Side 14 af 17 FørsteFørste ... 41213141516 ... SenesteSeneste
Viser resultater 131 til 140 af 169

Tråd: Kamprapporter

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    I paradis

Standard

Nåda..sjovt som du nu gerne vil vise hele rapporter...er det noget du har med at tabe? eller er det bare fordi du vinder dette slag tilfredsstillende? forklar?
    Igen en halv rapport..du er vist mere dobbeltmoralsk end godt er..du vil gerne vise andres tal men ikke dine egne..tænk at nogen overhovedet gider at lege med dig

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

En KISS spillers main blev banket ned, men aldrig nullet. Aktiv som spilleren er, har han været god til at lave wb's m.v. Hatten af for det! But all good things come to an end.

http://travian-reports.net/dk/img/1999806e432.png
    Previously on Travian:

- Blue Fox Mania (Dkx 14 vundet med SE)
    - Andros (Dkx 15 tabt med COT)
    - Skrigepas (Dkx 16 vundet med SU)
    - paprica (Dkx 18 neutral med GR)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Raunhh Vis Indlæg
    En KISS spillers main blev banket ned, men aldrig nullet. Aktiv som spilleren er, har han været god til at lave wb's m.v. Hatten af for det! But all good things come to an end.

http://travian-reports.net/dk/img/1999806e432.png
    og sjovt var det, tak for tævene som kun trak ud grundet meget flot hjælp fra min Ally KISS, som trods megen ordgejl her på Forum er en god ally at være i
    PS der kommer lige et mini WB mere om lidt

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Signhild Vis Indlæg
    Nåda..sjovt som du nu gerne vil vise hele rapporter...er det noget du har med at tabe? eller er det bare fordi du vinder dette slag tilfredsstillende? forklar?
    Igen en halv rapport..du er vist mere dobbeltmoralsk end godt er..du vil gerne vise andres tal men ikke dine egne..tænk at nogen overhovedet gider at lege med dig
    er du ked af at du har mistet nogle byer eller hvad nager dig? virker som om du er ret bitter over nogle ting, men husk nu det er bare et spil og har du et problem med mig, så kan vi tage den på pladen, det andet er lidt for plat, nu hvor vi viser vores rapporter og glædes over dem, så kan i jo vise jeres og glæde jer over dem

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

COT gør KISS en tjeneste og frigiver kp

http://travian-reports.net/dk/img/200022a38f7.png
    Previously on Travian:

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

en lille morgenrapport, hvor angriberen er fra COT og udser sig 2 mindre byer som han anser som nemme targets, men glemmer at disse byer er beskyttet af de højere magter. Så overmodig som han er, så vælger han at dele sin sweep i hele 13 dele.. sweepen er på små 24k sværd og en 8-10k heste, samt rambukke+cattas.. her et udsnit af et af angrebene:

http://travian-reports.net/dk/report/2000910418e

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    I paradis

Standard

Hahaha Marshal..du er godtnok et geni.

Troede Chuck Norris var den eneste som måtte lave sine egne moraler og regler

men nej du har intet stjålet fra mig og jeg tror såmend også vi skal op på et andet niveau før jeg kan blive bange for dig

Møsmøs og flotte rapporter du disker op med der..og igen uden defencetal...Marshal følger ikke moralen..han er moralen

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Signhild Vis Indlæg
    Hahaha Marshal..du er godtnok et geni.

Troede Chuck Norris var den eneste som måtte lave sine egne moraler og regler

men nej du har intet stjålet fra mig og jeg tror såmend også vi skal op på et andet niveau før jeg kan blive bange for dig

Møsmøs og flotte rapporter du disker op med der..og igen uden defencetal...Marshal følger ikke moralen..han er moralen
    Jeg tror jeg har ramt et rigtig ømt punkt hos dig, siden du nu har lavet 4 fuldstændige ligegyldige indlæg i et forum om at vi ikke poster deff tallene. Du slår snart rekorden for ligegyldige gentagelser

Når du finder et citat hvor jeg skriver ordret at jeg mener at alle skal vise deres deff tal, så kan du snakke om dobbeltmorale. At jeg har postet en rapport som viser en andens deff tal, har intet med morale at gøre, men snarere god humor når man nu praler med at man tager sweeps ud, så er det sjovt at vise at man lige akkurat kunne tage de tropper ud som angreb en. andet lå der faktisk ikke i det, men at du så kører på den i snart 2 uger, viser helt klart at du har et grudge med vores person, snarere end at det reelt er et problem du har fat i. Til dette har jeg kun en ting at sige: Koncentrer dig nu om spillet og om rapporterne, det andet kan vi andre herinde ikke bruge til en dyt

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Så må man sige hver sine lyster..

Signhild pointerer jo bare hvad du selv har ytret, og da du jo ikke er bleg for at smide andres tropper op - så kan du vel også smide jeres egne op..
    det faktum at du IKKE gør det skriger jo : dobbelt moral..

det er jo god humor at vise andres tropper, men ikke ens egen..
    det sjove er jo at meget få personer jo faktisk smider andres tropper op, der er dog undtagelser hvor nogle vil hævde sig eller spille lidt kong smart

har vist skrevet det før: sjovt at det kun er de ting KISS gør, som er sandt/reelt og helt igennem fair - mens alle andre jo ikke kan gøre / skrive noget rigtigt!

ps.. vil faktisk stadig gerne optages i KISS alliancen og hjælpe jer i kampene..
    Smack

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Så gik den ikke længere. Haps haps haps sagde det; deffpoint til COT

http://travian-reports.net/dk/img/200664fe3a5.png

http://travian-reports.net/dk/img/20066544cb6.png

http://travian-reports.net/dk/img/200666261cb.png

Så slap vi da for ham i KISS, der holder så meget af alkohol.
    Previously on Travian:

Side 14 af 17 FørsteFørste ... 41213141516 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Kamprapporter
    By Mario in forum Server 2
    Besvarelser: 124
    Sidste Indlæg: 14-04-2012, 12:54
  2. Kamprapporter