Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 45

Tråd: Artefaktræs

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Cakke >> Champ Vis Indlæg
    Efter hvad jeg har hørt skal PO-NY passe meget på deres artefakter da både COT og ASAP ude efter deres Kostplan og lille Træner. Jeg forstår ikke hvorfor B er med på den liste?
    Tjah, du støtter dem jo selv ovre fra P så du må jo vide det, men vi prøver skam at passe godt på vores artefakter hvis at det er det du vil vide

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Skal man nu også passe på sine arte? Ikke nok med, at man bruger hele sin cleaner på at rydde en by, nu skal man også bruge deff? Mærkeligt spil...
    Previously on Travian:

- Blue Fox Mania (Dkx 14 vundet med SE)
    - Andros (Dkx 15 tabt med COT)
    - Skrigepas (Dkx 16 vundet med SU)
    - paprica (Dkx 18 neutral med GR)

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Blasfemi!
    Dkx9: Marshal
    Dkx10: Marshal
    Dkx12: JustForFun
    Dkx13: Marshal
    Dkx14: Happy

Nox11: Twinpower

Rambuktræ Blaze-X's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Her små 10 timer efter artefakter blev smidt ud har COT helt klart kunne følge op på deres favoritværdighed. Men hvor er B henne? Har de helt glemt at sætte uret til kl 6, eller vil de gå efter at stjæle med arme og ben fra COT?

Med B's kun 3 artefakter, må de siges at være den mest skuffende alliance, på jagt efter artefakter.

Men SH er uden tvivl den 'top' alliance, som har gjort sig mindst bemærkede, ved at tage 0 artefakter. Men det var også forventet at det ville blive et lavt tal, når de er i så hård konkurrence med resten af +/+, og måske gør sig bedst i at gå lidt stille med dørene og simme noget deff, jeg er sikker på at de næste par uger bliver hårde i SH.

Ikke at forglemme DE som fik taget nogle af de største artefakter, og slet ikke er så stor en alliance som COT eller B er. De har uden tvivl vist at de har været 100% klar på idag. Og er derfor den hidtil bedste alliance indtil videre!
    Hov hov simon.. Nogen af os i SH har faktisk sendt tropperne ud efter arte
    Men det sker jo at nogen når der hen før os, så man skal sidde og vente på tropperne kommer hjem og så sende igen

Afsluttet slow server: DK1 - Sadate/SAS
    DKX17: Vitara - Forbund/ill/RRB
    DKX18: Spencer Reid - C/ATW
    DKX19: DenGamle - Misses (Hoppet på sent)
    DKX20: Spencer Reid - C/DC
    DKX22: Spencer Reid - SGM/WM/LH
    DKX23: Spencer Reid - WM
    DKX24: Spencer Reid - WW/HT/BF
    DKX25: Spencer Reid - WM

Udenlandske servere
    AUX16: NNSR - TK

Værnepligtig 1. februar - 1. juni

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Tjah, du støtter dem jo selv ovre fra P så du må jo vide det, men vi prøver skam at passe godt på vores artefakter hvis at det er det du vil vide
    Kan jeg høre lidt mere om det?
    2009 Server 5 (Carse - KOH Wing) Tabt
    2012 Server 1 (Funktastic - DBU) Vundet
    2013 Speedserver ???

Tropper er til for at dø.

Let the hunting begin.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Cakke >> Champ Vis Indlæg
    Kan jeg høre lidt mere om det?
    Jo, det kan du såmen godt få lov til - Jo ser du -slettet- nu er det sådan at du jo modsat din alliance (så vidt de selv siger ihvertfald) støtter COT og så smed i 2 cleanere i døden for en lille træner - ærgeligt at miste den, men kan ikke se hvordan det var worth it at miste 2 cleanere for et artefakt der kan stjæles tilbage igen - Men så må du jo bedømme om det var worth it at enten gå imod din egen alliance eller offentligtgøre et samarbejde med COT på vegne af din alliance.

Og så har jeg ikke talt om det kæmpe forræderi som ham som samlede artefaktet op har lavet. Sådanne svinestreger er sjældent set.
    Last edited by Black B!urn; 19-02-2013 at 21:47.

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marshal Vis Indlæg
    er det en lille tåre jeg kan ane?
    Du har altid været god til at danse på andres grav og er vel også derfor du har behov for at gemme dig hvor vi andre tør vise os.

Og så kan det koges ned til følgende.

Den dag jeg har behov for at lyve og bedrage andre og opføre mig forrædderrisk for at ligge en main ned og stjæle et arte, den dag vil jeg håbe jeg sander jeg er jordens dårligeste travianer og lader være med at spille..At bruge andres gode navn og rygte til at skabe tillid fra min side syntes jeg er direkte sygt og jeg er ked af det på min vens misbrugte navns vegne..

