Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16
    Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lemon Diva Vis Indlæg
    Nu har jeg læst i flere tråde, at folk generelt er ved at være godt trætte af al det ævl og kævl der er mellem specifikke medlemmer af dette forum. Og jeg må tilslutte mig disse individer, for det er kørt for langt ud. Og ja, det er kun et spil.

Hr. AsSaSiN: Det er i denne omgang faktisk en fornøjelse at læse Deres indlæg. De holder en meget sober linie, til trods for Deres modvilje mod Psyk, og dette vil jeg gerne udvise min respekt for.

Men De, Hr. Marshal, vælger desværre at køre i den samme rille, som De har haft her på forum i meget lang tid. Og dermed understreger De jo netop problematikken ved dette forum og den manglende respekt mellem spillere. Jeg håber inderligt, at De på et tidspunkt i den nærmeste fremtid finder selvreflektionen frem og udviser respekt for andre igen, også selvom De måske ikke er enig eller bryder Dem om modparten.

Dog spår jeg desværre en fremtid for dansk Travian, der ser sort ud. Vi har allerede set et massivt masseflugt fra dygtige spillere, og jeg ved, at flere vil følge efter. Og er det i virkeligheden den fremtid, vi ønsker for dansk travian?

just my 2 cents.....
    Dansk Travian handler om meget mere om forum. Faktisk som jeg husker det da serveren startede, så kommenterede dig, psyk, rome samt et par nyregistrede forum kontoer, alle de indlæg jeg lavede. I var sjovt nok imod alt hvad jeg skrev. Da vi så gik i krig og begyndte at bombe jeres byer, så blev i rigtig personlige og mange af dine venner skrev til mig med mit rigtige navn , kaldte mig et svin (simon), begyndte at skrive om min mor (rome) og i kørte den stil med at være personlig helt indtil nogle hos jer begyndte at stille spørgsmåltegn til om i nu også kunne køre denne stil, og om nogen hos jer vitterlig havde fortjent at blive bombet. Så i gik til hver sit og nogle af jer er idag hos ASAP, mens andre er i DE. Så hvad der er sket her på forum er noget du og dine ligestillede har startet og kørt helt derud hvor ingen nogensinde har været tidligere. Man kan sige meget om mig, jeg har bombet mange, jeg er hård i tonen og det giver mange fjender. Mange af de fjender jeg har idag og som ikke bryder sig om mig, gør det ikke fordi jeg har skrevet grimt til dem, har snydt dem eller andet, men fordi jeg har bombet deres byer, chiefet deres byer og revet deres kontoer i stykket.

Men på trods af alle jeres grimme ord, så har jeg stadig ikke brugt grimme ord om jer, men jeg vil ligegyldigt hvad, skrive om de handlinger folk gør i spillet, om de kan tåle lyset eller ej. For hvis alle opførte sig som psyk gjorde sidste runde, så er det først der at det ser sort ud for travian danmark. Og hvis alle skrev som dem du spiller med gjorde, så ville vi alle blive bannet og der ville ikke være noget forum. Så hvis du endelig skal begynde at skrive, så kunne du starte med at dømme nogle af de ting som dine medspillere skrev, for mig bekendt er der ikke nogen af dem som har undskyldt endnu. jow psyk har sendt en undskyldning IG vedrørende den del hvor hun beskyldte mig for at snyde,
    Last edited by Marshal; 03-03-2013 at 12:33.

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

COT's ledelse er ualmindeligt hovne og grove i munden, enig deri. Rørende enig, faktisk.
    Dkx: Holy

AMEN!

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Hr. Marshal:

Jeg ønsker ikke mere at pleje Deres evindelige fremstillen Dem selv som helligere og hævet over andre.
    Dette må De finde andre til.
    Men lige et lille fact: De er hverken hellig eller perfekt, så lær venligst at acceptere det faktum!

Og lige en oplysning mere: Jeg skal ikke stå til regnskab for, hvad andre siger til Dem, så er De utilfreds med folks opførsel, så anklag dem direkte, i stedet for at fremstille det som mit ansvar.
    Last edited by Lemon Diva; 03-03-2013 at 14:54.
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lemon Diva Vis Indlæg
    Hr. Marshal:

Jeg ønsker ikke mere at pleje Deres evindelige fremstillen Dem selv som helligere og hævet over andre.
    Dette må De finde andre til.
    Men lige et lille fact: De er hverken hellig eller perfekt, så lær venligst at acceptere det faktum!

Og lige en oplysning mere: Jeg skal ikke stå til regnskab for, hvad andre siger til Dem, så er De utilfreds med folks opførsel, så anklag dem direkte, i stedet for at fremstille det som mit ansvar.
    Du læser ikke, hvad han skriver. han skriver ikke, at han selv er perfekt. I modsætning til psykoserne stiller han sig ikke op på en velsignet piedestal, men hiver i stedet Psykoserne ned til jorden, hvor hun hører til. Og det endda nådigt.
    Dkx: Holy

AMEN!

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Søren Ryge Vis Indlæg
    Du læser ikke, hvad han skriver. han skriver ikke, at han selv er perfekt. I modsætning til psykoserne stiller han sig ikke op på en velsignet piedestal, men hiver i stedet Psykoserne ned til jorden, hvor hun hører til. Og det endda nådigt.
    Hr. Ryge:

Hr. Marshals konflikter med andre, er mig langt hen ad vejen uendeligt ligegyldige. Jeg snakker ud fra de ting, Hr. Marshal mønter på min person, så undlad venligst at drage Psyk ind i denne debat, tak!
    Samt det er med stor tydelighed, at De selv, Hr. Ryge, kategorisk nægter at læse de ting, jeg skriver, men laver et sølle forsøg på at fastholde andre i min splid med Hr. Marshal.....
    Undlad venligst dette fremover, tak!
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Det er hvad der skal til, hvis Travian Danmark skal op og stå igen. Der bliver nødt til at blive ryddet op i de store, så der er plads til de små. Travian Danmark er en rugekasse indtil man er stor nok til int.
    hvis du tror, at det er bedre på eksempelvis com, så er der bare flere spillere, som på DK for år tilbage, men ellers er der ikke meget forskel.

den turneringsserver der lige er afsluttet, var det værst crap, jeg endnu har spillet på
    "Gammel Søulk"

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •