Side 20 af 22 FørsteFørste ... 101819202122 SenesteSeneste
Viser resultater 191 til 200 af 212
    Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Alder
    40

Standard

Hvis ikke I stopper med at Drille hinanden så gider jeg ikke lege med jer i fremtiden !
    Only in War becomes a boy a man,
    and only in love a man becomes a boy

Pensionist eller er det bare fordi jeg slacker ?

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Kan det passe at en DKX lige er slut alt for hurtigt, fordi nogle spillere har et så stort ego at de vil afslutte festen, og tvinger andre folk til at bruge cleanere. Men at disse folk tænker at de er større end de første, og derfor tvinger de andre til at bruge cleanere igen?
    Hvis dette er tilfældet så skal man måske til at kigge på sig selv og hvilke negative ting der følger med ens ego - stram op!

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Kan det passe at en DKX lige er slut alt for hurtigt, fordi nogle spillere har et så stort ego at de vil afslutte festen, og tvinger andre folk til at bruge cleanere. Men at disse folk tænker at de er større end de første, og derfor tvinger de andre til at bruge cleanere igen?
    Hvis dette er tilfældet så skal man måske til at kigge på sig selv og hvilke negative ting der følger med ens ego - stram op!
    Kan du oversætte, du skriver kryptisk :-)

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Marshal Vis Indlæg
    Kan du oversætte, du skriver kryptisk :-)
    Jo da kære Marshal, så tidligt om morgenen fejler det jo til tider.
    Såvidt jeg har kunnet høre på de folk jeg kender fra DKX og hvad jeg har kunnet læse mig til så har det være en psykisk krig om hvem der kunne angribe først, mig bekendt imellem KISS og COT imod ASAP WWet. Disse spilleres ego har blokeret for hvem der skulle angribe først, og denne DKX er nu slut på trods af at flere af jer sad tilbage med massive WW Sweeps?
    Igen såvidt jeg har forhørt mig er din WWC heller ikke blevet set på kortet, og det skulle da være første gang hvor du ikke har lavet en sådan.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Jeg vil på Andros kontoens vegne sige tak for denne gang. En kedelig affære er slut og forhåbentlig kan vi alle tage det med fra serveren, at det ikke skal ske igen.

Ikke destro mindre vil jeg lykkeønske ASAP/ASAP_W/DE metaen med sejren.

Og så lige den sidste rapport, der sikrede rang 3 på off listen. Tak til Larsen:

http://travian-reports.net/dk/img/20292399f65.png
    Previously on Travian:

- Blue Fox Mania (Dkx 14 vundet med SE)
    - Andros (Dkx 15 tabt med COT)
    - Skrigepas (Dkx 16 vundet med SU)
    - paprica (Dkx 18 neutral med GR)

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Jo da kære Marshal, så tidligt om morgenen fejler det jo til tider.
    Såvidt jeg har kunnet høre på de folk jeg kender fra DKX og hvad jeg har kunnet læse mig til så har det være en psykisk krig om hvem der kunne angribe først, mig bekendt imellem KISS og COT imod ASAP WWet. Disse spilleres ego har blokeret for hvem der skulle angribe først, og denne DKX er nu slut på trods af at flere af jer sad tilbage med massive WW Sweeps?
    Igen såvidt jeg har forhørt mig er din WWC heller ikke blevet set på kortet, og det skulle da være første gang hvor du ikke har lavet en sådan.
    mig bekendt var der 3 ww holdere: COT, ASAP og B.

Da de startede ud så var ASAP i kraft af forbund mv. den stærkeste front, hvorefter B kom på andenrækken og COT som den svageste. men efter de mange hits frem og tilbage imellem B og ASAP, så stod B tilbage med 0 wwc, og ASAP havde nogle stykker wwc tilbage,. Ude i kullisen stod COT med unik arkitekt, pænt meget deff i ww og ingen brugtel WWC, alligevel har deres ønske nok været at KISS med 2 mindre og en større wwc skulle være dem der skulle angribe ASAP, vi havde jo allerede brugt en wwc, så hvorfor ikke bruge det sidste, også havde vi haft nul og nilks tilbage og COT kunne få sejren serveret. I min verden er det at gamble vildt, specielt når jeg havde skrevet at vi ikke ville bruge vores sweeps, så at COT er brændt inde med wwc er nok noget de har vidst ville ske :-).

