Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 16
    Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard Strøtanker om adfærd

Hey Allesammen.

Lige nu sidder jeg med kaotiske og blandede følelser over dkx. Nogen hader mig og andre syntes jeg er bannerfører for alt hvad der er rent i Travian men som det har kørt indtil nu har jeg følgende og sige:

Der findes flere sandheder, altefter hvor man er og hvad man laver og hvad man tror på.

Min sandhed er: jeg sletter lige om lidt..Kiss og Cot er skyld i dette...jeg ligger jo i Cot land og Kiss har kastet en dødsdom over mig så derfor..dette er facts ikke min sandhed.

Hvad er sandhed egentlig..Sidder jeg bare i sofaen og ligger i et safe område og er i en stærk ally, så er sandheden en anden end hvis jeg ligger lige midt i Cot land og bliver hadet af alle for at sige hvad jeg mener og ikke være safe på nogen som helst områder.

Sandhed her fra min side er: Cot tog røven på mig..deres leder snakker beskidt og deres medlemmer, ihvertilfælde 4 af dem som tog min arte er løgnagtige og ikke nogen jeg ville stole på, hellerikke på fremtidige servere..og dette kan jeg bevise..så ikke min sandhed men almindelig sandhed.

Jeg blev sortlistet af Kiss fordi de ikke kan lide mig og fordi de tager gamle servere med ind over..og da jeg samtidig lå i Cot land så var jeg prisgivet..Deres leder skrev så beskidt til mig at jeg kan ikke mindes i Travian at jeg nogensinde er blevet besvaret så beskidt...Flot..de havde jo fat i den lange ende..

Nå men i alt dette er der en anden sandhed..Nogen hader Balderbasse og nogen kan godt lide hende...sådan er det jo med alle mennesker som stikker næsen frem..du bliver hadet eller elsket..
    Men se på hvor du selv er--sidder du tilbagelænet i en neutral situation skulle du måske lige tænke på at du ikke har forudsætninger for at tage stilling..du er inhabil fordi du selv sidder som smagsdommer..du er ikke selv en del af heden og du er ikke selv en del af presset..og tør du overhovedet? Er det ikke bare nemmere og være neutral og sidde og dømme andre?? Det er det for de fleste herinde og med strategien i spillet så er neutral lig med simmer..du kan simme WWcleanere og du kan ruste op..så du kan være i sikkerhed....Men alligevel vil du gerne sige din mening om alle andre...hun er for meget han er for meget..men du er der jo ikke selv..kunne du selv havde gjort det bedre? Ville du kæmpe??

Vi er blevet så mainstream og så ensrettede at vi kun reagerer hvis nogen stikker næsen frem..så tager vi afstand eller giver vores stilletigende ok..men vi har vi lov til dette? Kan vi sidde på en planet og dømme en anden?

Jeg har måtte sige undskyld til en som ikke fortjener det overhovedet pga gruppepres og jeg fortryder det..Tænk jer lige om inden giver jeres mening..hvad med at støtte det som er åbenlyst den rene stil istedet for at stiltiende støtte det som er stærkest men en beskidt stil? tør i det?

Jeg er stadig på pladen fordi jeg har venner..gode venner som tror på hvad jeg står for og hvad jeg kan og ved jeg aldrig snyder..Er det en kvalitet eller er det noget i helst vil være fri for fordi snyd er hurtigere vinding?

Jeg er egentlig ligeglad fordi jeg har set de sidste par dage hvor mine venner er. Og de har alle støttet mig. Alle andre er bare de sædvanlige bølger som rammer kysten men derefter løber ud i havet igen og som ingen kan se i mængden af vand.

Mange hilsner
    Psykoserne
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Standard

Hvad sker der for at folk bliver uvenner!?! Hallo, det er et spil!!!

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Psyk
    jeg vil nu hellere spille med, end mod dig .

jeg faldt dog over dette
    "Sandhed her fra min side er: Cot tog røven på mig..deres leder snakker beskidt og deres medlemmer, ihvertilfælde 4 af dem som tog min arte er løgnagtige og ikke nogen jeg ville stole på, hellerikke på fremtidige servere..og dette kan jeg bevise..så ikke min sandhed men almindelig sandhed.

