke er med ASAP ?

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Jeg vil lige komme med et lille indput her... Jeg tvivler på at KISS og ASAP har et samarbejde, men de har fælles fjende så de kan sikkert godt gøre enkelte tjenester for hinanden for alt der bliver gjort imod COT er vel næsten win win for dem begge - Om der har fundet noget fake sammen imod COT sted skal jeg ikke kunnet sige, men jeg havde nok taget det som lidt en vennetjeneste i første omgang ihvertfald. Jeg er hverken i ASAP eller KISS, men udefra set har de intet samarbejde

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Jeg vil lige komme med et lille indput her... Jeg tvivler på at KISS og ASAP har et samarbejde, men de har fælles fjende så de kan sikkert godt gøre enkelte tjenester for hinanden for alt der bliver gjort imod COT er vel næsten win win for dem begge - Om der har fundet noget fake sammen imod COT sted skal jeg ikke kunnet sige, men jeg havde nok taget det som lidt en vennetjeneste i første omgang ihvertfald. Jeg er hverken i ASAP eller KISS, men udefra set har de intet samarbejde
    Lige netop.
    Dkx: Holy

AMEN!

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Standard

Så pt hedder krigene/de eskalerede konflikter:

KISS vs COT
    ASAP vs COT
    B vs ASAP

Er der glemt nogen?

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af White Raven Vis Indlæg
    Så pt hedder krigene/de eskalerede konflikter:

KISS vs COT
    ASAP vs COT
    B vs ASAP

Er der glemt nogen?
    "KISS vs COT
    (...)
    B vs ASAP"

What, er vi nu i krig med COT?
    Dkx: Holy

AMEN!

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marshal Vis Indlæg
    Du tror du kender mig, men du kender intet til mig overhovedet. Som sagt hold dine gætterier for dig selv. Jeg har ikke på nogt tidspunkt holdt nogen møder af nogen art med ASAP. Har dog snakket med COT, og det kan de bekræfte og har også skrevet med både medlemmer fra DE og fra B. sjovt nok at du så lige nævner ASAP, når de er de eneste jeg ikke har skrevet med over skype..

derudover med hensyn til P, så skal du nok ikke gætte for meget, for tror 95 % af serveren ved hvad der er sket der, undtagen dig, for som sædvanlig gætter du også kommer du salt og peber på, og håber på at folk spiser det, men du er ikke god til at lave mad og hvordan skulle man tage en person som dig seriøs, når du på tidligere runder har været pisse ustabil
    Hvorfor bliver du ved at køre på det personlige plan ??
    Kom nu videre kære Marshal..
    ser du hvis du læser de ting jeg skriver, så skriver jeg ikke DU/Marshal har snakket med ASAP - næææ jeg skriver KiSS kontoer og så vidt jeg ved kan du da ikke spille dem alle
    så hvorfor er det du bliver ved at kværne rundt i hvad du foretager dig eller ej, når jeg blot slår fast at KISS KONTOER har skrevet med ASAP ledelsen omkring ASAP medlemmer

Sjovt nok ser man i ASAP ingen angreb heller fra KISS - men ellers er det vist samtlige andre Alliancer af betydning man i ny og næ ser der.. (ved ikke selv om det skal forstås sådan at KISS ikke er væsentlig.. hmm)

Men for at runde den af kære Marshal, så er faktum stadig:
    1.. KISS kontoer/ledelse har skrevet med ASAP ledelsen og der er på ASAP's skype chat postet direkte copy's af disse (skrev vist tideligere det var den kære Søren ryge som var i god dialog med ASAP ledelsen) <--- bemærk skriver IKKE Marshal..

2.. Asap har modtaget anmodninger fra KISS om fake hjælp mod COT

2 små ting at forholde sig til

ps.. jeg tror faktisk ikke 95% af serveren kender historien med den lille træner, så gider KISS fortælle den her og måske poste den fede rapport hvor kontoen fjerner alt deffen og napser den træner
    Smack

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Søren Ryge Vis Indlæg
    "KISS vs COT
    (...)
    B vs ASAP"

What, er vi nu i krig med COT?
    Tja nu skriver du jo selv "Lige netop" til et skriv om, at KISS og ASAP har fældes fjende, og den fjende er COT, så synes nu det er helt korrekt at sætte KISS vs COT under krig/konflikt

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    Hvorfor bliver du ved at køre på det personlige plan ??
    Kom nu videre kære Marshal..
    ser du hvis du læser de ting jeg skriver, så skriver jeg ikke DU/Marshal har snakket med ASAP - næææ jeg skriver KiSS kontoer og så vidt jeg ved kan du da ikke spille dem alle
    så hvorfor er det du bliver ved at kværne rundt i hvad du foretager dig eller ej, når jeg blot slår fast at KISS KONTOER har skrevet med ASAP ledelsen omkring ASAP medlemmer

Sjovt nok ser man i ASAP ingen angreb heller fra KISS - men ellers er det vist samtlige andre Alliancer af betydning man i ny og næ ser der.. (ved ikke selv om det skal forstås sådan at KISS ikke er væsentlig.. hmm)

Men for at runde den af kære Marshal, så er faktum stadig:
    1.. KISS kontoer/ledelse har skrevet med ASAP ledelsen og der er på ASAP's skype chat postet direkte copy's af disse (skrev vist tideligere det var den kære Søren ryge som var i god dialog med ASAP ledelsen) <--- bemærk skriver IKKE Marshal..

2.. Asap har modtaget anmodninger fra KISS om fake hjælp mod COT

2 små ting at forholde sig til

ps.. jeg tror faktisk ikke 95% af serveren kender historien med den lille træner, så gider KISS fortælle den her og måske poste den fede rapport hvor kontoen fjerner alt deffen og napser den træner
    Når du skriver Marshal i dit indlæg, så er dit indlæg henvendt til mig. Og med hensyn til at være personlig, så troede jeg bare du var stolt af at sende din wwc imod eget ww, det var jo det du skrev ud på forum dagene efter :-). Desuden så ville bare lige nævne det i kontekst til hvor pålidelig dine ord er, samt hvor meget troværdighed andre skal have til dine skriverier..

Med hensyn til god dialog, så er jeg faktisk også i ret god dialog med mange forskellige alliancer, men igen det betyder ikke at man på den baggrund har et samarbejde

Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. [DKX] Runde 15 - Vundet af ASAP
    By Ridder Huma in forum Speed Server
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 21-04-2013, 14:25
  2. Krigserklæring mod DDS
    By skie in forum Speed Server
    Besvarelser: 54
    Sidste Indlæg: 18-11-2010, 12:32
  3. Aktiv dual søges ASAP!
    By Skougaarden in forum Dualsøgning