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Raunhh Vis Indlæg
    Jeg vil på Andros kontoens vegne sige tak for denne gang. En kedelig affære er slut og forhåbentlig kan vi alle tage det med fra serveren, at det ikke skal ske igen.

Ikke destro mindre vil jeg lykkeønske ASAP/ASAP_W/DE metaen med sejren.

Og så lige den sidste rapport, der sikrede rang 3 på off listen. Tak til Larsen:

http://travian-reports.net/dk/img/20292399f65.png
    DE takker for ordene ...
    I'm annoying

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard

Vil også meget gerne sige tak for kampen, og tævene inde i midten (ha ha Andros, der var modstand). Tak til Mjød kontoen, for at hjælpe mig op igen, da jeg lignede Jens Fup efter at Sergeanten havde været der.
    Til Simon (bliv dog voksen) og et par stykker mere, hvor ser det vel nok grimt ud når man ensidigt her på Forum konstant og hele tiden går efter en spiller, hvis man er misundelig og ikke kan være med, så find da på noget andet end
    denne usmagelige svinen til, pudsigt nok brugte i taktikken, her på Forum, i flerfold for hvad i skyldte jeres offer for, det sgu småligt. Mener helt klart at Marshall er helt ok at spille sammen med, han har hele tiden vist hvad han stod for, og
    klart og tydeligt meldt det ud.
    Men igen tak for tævene
    /fiol/synonym/fww på de forskellige servere

Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af fiol Vis Indlæg
    Vil også meget gerne sige tak for kampen, og tævene inde i midten (ha ha Andros, der var modstand). Tak til Mjød kontoen, for at hjælpe mig op igen, da jeg lignede Jens Fup efter at Sergeanten havde været der.
    Til Simon (bliv dog voksen) og et par stykker mere, hvor ser det vel nok grimt ud når man ensidigt her på Forum konstant og hele tiden går efter en spiller, hvis man er misundelig og ikke kan være med, så find da på noget andet end
    denne usmagelige svinen til, pudsigt nok brugte i taktikken, her på Forum, i flerfold for hvad i skyldte jeres offer for, det sgu småligt. Mener helt klart at Marshall er helt ok at spille sammen med, han har hele tiden vist hvad han stod for, og
    klart og tydeligt meldt det ud.
    Men igen tak for tævene
    /fiol/synonym/fww på de forskellige servere
    Nu ikke misforstå mig, kan dog godt når jeg læser det igennem se at det ser sådan ud. Men mit indlæg var skam ingen sure miner imod Marshal, tværtimod så var det rettet imod COT at hvis de vil vinde, så må de sq også ofre deres cleanere.

Istedet for at sende KISS til dette, og de kan jo selv se på det output der endte med at komme. Stor ros til Marshal for at holde fast på at COT må sende først, hvis de vil vinde.

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Nå ja jeg var vist hurtigt ude.

Det viser sig at dem jeg har hjulpet ikke vil være ved at jeg har hjulpet dem..Jeg snakker nu om DE hvor jeg har hjulpet et par konti..da jeg bagefter stiller spørgsmål ved at jeg overhovedet skal gemme mig på serveren bliver der sagt at det er for allyens bedste...Hmmm allyens bedste?? er det egentlig ikke at jeg bruger mine skills såsom at breake og analysere angreb? Eller tager jeg fejl? er det mere min person som nogen af dem som er i DE ikke kan lide uden at kender mig?..tja jeg er sgu i vildrede og ham som kunne svare på dette har deletet mig på Skype efter to sætninger som ikke passede ind i hans program..

Tja hjælpe andre en anden gang?? Nej
    Hjælpe andre uden andre må vide det bagefter?? Nej
    Jeg kan sgu godt sige hvorfor folk forlader dkx i almindelighed.

Jeg er autentisk og kalder en spade for en spade det ved mine mange venner..og de holder fast i mig af samme grund..men folk som ikke er så stærke har åbentbart et problem med det autentiske og det er jeg naturligvis ked af og undskylder..

Dog er jeg også ærgelig over at have brugt krudt på en alliance..også midt om natten..bare for at opdage jeg kun skulle agere som luft fordi man var bange for det politiske.

I skal nok nå langt med dkx som det ser ud nu..helt og lykke
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Side 20 af 22 FørsteFørste ... 101819202122 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Takke tråden