Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 31
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Uprofessionelt
    Borgeren

ibm1104
    Guest

Standard

Den er fuldstændig tåbelig den opdatering med oaserne.

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ibm1104 Vis Indlæg
    Den er fuldstændig tåbelig den opdatering med oaserne.
    Enig, jeg har lagt hele mit spil på denne server efter at jeg skulle ligge og tømme oaser laaaangt ude på landet. Så denne opdatering har egentlig ødelagt serveren for mig, jeg har ikke en chance for at lave en ordentlig cleaner nu.

HURRA FOR TRAVIAN!

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Al Bundy Vis Indlæg
    Enig, jeg har lagt hele mit spil på denne server efter at jeg skulle ligge og tømme oaser laaaangt ude på landet. Så denne opdatering har egentlig ødelagt serveren for mig, jeg har ikke en chance for at lave en ordentlig cleaner nu.

HURRA FOR TRAVIAN!
    Da du denne gang vist ikke er i min alliance, må jeg give dig ret...

HURRA FOR TRAVIAN hehe

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Al Bundy Vis Indlæg

HURRA FOR TRAVIAN!

Fortryder sikkert jeg siger det her Men denne gang er jeg 100 % enig med Bundy....

Tilmeldingsdato
    Apr 2011

Standard

Kære Travian

Jeg tror jeg har fundet en fejl i jeres ellers i forvejen noget vingeskudt software. Efter sidste patch har oaser ikke rigtigt fungeret som de skulle. Det er rigtig i skrev at oaser vil spawn lidt oftere, men efter et par dages spil, må jeg konstater at de køre jo efter et timet ur. Jeg har en liste på 80 oaser og nu har jeg brugt 1½ dag på at få fjernet dyr og allerede dagen efter i dag er alle 80 oaser spawnet igen med dyr ikke 70 nej alle 80. hvis dette er fremtiden og ikke en stor failler fra jeres side, ja så må vi nok erkende i er på vej til at undergrave jeres eget produkt. Det var nok dødsstødet til at travian kunne blive et spil folk gerne ville spille igen. men held og lykke med at hamre de sidste søm i jeres egen kiste..

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

ligger man på landet, kan man få fuldt udbytte 1 gang i døgnet, men man straffer aktive spillere og opfordre til passivitet og ligge sig på landet.
    nye spillere vil blive pultmål i stor stil igen, så de få aktive kan farme rås. til deres enheder og det fremmer næppe spillerfremgang.
    "Gammel Søulk"

Bjørn miss sofie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Geografisk Sted
    tæt på

Standard

Ja, man kan jo kun konkludere, at det er en yderst dårlig opdatering (vedr. oaser) der er blevet indført i spilllet.. så ja, jeg er også enig med de andre spillere i denne tråd, som har udtryk deres utilfredshed...

VVV fra Paranoia er at finde nede på VN3, men sitter af og til på dk s1

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Det er en skændsel at ændre så radikalt på forudsætningerne for et produkt halvvejs gennem dets levetid. Der er brugt penge på nogle konti for at ligge spillestillen an på forudsætningerne.

I øvrigt skal væsentlige ændringer til et betalingsprodukt varsles med x antal dage (standard 44 eller rimeligt) inden de træder i kraft. Samtidigt skal væsentlige ændringer varsles individuelt. Det er altså ikke nok fx at sætte et opslag op.

Like Gmbh gives a rates ass.
    Last edited by jajes; 28-12-2012 at 00:08.
    Helt ny.

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Måske i skulle satse på at farme naboer i stedet og ikke spille et krigs spil på at farme oaser

er da herligt man nu ikke kan ligge på top 10 plyndrer, udelukkende ved at farme oaser vildt og voldsomt..
    Smack

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Oaser respawn
    By Pedersen in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 24-02-2011, 20:52
  2. Opfordring til masse sletning
    By Peter B in forum Server 4
    Besvarelser: 32
    Sidste Indlæg: 06-01-2011, 17:32
  3. Tak til en masse mennesker