Side 4 af 9 FørsteFørste ... 23456 ... SenesteSeneste
Viser resultater 31 til 40 af 86
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012

Standard

Jamen det var da kun DMZ ledelsen som sejlede ja det var det da... (facepalm)
    Syns nu faktisk vi gjorde hvad vi kunne under de arbejdsforhold vi fik stillet..
    dkx14: Translate, DMZ (BW)
    dkx15: Electrolux, DE

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af AsSaSiN Vis Indlæg
    hehe dvs du benægter altså at ha gjort så folk sendte korn til smacks konto for at holde live i cleaneren?

mht dmz så var der ganske få i den ally som virkelig ikk fortjente at være der, de havde ikk fortjent at være i så inkompetent en ally.
    og hvad værre er, at dmz tiggede om at vi ville lave ww med dem. og så blir de pigesure og går imod eget ww.. haha det er sku egentligt ret komisk
    Tud tud...*trøste trøste*
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

hehe dvs du benægter altså at ha gjort så folk sendte korn til smacks konto for at holde live i cleaneren?

mht dmz så var der ganske få i den ally som virkelig ikk fortjente at være der, de havde ikk fortjent at være i så inkompetent en ally.
    og hvad værre er, at dmz tiggede om at vi ville lave ww med dem. og så blir de pigesure og går imod eget ww.. haha det er sku egentligt ret komisk
    Læs igen søde Jon. Jeg skriver aldrig at jeg har vidst noget om hvordan de to alliancer mødte hinanden.
    Men er det ikke dum at holde fast i en alliance, som ifølge dig skaber mere modstand end hjælp? I vidste jo at de åbentbart få folk som støttede op om WW, ville gå med CG.

Når nej... Nævn 10 konti fra DMZ, som ikke støttede op om det WW.
    Du kan ligeså godt springe over mig, med det antal deff og timer jeg lagde i det WW.

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    34

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Læs igen søde Jon. Jeg skriver aldrig at jeg har vidst noget om hvordan de to alliancer mødte hinanden.
    Men er det ikke dum at holde fast i en alliance, som ifølge dig skaber mere modstand end hjælp? I vidste jo at de åbentbart få folk som støttede op om WW, ville gå med CG.

Når nej... Nævn 10 konti fra DMZ, som ikke støttede op om det WW.
    Du kan ligeså godt springe over mig, med det antal deff og timer jeg lagde i det WW.
    beklager men kan ikk huske kontinavne på dem der ikke støttede. kald mig gammel, men huskeren er ikk hva den har været.
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

jeg ved godt hvorfor du fik korn fra nogen i CG, det var fordi simon både sendte igms, og skrev på skype efter korn.
    og hvorfor tror du jeg undlod at takke dmx for en god server?
    det var jo tydeligt at ledelsen i dmz enten modarbejdede os eller ignorede os.
    men hvem er mest tilgrin? de dmz folk so hjalp til med at pulte eget ww, eller de som kæmpede for at vinde over SE?
    Hvad med de CG folk jeg havde direkte kontakt med som sendte korn ? (9 kontoer for at være præcis som vidste hvad der foregik)
    Desuden glemmer du stadig at ALLE kontoer i DMZ sendte både korn og deff til WW og INGEN trak deff ud af WW inden jeg ramte!

at du ikke takker DMZ viser jo kun du skærer alle over en kam og ikke evner at adskille venner og fjender - du havde 1 fjende i DMZ og det var mig!
    Desværre er du din egen værste fjende pga din personlighed og din manglende evne til at tage ansvar for dine handlinger og dine ord!

mvh Suniski (der stadig nærer et håb om invitation til din nuværende alliance)
    Smack

Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    34

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stitch Vis Indlæg
    Hvad med de CG folk jeg havde direkte kontakt med som sendte korn ? (9 kontoer for at være præcis som vidste hvad der foregik)
    Desuden glemmer du stadig at ALLE kontoer i DMZ sendte både korn og deff til WW og INGEN trak deff ud af WW inden jeg ramte!

at du ikke takker DMZ viser jo kun du skærer alle over en kam og ikke evner at adskille venner og fjender - du havde 1 fjende i DMZ og det var mig!
    Desværre er du din egen værste fjende pga din personlighed og din manglende evne til at tage ansvar for dine handlinger og dine ord!

mvh Suniski (der stadig nærer et håb om invitation til din nuværende alliance)
    hmm beklager at jeg ikke havde styr på de 50 kontis i CG eller hvor mange der nu var.
    og nej jeg VED at ikke alle kontis i DMX sendte korn og tropper til ww. er ked af at skuffe dig, men langt de fleste havde under 5% af deres samlede deff stående i ww. og det kalder jeg ikke at støtte.

Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk1 Assassin - Slettet

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick

Why so Serious!

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Simone, du må jo huske på, at alle andre end AsSaSiN og resten af koen var falske, løgnagtige og illoyale overfor CG's WW
    Sådan er det bare, og sådan vedbliver det at være.
    At andre end resten af koen også har lagt timer og def på det WW er i sagens natur fuldt ud underordnet i denne situation.
    Det er jo derfor vi er nogle falske hunde, der kun stikker egen ally i ryggen
    Glemte jeg noget Jon?
    Åh jo, I er travian guder og vi er kun det bundslam, der altid ender på bunden af enhver server

Thedåsen aka hunden har talt!
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    34

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lemon Diva Vis Indlæg
    Simone, du må jo huske på, at alle andre end AsSaSiN og resten af koen var falske, løgnagtige og illoyale overfor CG's WW
    At andre end resten af koen også har lagt timer og def på det WW er i sagens natur fuldt ud underordnet i denne situation.
    Glemte jeg noget Jon?
    Åh jo, I er travian guder og vi er kun det bundslam, der altid ender på bunden af enhver server

alle de som fortjente en tak herfra, fik det. end of story.

Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk1 Assassin - Slettet

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick

Why so Serious!

Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Geografisk Sted
    Ebeltoft, DK

Standard Stram op, Hansen!

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Utroligt som Hansen konstant kan brokke sig, uden et ordentlig indlæg med gode argumenter.
    For Ronja er sq ellers en klog dame, og ville undre mig hvis hun er så ringe som du går og snakker om konstant.

Jeg har stadig svært ved at se, hvad du dog får ud af dette?
    Hvis dine fjender alle holder med Ronja, så er det vel kun godt at hun kører dem helt i sænk, grundet hendes ualmindeligt dårlige lederstil?
    Hørt!

Drop de intetsigende beskyldninger hansen, og kom på bordet med noget seriøst. Det er intet velovervejet i dine indlæg so far, og du nedgør ingen andre end dig selv...

Man kommer mest til at tænke på en forurettet skoledreng, når man læser dine meningsløse indlæg.

Ronja spiller mere fair end de fleste - og du er ikke tvivl om hvad der forventes. Så måske er du bare en af dem som ikke kunne forstå en besked og følge den? For ja, så bliver Ronja sgu sur - og det er da ganske forståeligt! Hvis man ikke kan stole på folk, hvad skal de så blive for - adios og find nogle andre at lege med ...!
    __________________________________________________ ____

dkx11: esbelme, NVG-KOVA
    dkx12: part of Vikings, Noname
    dkx13: Half of El Toro,
    dkx14: Evolution, DMZ (BW)
    Classic - tc5 - Mr.E - Proud anti-gimle
    dkx15:
    clx : Mr.E - Kratos
    com9 - AE x2: FireIce, leder, (AN) vundet

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lemon Diva Vis Indlæg
    Glemte jeg noget Jon?

Du får snart tæsk!

Jeg er end ikke en hund, men en hvalp!
    En illoyal hvalp som ikke støttede min alliance eller metaens bedste.

Skulle derimod gøre som store Jon, og tage ud i byen for at feste, imens hans dual gør det samme - sådan så WWet og byggeplanen mister +200K tropper i sult, fordi de glemmer sittere!

Side 4 af 9 FørsteFørste ... 23456 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Takke tråden
    By rassing in forum Server 4
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 03-03-2013, 00:36
  2. Hygge Tråden.
    By Hygge92 in forum Speed Server
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 10-02-2013, 14:52
  3. Rygte tråden.
    By Stryhns in forum Server 1