Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 29
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Jordhulen

Smile Donation af tropper til modstander.

Som overskriften fortæller, har vi i fællesskab ( Mojn, DDS, HD, DB. og @ ) besluttet at donere 1 stk. falanks, spydkæmper, prætorianer pr. spiller til forbundet TFNWO og TFNWO! 's - Verdensvidunder -> Optimisternes land, da det er kommet os for øre, at der i denne by forefindes en akut mangel af tropper.

Da vi gerne vil vise vores respekt for deres flotte og beundringsværdige taktiske spil, føler vi at dette vil vise god og værdig sportsmandsånd fra vores forbunds side.

Vi håber inderligt, at tropperne vil kunne aflaste et i forvejen hårdt presset forsvar.

Det er endnu ikke besluttet om der samtidig burde doneres 1 stk. korn pr. spiller til at dække det kornforbrug en sådan donation vil forårsage, men vi har en forventning at der findes en del spillere i TFNWO og TFNWO! med et ganske betydeligt kornoverskud, som vil være villig til at hjælpe til.

Donationen vil finde sted fra kl. 20:00 i dag, søndag d. 27/01 -2013.

Med Traviansk hilsen fra:

Mojn, DDS, HD, DB. og @

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2013

Standard

Opfordrer selvfølgelig alle medlemmer af forbundet til at sende korn til deres tropper.

//Troldinden

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dr.Diesel Vis Indlæg
    Som overskriften fortæller, har vi i fællesskab ( Mojn, DDS, HD, DB. og @ ) besluttet at donere 1 stk. falanks, spydkæmper, prætorianer pr. spiller til forbundet TFNWO og TFNWO! 's - Verdensvidunder -> Optimisternes land, da det er kommet os for øre, at der i denne by forefindes en akut mangel af tropper.

Da vi gerne vil vise vores respekt for deres flotte og beundringsværdige taktiske spil, føler vi at dette vil vise god og værdig sportsmandsånd fra vores forbunds side.

Vi håber inderligt, at tropperne vil kunne aflaste et i forvejen hårdt presset forsvar.

Det er endnu ikke besluttet om der samtidig burde doneres 1 stk. korn pr. spiller til at dække det kornforbrug en sådan donation vil forårsage, men vi har en forventning at der findes en del spillere i TFNWO og TFNWO! med et ganske betydeligt kornoverskud, som vil være villig til at hjælpe til.

Donationen vil finde sted fra kl. 20:00 i dag, søndag d. 27/01 -2013.

Med Traviansk hilsen fra:

Mojn, DDS, HD, DB. og @
    Jeg er rørt til tårer - en gammel følsom kvinde, kan slet ikke finde ord for Jeres gavmildhed. MEN jeg synes nu I skal beholde tropperne hjemme, det er jo ærgeligt at en lille cleaner kan tage og fjerne noget af Jeres WW. Så mon ikke vi skal snakke om hvor behovet er størst ??

Men jeg vil tage Jer med i min aftenbøn, for jeg har aldrig mødt sådan en storhed, som I udviser.
    Jeg vil så gengælde denne gestus med gode råd og assistance til opbygning af et WW. Men på den anden side, så er en kaserne vel ikke helt dårligt at have.

Ydermere, så vil flere spioner i WW heller ikke være at kimse sig af, da vi jo kan se hvad I har af deff i byen. Hvilket igen nok vil betyde at jeg vil råde Jer til at holde deffet hjemme. Natarerne når man når lvl 50 er grumme.

De bedste ønsker og TAK!!!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

Jamen vil det sige vi må sende tropper i ww byen jubbi så kan der laves nye

Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

En lille cleaner tage noget af WW...?

Du ser frem i tiden Eller... du tror "jordvold" og "råstoflager" betyder WW?

Ved ikke hvad jeg skal tro - uanset, så håber jeg du bliver glad for gaverne. Personligt har jeg sendt korn til at fodre min falanks et helt døgn

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

vi er vil gentlemænd de skal da ikke have besvær pga af vores gave

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Jordhulen

Standard

Det er med glædestårer i øjenkrogene at kunne konstatere, at donationerne allerede er faldet i god jord, samt at det har affødt en udstrakt hånd, i form af velmente råd og et tilbud om assistance til opbygning af et WW.

Forbundet kan umuligt se bort fra denne gestus, og bliver nødt til at overveje om der skal implementeres nogle af de gyldne dråber af visdom i planlægningen af vores eget Verdensvidunder.

Det er dog med en lille uro i kroppen, at kunne se Jeres Verdensvidunders manglende udvikling, og derved have en mistanke om de velmente råd vil indeholde varm luft.

Herfra et dybtfølt tak... !!!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Friendly Ghost Vis Indlæg
    En lille cleaner tage noget af WW...?

Du ser frem i tiden Eller... du tror "jordvold" og "råstoflager" betyder WW?

Ved ikke hvad jeg skal tro - uanset, så håber jeg du bliver glad for gaverne. Personligt har jeg sendt korn til at fodre min falanks et helt døgn
    Jeg har været inde og tjekke... Vil godt nok sige at det står noget sløvt til med korn leveringen, da jeg indtil videre kun kan se at der er 3 stk der sender korn, men langt flere der sender falanks eller anden form for opbakning. Så min glæde, kan jeg mærke ligeså langsomt ændres til skuffelse.

Jeg ser ikke frem i tiden, men jeg ved da at det sætter Jeres by et par dage tilbage.

Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mythien Vis Indlæg
    Jeg har været inde og tjekke... Vil godt nok sige at det står noget sløvt til med korn leveringen, da jeg indtil videre kun kan se at der er 3 stk der sender korn, men langt flere der sender falanks eller anden form for opbakning. Så min glæde, kan jeg mærke ligeså langsomt ændres til skuffelse.

Jeg ser ikke frem i tiden, men jeg ved da at det sætter Jeres by et par dage tilbage.
    Nu skal du så huske, at jeg personligt har sendt til et døgn. Det burde hjælpe. Samtidig ved jeg GDT har sendt dig korn - uden at sende opbakning. Det er sådan noget vi gør - hjælper hvor vi kan

Og ja, I ramte RS og vold - ordene "taget et stykke af jeres WW" var blot ikke helt i overensstemmelse med sandheden. Måske senere? Som det ser ud lige nu, ville det blot skabe spænding. Og det er vel den del af gamet vi elsker

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Friendly Ghost Vis Indlæg
    Nu skal du så huske, at jeg personligt har sendt til et døgn. Det burde hjælpe. Samtidig ved jeg GDT har sendt dig korn - uden at sende opbakning. Det er sådan noget vi gør - hjælper hvor vi kan

Og ja, I ramte RS og vold - ordene "taget et stykke af jeres WW" var blot ikke helt i overensstemmelse med sandheden. Måske senere? Som det ser ud lige nu, ville det blot skabe spænding. Og det er vel den del af gamet vi elsker
    Kloge ord :-) Men ja, der er jo præcis den spænding vi elsker. :-D

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Heldigt angreb af modstander.
    By Blaze-X in forum Speed Server
    Besvarelser: 18
    Sidste Indlæg: 09-08-2009, 04:26
  2. Mister soldat i kamp uden modstander!
    By Kaptajnen in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 18-10-2008, 10:52
  3. Grænse for at pulte en modstander??
    By thefreak... in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 09-01-2008, 23:02
  4. Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 01-10-2007, 15:52
  5. Tab af enheder ved angreb uden modstander
    By Stzadm in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2