Side 40 af 40 FørsteFørste ... 52030383940
Viser resultater 391 til 394 af 394

Tråd: Det rygtes

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rome Vis Indlæg
    Rygtet siger at Assasain syntes at han er TopSwag
    det rygtes at jeg synes det er ret synd for min tidligere dual, at hun skal beskyldes for at have mig på kontoen igen, og at jeg kan afkræfte at spille som topswag
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg

Psyk har svaret for sig selv, så det gider jeg ikke gå ind i.

Jeg havde utroligt mange grunde til at forlade metaen, men da lederne i DMZ gang på gang gad og lytte til mig, og hvad jeg havde at sige, inden de drog forhastede beslutning er jeg ualmindeligt glad for at jeg ikke valgte at forlade metaen på trods af Jon og Marshals, mindre pæne tale.
    Jon kan jeg respektere da han egentlig gad lytte til mig, men Marshal har jeg ingen grund til at snakke med den dag idag. At true en af sine medlemmer med pultere næste runde, er for mig en gåde at se hvordan det kan være muligt at gøre uden at få taget sin lederrolle.

Om rent spil skal dømmes ud fra om du bliver i samme alliance fra start til slut, eller om du spiller spillet uden at gå videre til næste runde uden at have så enorm nag at man vil pulte på pladen, må man selv vælge.
    Tror ikke at én eneste spiller har kunnet overholde førstnævnte. Og på S4 skiftede min dual og jeg også til den modsvarende meta i EG - om man på det grundlag vil kalde mit spil urent, må man jo selv bestemme, men dolket mine venner i ryggen har jeg aldrig gjort.

Og som Psyk siger - lad os nu bare komme videre, resten af ting som omhandler tidl. runde kan folk skrive til mig om på Skype, jeg ved at i har mig.
    Det er det som politifolk ville kalde stærkt bestyrket mistanke.. det var hvad jeg har og stadig har for din rolle sidste runde.. at du så valgte at spille pisse loyal efterfølgende må skyldes din frygt for pulterne. er dog desværre lidt langt væk fra dig i pult fart denne runde, da jeg ikke kunne vide hvor du ville starte men til gengæld er der andre jeg kan hygge mig med denne runde og bliver der lidt pulter til overs så må de jo sendes på langfart
    Last edited by Marshal; 07-02-2013 at 01:17.

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af AsSaSiN Vis Indlæg
    eftersom jeg er blevet gjort opmærksom på at navne man har brugt i travian er lovligt at kalde folk herinde, så kalder jeg dig for erased da du har heddet det ret mange gange. at du har oprettet dig en forumprofil og gerne vil gemme dig bag et nyt nick, er vel ikk mit problem?
    Igen bedes du venligst forholde dig til, at Nicket, du misbruger, ikke længere er acceptabelt I Travian forums sammenhænge.
    Mit gamle nick fremgår IKKE i min nuværende profil, og derfor er det i følge Travians egne regler et brud at benytte dem.
    Den handling du begår på nuværende er både barnlig og dybt respektløs.....
    Last edited by Lemon Diva; 07-02-2013 at 08:13.
    Cupcakes rules!

Black B!urn er en ludder!

Afventer en ny banning, fordi folk ikke kan gamle danske udtryk og dermed tror jeg er grov!

-slettet-

Denne sletning var indhold af ting, der var offentliggjort i en lukket tråd, men nu må man heller ikke skrive offentlige ting!!!!!
    Og advarsel: dine ting bliver slettet UDEN FORKLARING til årsagen!

Super Moderator Black B!urn's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

okay. da folk hellere vil snakke om alt andet end rygter fra runde 15, bliver tråden låst.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Side 40 af 40 FørsteFørste ... 52030383940

Tilsvarende Tråde

1. Det rygtes.....
    By Moo in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 27-06-2016, 16:26
  2. Det rygtes...
    By FnIiZ in forum Server 4
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 16-01-2016, 21:47
  3. Det rygtes
    By simonottosen in forum Nordisk Qual. 2013