Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Jordhulen

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Eaglequest Vis Indlæg
    Kan med hånden på hjertet ærligt sige at vores ww IKKE er faldet på noget tidspunkt.

Synes i bør mit tidligere link - tror i kan få gruppe rabat
    Der er fuld påskønnelse for den åbenhed du har lagt for dagen her... Men det viser kun Natarangrebene...
    Vi ved stadig ikke om der var en spiller med i det lvl-drop vi oplevede..
    Håber at din ledelse (ved ikke om du er med deri, så undskyld min uvidenhed i den retning), vil fremlægge samtlige angreb på WW, så du kan se hvad der skete omkring lvl 18-20

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dr.Diesel Vis Indlæg
    Der er fuld påskønnelse for den åbenhed du har lagt for dagen her... Men det viser kun Natarangrebene...
    Vi ved stadig ikke om der var en spiller med i det lvl-drop vi oplevede..
    Håber at din ledelse (ved ikke om du er med deri, så undskyld min uvidenhed i den retning), vil fremlægge samtlige angreb på WW, så du kan se hvad der skete omkring lvl 18-20
    der har kun været natar angreb og 1 angreb fra en spiller der ikke gad sin cleaner mere og han sigtede på et lager :-D

(og jeg har skam adgang til alle rapporter - netop også derfor jeg siger at jeg med hånde på hjertet kan sige vores WW ikke gik ned)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

vi har nu taget fat i MH for at få dem til at undersøge sagen - med henblik på om vores WW gik et par lvl ned.
    Det gjorde den ikke, de kan ikke finde noget på det og MH mener " Det er nok fjenden der vil prøve at snyde Jer og prøve at skabe noget røre".

Og sidder ligenu og tænker - Jamen er det ikke også det den kære SIF har prøvet hele tiden.

Så vi gik i fælden og fik det undersøgt - Men ingen lvl fjernet fra vores WW endnu.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

Det er med stor uro jeg konstaterer at der er udbredt blindhed hos vore kære modstandere eller deres rapporter ser anderledes ud end dem der tikker ind hos os hver dag. Det viser et andet billede end det der gives udtryk for her men ok vi skal jo være gode ved dyr og handikappede så vi lever med det

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Jordhulen

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mythien Vis Indlæg
    vi har nu taget fat i MH for at få dem til at undersøge sagen - med henblik på om vores WW gik et par lvl ned.
    Det gjorde den ikke, de kan ikke finde noget på det og MH mener " Det er nok fjenden der vil prøve at snyde Jer og prøve at skabe noget røre".

Og sidder ligenu og tænker - Jamen er det ikke også det den kære SIF har prøvet hele tiden.

Så vi gik i fælden og fik det undersøgt - Men ingen lvl fjernet fra vores WW endnu.
    Det var jo dejligt for Jer.
    Læs hvad jeg skrev i indlæg #19 i denne tråd, så slipper jeg for at gentage mig selv.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af hajfisk Vis Indlæg
    Det er med stor uro jeg konstaterer at der er udbredt blindhed hos vore kære modstandere eller deres rapporter ser anderledes ud end dem der tikker ind hos os hver dag. Det viser et andet billede end det der gives udtryk for her men ok vi skal jo være gode ved dyr og handikappede så vi lever med det
    Hvis I har beviser herfor, hvorfor så ikke lade os se rapport - for vi må være mega blinde

Spejder Grissebasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Langbortistan

Standard

er det noget nyt?
    "Don't feed the troll!"

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Jordhulen

Standard

Jeg tror Hajfisk har fået skrevet i en forkert tråd

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af hajfisk Vis Indlæg
    rapporterne er ikke anderledes end dem i har haft på samme lvl!

synes da du skal kigge rapporterne igennem fra jeres lvl 5 bla og så sammenligne med det vi har lagt ind ! og jeg giver stadig et gavekort til louis nielsen

og da jeg personligt har haft kontakt til MH/admin omkring denne sag - så stoler jeg mere på mine øjne og den besked vi har fået fra dem, end på nogen der ikke har en bjælde med kontoen at gøre

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Tilsvarende Tråde

1. Heldigt angreb af modstander.
    By Blaze-X in forum Speed Server
    Besvarelser: 18
    Sidste Indlæg: 09-08-2009, 04:26
  2. Mister soldat i kamp uden modstander!
    By Kaptajnen in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 18-10-2008, 10:52
  3. Grænse for at pulte en modstander??
    By thefreak... in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 09-01-2008, 23:02
  4. Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 01-10-2007, 15:52
  5. Tab af enheder ved angreb uden modstander
    By Stzadm in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2