COT og P er åbentbart indstillet på at spille så beskidt som jeg overhovedet har set det nogensinde i mine 5 år herinde men håber aldrig jeg er at finde sammen med sådan nogle allymates..

Og kom du bare Marshal..som sædvanlig gør andre vel dit beskidte arbejde eller du gør det om natten fordi duer skide bange og ikke særligt klog.

Kan godt være jeg siger ting og har temp..men jeg vil sgu aldrig nogensinde never ever synke så lavt som til at bruge andres navn og lyve og bryde aftaler for at ligge en main ned. Never..

Kan godt forstå du er stolt Marshal..det er jo din spidskompetence..kan kun være glad over jeg tog to cleanere ud på den konto og at i var så kyllingeagtige at i måtte bruge 4 i erobringen af min lille træner. Håber den står fint hos forrædderen.

Psyk
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Du har altid været god til at danse på andres grav og er vel også derfor du har behov for at gemme dig hvor vi andre tør vise os.

Og så kan det koges ned til følgende.

Den dag jeg har behov for at lyve og bedrage andre og opføre mig forrædderrisk for at ligge en main ned og stjæle et arte, den dag vil jeg håbe jeg sander jeg er jordens dårligeste travianer og lader være med at spille..At bruge andres gode navn og rygte til at skabe tillid fra min side syntes jeg er direkte sygt og jeg er ked af det på min vens misbrugte navns vegne..

COT og P er åbentbart indstillet på at spille så beskidt som jeg overhovedet har set det nogensinde i mine 5 år herinde men håber aldrig jeg er at finde sammen med sådan nogle allymates..

Og kom du bare Marshal..som sædvanlig gør andre vel dit beskidte arbejde eller du gør det om natten fordi duer skide bange og ikke særligt klog.

Kan godt være jeg siger ting og har temp..men jeg vil sgu aldrig nogensinde never ever synke så lavt som til at bruge andres navn og lyve og bryde aftaler for at ligge en main ned. Never..

Kan godt forstå du er stolt Marshal..det er jo din spidskompetence..kan kun være glad over jeg tog to cleanere ud på den konto og at i var så kyllingeagtige at i måtte bruge 4 i erobringen af min lille træner. Håber den står fint hos forrædderen.

Psyk
    Vil gerne gøre opmærksom på da jeg skrev dette indlæg havde Marshal brugt sit navn i signaturen for neden..han har imellemtiden valgt og slette den sikkert for at få sit navn væk fra indlægget-...men vi kan jo ikke gætte os til hvornår folk får lyst til at stå ved hvem de er og hvornår de ikke vil.
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Jeg er ikke forundret over de herrers opførsel og jeg kan da godt se, at Hr. Marshal nu har let ved at lege overlegen, når man nu ikke selv tør deltage i løjerne fra start af.
    Men mon ikke hr. Marshal en skønne dag opdager, at den slags ikke giver respekt, men blot udstiller den herre som en fej kylling
    Oh yes, lad mig selv supplere inden hr. Marshal går i selvsving: Jeg er jo blot en uvidende tåbe, der ingen indsigt har i spillet travian...
    Og Hr. Marshal, skulle jeg have glemt noget, så suppler gerne

Psyk: Respekt for både dit indlæg og dit fine arbejde
    Beklager Hr. AsSaSiN, men vi er ikke uvenner
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

well nu har jeg spillet dette spil i mange år, og har altid gået efter folks spillestil og aldrig skrevet nedladende indlæg som gik på folks personlighed men udelukkende på deres spillestil. Folk der så vælger at skrive på den måde som du (Rome og psyk) gør, fortjener så at blive banket på plads ingame. Det er ikke mig der har valgt at skide folk op af ryggen, at deffe fjenden og at prale med det efterfølgende. Derefter låne en by med artifakt som man ikke skal bruge men vælger ikke at give tilbage da det vil hjælpe ens alliance. Også fortælle alle og enhver at man har snakket om en bag ens ryg, men ikke har nogen beviser for dette. Så du skal nok ikke snakke om forræderi, for dem du spiller med har gjort alle disse ting. Hvis du har et eksempel på at jeg personligt har snydt nogen for noget, taget noget som ikke tilhørte mig eller har skrevet skidt eller nedladende så kan du poste det her. (det kan være igm, skype eller forum) Hvis ikke så synes jeg du skal holde dig til min spillestil, for alle de løgne og gætterier hører ingen steder hjemme.

Til info har jeg intet at gøre med natten angreb imod psyk, men er heller ikke ked af det. Så kan man enten tage imod det eller reagere stærkt, men i sidste ende så handler det om et spil, og det var jo ikke en 350k økse sweep som blev chiefet væk vel? Nogle kan huske dette for 2 runder tilbage og min reaktion var meget simpel: Jeg roste koordinatoren, hvilket i også burde gøre i stedet for at komme med alle de personangreb imod alt og alle.
    Last edited by Marshal; 19-02-2013 at 20:35.

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •