Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 14
    Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard Farvel og tak for denne gang

Så er tiden kommet på serveren, hvor jeg kan melde ud at Søren Ryge, Notorius, Marshal og Assassin kan trække armene op over hovedet og gå i byen for at feste - fra idag af stopper jeg, og lader min konto Bingo, blive spillet videre af min kære dual DBGraby og en ny mand på kontoen i Milow. Om i vil gå efter disse to må i selv bestemme, men så kan i vidst ikke falde lavere. Men nu vil jeg ud og opleve de internationale servere, og starte blankt igen.

Jeg har i de sidste +50 dage skulle høre på konstante trusler på Skype og IGM. Flere af mine tidl. nærmeste medspillere har valgt at forlade mig på serveren pga det konstante pres fra flere folk som hellere så mig ude af serveren. Når det så er sagt, så er jeg ikke den person som bukker under for angreb på mit spil, men jeg bliver sur når der på denne server er blevet taget fast i min dual på alle andre servere end DKX for at finde ud af hvor jeg spiller, og endda også blevet sendt trusler den vej, eller når jeg bliver angrebet på et personligt plan med kommentarer som "Du bliver pultet ud af serveren, din pessimistiske, falske unge"

Det værste er dog når det går så vidt at mine medspillere på landet og i min alliance skal få afvide at de også vil blive ramt af pultere og had, fordi de har valgt at spille sammen med mig. Jeg er stolt af at 100% af de spillere jeg lagde mig ud på landet med, holdt fast i at støtte mig op, helt til det sidste.

"Jamen Simon, du er da selv skyld i de trusler efter det som skete på sidste server?"

På mange punkter så har jeg gjort mig upopulær i mange kredse, med mange spydige kommentarer til folk som intet havde gjort imod mig, eller fortjent det - hvor dumt det end lyder, så er det gået mest ud over Assassin, og han er nok den eneste der fortjener en undskyldning.

Men siden jeg blev sat som den store synder efter René's angreb på vores WW, har jeg ikke kunnet spille spillet med mange af de folk som var med i BW.

Sandheden om hvad der skete den dag, er aldrig blevet fortalt 100% og vil heller aldrig blive fortalt åbent. Da kun meget få mennesker ved hvad der står bag, og hvem der var involveret. At skulle gå ud og nævne navne på dette, ville ødelægge så meget på DKX, en ødelæggelse uden grund.
    Men jeg kan med rent hjerte gå ud og sige, at jeg ikke stod bag det, og ikke var en del af den direkte planlægning omkring angrebet.

Angrebet var ikke lykkedes med så stor succes uden at jeg havde hjulpet René med det, men alle folk som kender mig - om de støtter angrebet eller ej, ved at jeg ikke havde hjulpet René med det, hvis jeg kendte målet, og det var først da Marshal gjorde mig opmærksom på det, via IGM at jeg loggede ud af kontoen, og ikke kom tilbage igen.
    Jeg skrev med René om angrebet efter han var kommet hjem fra arbejde, og jeg forstod hans grunde.
    - Ikke med det sagt at jeg støtter direkte op omkring angrebet, da det istedet for at skade 3 mennesker, gik ud og ramte +100 konti.

Flere folk har brugt grunden til at forsvare angrebet, at det ikke var et WW for BW, men det var et WW for BWs ledelse.
    Om det er en legal grund, skal jeg ikke være dommer på - men alt i alt, så havde BW ikke fortjent at vinde den server, på alle punkter.
    Ronja ved også at jeg støttede det sandslot som SE byggede. Jeg har stor respekt til hvordan den kvinde kørte sine folk på sidste DKX.

"Jamen Simon, du havde skrevet på forum inden angrebet, at du vidste der ville ske noget sjovt?"

Korrekt.
    Da vi i DMZ chatten typisk bestod af få mennesker med store munde og egoer, var mange af os imod en stor del af CG's ledelse, og der var rygtedes derinde at nogle ville lave noget sjovt med CGs ledelse. Hvad der skulle ske, havde jeg ingen idé om, men fandt senere ud af at det som missionen skulle have været, var mislykkedes på mange punkter - igen vil jeg ikke nævne navne på hvorfor det gik galt.

"Jamen Simon, nu er vi jo på en ny server, kan du så ikke bare stoppe alt den snak om gamle servere?"

