Viser resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Takke tråden

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Alder
    27

Standard Takke tråden

nu rykker serveren tættere og tættere på enden, med en vinder klar.

Jeg har lavet denne tråd, hvor at man kun må sige tak til med spillere og modspillere.

Jeg ville gerne skrive en masse men det bliver en dag hvor at jeg ikke er på vej i seng.
    Tråden skal dog oprettes, og nu er det gjort
    S5 Rassing -- Rebels -- tabt
    S1 Rassing -- Bratva -- stoppet
    S4 Scrap -- WAR -- stoppet
    S2 Slambert-- KAPOW -- de vandt uden mig desværre.
    S2 Kolera -- --igangværende
    S4 Præsten -- -- Igangværende

forhenværende def koord. nu bare deffer

Masser af love til alle folk
    Og selfølgelig til Travian.dk's Super flinke team

Spejder Grissebasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Langbortistan

Standard

Vil gerne takke alle i DDS og Mojn for en fed server, det har været en sjov server med krig lige fra dag en.
    Har især hygget med mine medspiller på The Troll, kanon fed server og ser frem til at spille med jer igen engang.

Og til alle i DDS, dammm gutter og gutinder, i har sq være hyggelige og hold da op vi gik fra at være den lille begynder alliancen til at virkelig komme på banen !

Især vil jeg sige tak til ledelsen af DDS, dammmm har aldrig oplevet bedre ledere og folk der havde tid og lysten, og de fik virkelig vendt skuden.

Også tak til TF og NWO, i gjorde serveren sjov og tillykke med sejren.

-Klaus/JoyKilr, tidligere The Troll
    "Don't feed the troll!"

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Server 4 er slut - TFNWO! og TFNWO kom i mål kl. 8.05

Jeg vil gerne takke begge alliancer for den store indsats - Det har krævet sin mand/kvinde at holde WW med korn, passe på den unikke arkitekt og meget mere.
    Men vi gjorde det - vi kom i mål med sejren og det kan vi takke os selv for og vores fjender.

Det har været sjovt at spille med Jer og håber vi mødes igen, når server 4 starter op. Nu skal der en velfortjent pause til og nok også lidt nattesøvn for nogen.

Jeg vil også takke DB, DDS, Mojn og HD - Det er jo lissom Jer der har givet os modspil, kamp og sjove timer.

// Falden - Karina

Tilmeldingsdato
    Apr 2011

Standard

Chefen takker af for denne gang.

Efter 3 år og 5 server så er tiden til at indstille karrieren.
    Travian har desværre ændret spillet for meget til at den passer til min spille stil. :-(

Men stor tak til medspiller og modspiller igennem årene og især til dem fra denne server. Håber jer i TFNWO har kunne bruge
    min erfaring til et eller andet.

Desværre har jeg ikke været så, aktiv som hidtil og det må jo også være et kald om at man skal stoppe.
    Der findes jo hellere ikke noget bedre ind at stoppe på toppen. :-)

Så god vind fremad.

Hilsen
    /Chefen
    /M-hansen
    /Hansen

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Først og fremmest et stort og respektfuldt tillykke til TFNWO(!) med sejren og et flot og velspillet slutspil. Det gjorde I godt.
    Tak for kampen, det har været en udsøgt fornøjelse at spille med/mod Jer, tak for mange timers hovedbrud og skæg og ballade. Især vil jeg gerne takke TF for en hård kamp på slagmarken som aldrig blev personlig og respektløs hverken på forum eller over igm. Det har været en sand fornøjelse.

Tak til forbundet Mojn/DDS/HD/@ for et flot stykke arbejde. Tak til alle Jer, der lagde timer i flotte off-aktioner og et meget stort def-arbejde. Tak for alle de ufatteligt mange timer vi har fået i Jeres selskab. Det har været fantastisk at opleve det sammenhold der har gennemsyret alle, og det var en skam vi ikke stod distancen til sidst, men vi har lavet nogle rigtigt flotte resultater over serveren, som ikke går i glemmebogen.

En særlig tak til DDS - I er bare fantastiske! Jeg har spillet mange servere og været i mange gode alliancer, men intet slår oplevelsen af at spille med SÅ engageret et hold! Tak for alle de ufatteligt mange timer vi har delt på slagmarken og på skype.
    Tak til den øvrige ledelse for al den energi I har lagt i alliancen, tak fordi I havde modet til at kriges skulder ved skulder med hinanden og sikre en sjov og actionpræget server. Tak fordi I aldrig var bange, fordi I mosede på og gjorde det umulige muligt.
    Tak til defferne, der ALTID gik all-in uanset situationen, aldrig peb, altid hjalp, altid gjorde det muligt for offensiverne at lege på trods af de manglende medaljer og anderkendelsen i medaljerne altid gik til andre end Jer selv. I har været grundstenen i det samarbejde som DDS præsterede mod alle odds.
    Tak til off spillerne for at spille med åbent sind, turde prøve ting der ikke altid var "efter bogen", for ikke at bære frygten i hjerterne. I har i den grad vist at det ikke kun er størrelsen der tæller!

Tak til Jer alle - denne server4 er ikke bare et nummer i rækken af de mange servere, den er nogt særligt <3

Håber vi ses derude igen

//Troldinden - leder af DDS

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Ja, Tak for denne gang - og for tiden i Travian!

Jeg er en af dem der også siger farvel til spillet, efter denne server!

Mange tak til alle, for at gøre det (for det meste) sjovt og underholdende at være med......

God vind og rigtig god spillelyst til jer der fortsætter herinde!

-Mir42

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Tillykke med WW TFNWO og TFNWO (!)

Jeg har ligeledes mange at takke, men vil nøjes med at smide et tak til alle spillere i Mojn, DDS, @, TFNWO + (!) osv. I har alle været med til at skabe en fantastisk server som ikke vil blive lagt i glemmebogen. Håber vi ses på en anden server en gang i fremtiden!

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2012

Standard

Nu har jeg ikke været en aktiv del af serveren her til sidst, men vil alligevel skrive en lille hilsen.
    - Tusind tak til hele TF for at have kæmpet side om side med os, og støttet op om idéerne. Mange dygtige spillere i mellem, men også rigtig mange nye, som har fået lært spillet godt og grundigt - alle rigtig loyale.
    Desuden en stor tak NWO for et rigtigt godt samarbejde - som man må sige lykkedes fint til sidst, da vi fik sandslottet hurtigst op.
    En kæmpe skal især gå til vores fjender. Rigtig mange dygtige spillere på modsatte side, som alle var utroligt sympatiske - har været en masse gode og sjove kampe vi har haft os.

Til sidst en tak til aliens for at være en perfekt sitter, og at have et godt samarbejde med.

Mit syn på serveren:
    Til tider utroligt kedelig, med mange dumme valg fra begge sider. Jeg ville personligt have ønsket at have set en 4-fronts krig, hvor der kunne være blevet åbnet lidt mere op.

Jeg spiller næste server igen. Og hvis folk vil snakke om næste server, eller denne server - så send en PM her på forum, og så ka vi tage en snak over skype.

Mvh (Young) Jaeger

Tilsvarende Tråde

1. Frigga vil takke alle
    By Heckla in forum Speed Server
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 01-11-2011, 10:26
  2. Takke tråd og farvel fra Prometheus
    By hulabula1 in forum Speed Server
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 30-01-2011, 01:44
  3. køteren takke af
    By køteren in forum Server 5