Jeg blev sortlistet af Kiss fordi de ikke kan lide mig og fordi de tager gamle servere med ind over.."
    "Gammel Søulk"

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af White Raven Vis Indlæg
    Hvad sker der for at folk bliver uvenner!?! Hallo, det er et spil!!!
    forkert. på mange områder er det for de fleste dygtige spillere meget mere....

psyk: spiller gerne med dig en anden gang
    the is always some people you can´t talk with.

and they are always admins....

er bedre kendt som meany.

mine ord er sjovt nok mine ord intet gemt der.

største tosse hmm : inderbul
    sjoveste tosse : inderbul

sjove citater om meany

meany er en travian luder citat: inderbul
    du er arrogant citat: diverse ally-ledere i gemmen serverne
    du er da en kvinde, er du ikke citat ukendt da hukommelsen ikke vil det
    du snakker sort. du læser sort gad vide... citat: hr bjørn

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Standard

Er helt med på at det er mere end et spil, synes bare der et sket en kedelig udvikling siden den allerførste danske server. Dengang var vi, ligesom nu, nærmest mere end fjender på pladen. Der foregik en vild vild kamp, og krigserklæringer blev smidt om sig. Men det forhindrede ikke, at både fjender og venner hyggede sig med hinanden samtidig med. Der var stor respekt for hinanden, vi jokede med hinanden - og indimellem lavede spillere skift fra en den ene top ally til dens største fjende blot for for et par timer, bare som en joke.

Jeg forstår ikke at i har behov for at svine hinanden til på denne måde. Travian kan spildes på et væld af måder, hvoraf alle indbefatter at man tager røven på alle de andre på den ene eller anden måde. Hvorfor skal i svine hinanden hver gang det lykkes for en, istedet for at applaudere det og lære af det?

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Hey Allesammen.

Lige nu sidder jeg med kaotiske og blandede følelser over dkx. Nogen hader mig og andre syntes jeg er bannerfører for alt hvad der er rent i Travian men som det har kørt indtil nu har jeg følgende og sige:

Der findes flere sandheder, altefter hvor man er og hvad man laver og hvad man tror på.

Min sandhed er: jeg sletter lige om lidt..Kiss og Cot er skyld i dette...jeg ligger jo i Cot land og Kiss har kastet en dødsdom over mig så derfor..dette er facts ikke min sandhed.

Hvad er sandhed egentlig..Sidder jeg bare i sofaen og ligger i et safe område og er i en stærk ally, så er sandheden en anden end hvis jeg ligger lige midt i Cot land og bliver hadet af alle for at sige hvad jeg mener og ikke være safe på nogen som helst områder.

Sandhed her fra min side er: Cot tog røven på mig..deres leder snakker beskidt og deres medlemmer, ihvertilfælde 4 af dem som tog min arte er løgnagtige og ikke nogen jeg ville stole på, hellerikke på fremtidige servere..og dette kan jeg bevise..så ikke min sandhed men almindelig sandhed.

Jeg blev sortlistet af Kiss fordi de ikke kan lide mig og fordi de tager gamle servere med ind over..og da jeg samtidig lå i Cot land så var jeg prisgivet..Deres leder skrev så beskidt til mig at jeg kan ikke mindes i Travian at jeg nogensinde er blevet besvaret så beskidt...Flot..de havde jo fat i den lange ende..

Nå men i alt dette er der en anden sandhed..Nogen hader Balderbasse og nogen kan godt lide hende...sådan er det jo med alle mennesker som stikker næsen frem..du bliver hadet eller elsket..
    Men se på hvor du selv er--sidder du tilbagelænet i en neutral situation skulle du måske lige tænke på at du ikke har forudsætninger for at tage stilling..du er inhabil fordi du selv sidder som smagsdommer..du er ikke selv en del af heden og du er ikke selv en del af presset..og tør du overhovedet? Er det ikke bare nemmere og være neutral og sidde og dømme andre?? Det er det for de fleste herinde og med strategien i spillet så er neutral lig med simmer..du kan simme WWcleanere og du kan ruste op..så du kan være i sikkerhed....Men alligevel vil du gerne sige din mening om alle andre...hun er for meget han er for meget..men du er der jo ikke selv..kunne du selv havde gjort det bedre? Ville du kæmpe??

Vi er blevet så mainstream og så ensrettede at vi kun reagerer hvis nogen stikker næsen frem..så tager vi afstand eller giver vores stilletigende ok..men vi har vi lov til dette? Kan vi sidde på en planet og dømme en anden?

Jeg har måtte sige undskyld til en som ikke fortjener det overhovedet pga gruppepres og jeg fortryder det..Tænk jer lige om inden giver jeres mening..hvad med at støtte det som er åbenlyst den rene stil istedet for at stiltiende støtte det som er stærkest men en beskidt stil? tør i det?

Jeg er stadig på pladen fordi jeg har venner..gode venner som tror på hvad jeg står for og hvad jeg kan og ved jeg aldrig snyder..Er det en kvalitet eller er det noget i helst vil være fri for fordi snyd er hurtigere vinding?

Jeg er egentlig ligeglad fordi jeg har set de sidste par dage hvor mine venner er. Og de har alle støttet mig. Alle andre er bare de sædvanlige bølger som rammer kysten men derefter løber ud i havet igen og som ingen kan se i mængden af vand.