Kunne jeg sagtens!
    Men er det ikke netop den overståede server, som ligger grund til hele den handling som denne server har i + +?
    Og skal der ikke snakkes ud omkring sidste server, hvis det gør at vi kan få en masse sjove rapporter og angreb ind? Er det ikke grunden til at vi spiller Travian? At se nogle tropper flyve rundt og spydige kommentarer på forum, fordi vi alle prøver at lege små vikinger?

Enhver server starter op med alliancer som er blevet dannet af tidligere servers skænderier og had. Denne server har båret så stort et nag videre, at hele + + har formet sig nøjagtigt efter hvad der skete sidste server, og nok nærmere handler det om 2 ting fra sidste server.
    Et artefakt fra Psykoserne og en WW C fra Smack.

"Jamen Simon, nu hvor du er igang, kan du så ikke vende tilbage til denne DKX og fortælle noget om den?"

Jo, så kunne det også være at tråden blev accepteret af forummet som andet end brok fra gamle dage.
    Jeg startede den kære server som medlem af ledelsen i den daværende største alliance, SA. Hvad mange folk ikke ved, var at aftalen før serveren var at der skulle dannes en af de ypperste alliancer hidtil set, med navnet Alleycats, den skulle bestå af toppen på DKX, som nu er en del af toppen i B og den daværende top i SA, som nu er delt ud i COT, PO-NY og ASAP.

Folket i alliancen brokkede sig over alle ting, og den blev lukket ned 16 timer inden serveren startede og efter det blev SA bygget fra grunden af. Efter 4 timer havde vi et friskt nyt hold af ca 20 konti.

SA gik fuldstændigt i kaos et lille stykke inde i serveren da mange folk igen begyndte at beklage sig over alt, og tro at de havde ledelsen i alliancen. 50% af ledelsen blev for svage på en enkelt aften og lagde lorten hos de sidste 50% som måtte prøve at få reddet folk fra den.
    Siden det har det været ren kaos, lige indtil jeg fik snakket omkring alliancer med Rome og Translate og vi fik aftalt af jeg ville gå over til PO-NY sammen med mit 'hold' på DKX.
    Og det er der hvor Bingo kontoen kan findes idag.

"Jamen Simon, skal du ikke takke nogle folk her til sidst, så det ikke ser ud som om, hele verden er imod dig?"

Jo, det burde jeg da nok.
    Tak til PO-NY for at have støttet op om min person, og for at være det første sted jeg er, hvor jeg ikke har fået mundkurv på forum!
    Tak til DMZ for at være den fedeste alliance nogensinde!
    Og så er der to enkeltpersoner som har fortjent en tak. Flikka og DBGraby! Begge kender deres grunde.

Til sidst vil jeg ønske jer alle god vind på DKX. Husk at tilgive og stoppe med at bære nag, så bliver hele verden et lettere sted at opholde sig i.
    Men når man kommer der til hvor man har så svært ved at se andre folk i øjnene, at man tvivler på om man selv kan holde rent spil - så er det tid til at stoppe.
    Last edited by simonottosen; 24-02-2013 at 23:29.

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Respekt for dit indlæg og ked af dit exit, Simone.
    Jeg forstår din frustration og måske har du fat i noget rigtigt.
    De danske servere er simpelthen blevet for små og indspiste, og folk har absolut ingen respekt for hinanden mere.
    Man ender med at blive træt, led og ked.
    Måske ses vi på en udenlandsk server
    God vind
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Hyg dig simon! ked af det endte sådan!

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Ked af du forlader os simon.

Har sq stor respekt for dig som spiller og person, selvom du er en ung knøs så står du ved dine ord og handlinger!
    Du er en personlighed jeg aldrig ville betænke mig på at spille sammen med, både i en alliance men også som dual (invitation til at joine min konto

Ses knægt
    Smack

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Well Simon, hvor skal vi starte?

Kan kun sige at det har været en fornøjelse at spille med dig. Selvom folk herinde forsøger at udstille dig som en person, man ikke kan stoles på osv. ved de folk som har spillet med dig godt, at virkligheden er en anden..
    Vi har jo ikke kun haft det sjovt på pladen, vores syge samtaler på skype med en sjov hetz på hinanden, kan vidst kun overgåes af Vodka og Smack(hvilket ikke er en skam)

Så kommer da til at savne dig på pladen, men kommer fortsat til, at døjes med dig på skype.. men du ønskes alt muligt held og lykke fremover
    Kan være vi kommer til at spille sammen på et tidspunkt igen..
    dkx14: Translate, DMZ (BW)
    dkx15: Electrolux, DE

Equites Imperatoris RonjaDK's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2011

Standard

Respekt for dig og din stil! Jeg vil til hver en tid spille sammen med dig uden betænkninger!! Og jeg kan godt forstå din beslutning selv om det kan svært at løsrive sig og komme videre - dkx er desværre skruen uden ende og mangler i den grad fornyelse! De få spillere der kan finde ud af at lægge fortiden bag sig er ikke nok!
    Held og lykke i fremtiden - håber vores veje vil krydses igen!
    Tidligere gamernavne:
    Røde Ronja
    Ronja
    Jokeren
    Ka.
    Pandora
    Beta

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Standard

nu har jeg læst din tråd igennem... og ærligt synes jeg godt nok du modsiger dig selv på mange punkter...
    Som Grissebasse siger man ligger som man har redt.

Jeg er en af dem der ikke bryder sig om dig, men dette er ikke pga CG serveren for der spillede jeg slet ikke slut spil. Men måden du snakker til folk på. Jeg har aldrig hørt en der har snakket mere nedladende til folk man ikke kender og yderligere alt alt for magtsyg person.. det var sådan jeg opfattede dig inden serverens start da vi havde snak om at spille sammen, kan godt være du ikke er den person, men du skal regne med når man ikke kender folk så dømmer man ud fra første hånds indtryk..

jeg har prøvet flere servers at blive kørt hates på uden grund, så ved det er hårdt. Men at give op pga af det synes jeg ikke du skal.. ved det er svært men dem der skriver sådanne ting skal du bare ignorere, de er ikke det værd... Kæmp videre og bevis hvad du er værd!

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Geografisk Sted
    skjern
    Alder
    34

Standard

Jeg vil også Takke af for denne gang og For altid DKX køre jeg ikke på frem over men jeg bliver til at finde på nogle af den udlanske speed

Held og lykke Frem over...Pas på hinanden DETTE ER KUN ET SPIL

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

####"Jamen Simon, nu hvor du er igang, kan du så ikke vende tilbage til denne DKX og fortælle noget om den?"

Jo, så kunne det også være at tråden blev accepteret af forummet som andet end brok fra gamle dage.
    Jeg startede den kære server som medlem af ledelsen i den daværende største alliance, SA. Hvad mange folk ikke ved, var at aftalen før serveren var at der skulle dannes en af de ypperste alliancer hidtil set, med navnet Alleycats, den skulle bestå af toppen på DKX, som nu er en del af toppen i B og den daværende top i SA, som nu er delt ud i COT, PO-NY og ASAP.

Folket i alliancen brokkede sig over alle ting, og den blev lukket ned 16 timer inden serveren startede og efter det blev SA bygget fra grunden af. Efter 4 timer havde vi et friskt nyt hold af ca 20 konti.######

Jamen kan jo kun sige, at grunden til, at den ALLY ikke kom op og kører var jo pga Dig og din person.... Og Jeg var ikke engang med, på serveren før, så jeg havde ingen "nag"

Og Ja Allyen blev Opløst Eller skal vi sige, blev delt ud mellem SA og B at man så kan se, at SA ikke holde og B stadigvæk er der, Må folk jo selv tænke sig til Hvorfor..........

Men ellers vil jeg give folk ret i At det hele er blevet alt for indspist
    Last edited by bobs; 26-02-2013 at 13:52.

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Ja jeg er også kontroversiel men jeg er skide ligeglad.

I er til at kaste op over..men sviner ikke en person som er væk eller som søger væk..tag dog og tænk hvad i selv ville høre i den situation.
    Grissebasse kaldte mig sjove ting i starten..og ja jeg bar over med det fordi det var sjov..men helt ærligt..dette her har intet med spil og gøre--det har med sygelige mennesker som er arbejdsledige og gøre....der er tid til at tænke der er tid til at være sygelig..jeg kender tegnene.

Troede dog ikke jeg skule finde disse diagnosekrævende typer på dkx..men der er flere end Cot og Kiss og P..men jeg ved de får bank om jeg holder op eller ej..de får bank og det er hvad jeg er glad for..i tror i er verdensmestre men i vinder ikke den her. og når i har bombet mig væk vil jeg stå og grine på sidelinjen over at i bliver mast og ikke vinder noget som helst.

Simon du er en sød dreng og ingen som ikke kender dig irl burde udtale sig overhovedet..
    Last edited by Balderbasse; 25-02-2013 at 13:13.
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. tak for denne gang