Mange hilsner
    Psykoserne
    utrolig flot skrevet. ros herfra.

kan dog ikke undgå at bemærke at du modsiger dig selv, i og med du skriver at:

du har altid sagt at du ikk slæber en gammel server videre. men her er et direkte bevis på at du gør...

jeg bebrejder det bestemt ikke, da jeg har det sådan at hvis der er nogen der har taget røven å mig, så glemmer jeg det heller ikke bare fordi der begynder en ny server..

jeg tror ikke på at folk ændre sig så hurtigt!

men er da glad for du er væk fra dkx, når nu du synes det er så forfærdeligt et sted at være. god vind fremover, selvom jeg ikke er vanvittig glad for dig mere.
    du har trods alt fortjent den ros at du aldrig har snydt, og at du har spillet som DU ville.
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Man kan sige en masse om dig, men bannerfører for hvad der er rent er du ikke. For som jeg husker det, så var du den der sendte deff til fjenden sidste runde og derefter pralede med det åbenlyst i din egen meta chat. Da nogen bad dig om at stoppe med det, så blev du fornærmet, gik ud af alliancen og begyndte at svine din egen alliance til og prøvede at skabe splid. Da vi troede at alt var cool alligevel, så bad vi dig om at låne en af vores byer indeholdende stor ØØ, du brugte en chief på den, men da vi nogle dage efter bad om at få byen med stor ØØ tilbage, så fik vi den aldrig. og ligegyldigt hvor meget pres vi lagde på din nye ledelse, så ville du bare ikke give den tilbage. Så bannerfører er du ikke, og ren er du heller ikke. Man siger at handlinger definerer hvem man er som person, og ovenstående er ihvertfald med til at definere hvem du er i mine øjne.

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Nu har jeg læst i flere tråde, at folk generelt er ved at være godt trætte af al det ævl og kævl der er mellem specifikke medlemmer af dette forum. Og jeg må tilslutte mig disse individer, for det er kørt for langt ud. Og ja, det er kun et spil.

Hr. AsSaSiN: Det er i denne omgang faktisk en fornøjelse at læse Deres indlæg. De holder en meget sober linie, til trods for Deres modvilje mod Psyk, og dette vil jeg gerne udvise min respekt for.

Men De, Hr. Marshal, vælger desværre at køre i den samme rille, som De har haft her på forum i meget lang tid. Og dermed understreger De jo netop problematikken ved dette forum og den manglende respekt mellem spillere. Jeg håber inderligt, at De på et tidspunkt i den nærmeste fremtid finder selvreflektionen frem og udviser respekt for andre igen, også selvom De måske ikke er enig eller bryder Dem om modparten.

Dog spår jeg desværre en fremtid for dansk Travian, der ser sort ud. Vi har allerede set et massivt masseflugt fra dygtige spillere, og jeg ved, at flere vil følge efter. Og er det i virkeligheden den fremtid, vi ønsker for dansk travian?

just my 2 cents.....
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lemon Diva Vis Indlæg
    Dog spår jeg desværre en fremtid for dansk Travian, der ser sort ud. Vi har allerede set et massivt masseflugt fra dygtige spillere, og jeg ved, at flere vil følge efter. Og er det i virkeligheden den fremtid, vi ønsker for dansk travian?

just my 2 cents.....
    Det er hvad der skal til, hvis Travian Danmark skal op og stå igen. Der bliver nødt til at blive ryddet op i de store, så der er plads til de små. Travian Danmark er en rugekasse indtil man er stor nok til int.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

simon: man vælger selv hvornår man tror man er klar til at prøve udlandet.

man vælger også selv hvornår man siger farvel til at spille på de danske servere.

White Raven: ja. det var tider. har selv prøvet en enkelt eller to af den slags servere...

AsSaSiN: velkommen tilbage. lad os tage resten af krigen på serveren.

Marshal: mere end en side til den historie. og historie er det. du er ikke en jeg troede ville blive sammen historie. lige som jeg ikke troede engang at jeg ville blive det.

diva: fremtiden bringer mindre ros og mere gylle. lige som i virkeligheden. det hænger sammen.

intet er sandt, alt er tilladt.

er ikke uskyldig, dog er jeg hellere ikke skyldig i alt
    the is always some people you can´t talk with.

and they are always admins....

er bedre kendt som meany.

mine ord er sjovt nok mine ord intet gemt der.

største tosse hmm : inderbul
    sjoveste tosse : inderbul

sjove citater om meany

meany er en travian luder citat: inderbul
    du er arrogant citat: diverse ally-ledere i gemmen serverne
    du er da en kvinde, er du ikke citat ukendt da hukommelsen ikke vil det
    du snakker sort. du læser sort gad vide... citat: hr bjørn

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger