Side 54 af 112 FørsteFørste ... 41934445253545556647489104 ... SenesteSeneste
Viser resultater 531 til 540 af 1116
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Rygtet siger også at der er spioner I S.A.S...hmm Gad vide Om S.A.S spionere sig selv, da det er meget usportsligt at bruge spioner...har jeg hørt!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Rygtet siger at i krig gælder alle kneb...bare ik når det er S.A.S..

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af venom Vis Indlæg
    Rygtet siger også at De Va ledere som forlod S.A.S angreb deres egne medlemmer efter de var gået ud...Rygtet siger også Freyja har flere hår på brystet end Teacher Havde tropper...Rygtet siger også at Teacher selv opfandt sin Titel...BUM BUM
    Fakta-tjek:
    1) Nej, af de rapporter jeg har set efterfølgende så angreb de ikke egne VA-medlemmer - kun SAS-ledere og spioner/afhoppere (ja, nu kan du jo næsten regne ud hvem der var spioner jo så!). Jeg kan naturligvis ikke sige om dette var tanken bag det hele eller ej - de manglede i hvert fald en SAS-spion eller to
    2) Eangel gav Teacher1 titlen Enigma, bare spørg ham, tror ikke han vil have noget imod at stå ved dette.
    3) Boost. Der er vist ingen i den gamle VA-ledelse der har søgt boost-ordning for dem selv, så dette er da en lidt mærkelig ting at juble over

.... og jeg vil da helst undgå at have sådanne hår på brystet, som du hentyder til
    Last edited by GTR/GTR2; 21-03-2013 at 17:52.
    "A prince must imitate the fox and the lion, for the lion cannot protect himself from traps, and the fox cannot defend himself from wolves. One must therefore be a fox to recognize traps, and a lion to frighten wolves. Those that wish to be only lions do not understand this." /Machiavelli

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af GTR/GTR2 Vis Indlæg
    Fakta-tjek:
    1) Nej, af de rapporter jeg har set efterfølgende så angreb de ikke egne VA-medlemmer - kun SAS-ledere og spioner/afhoppere (ja, nu kan du jo næsten regne ud hvem der var spioner jo så!). Jeg kan naturligvis ikke sige om dette var tanken bag det hele eller ej - de manglede i hvert fald en SAS-spion eller to
    2) Eangel gav Teacher1 titlen Enigma, bare spørg ham, tror ikke han vil have noget imod at stå ved dette.
    1) at sige de ramte gamle spioner er vidst at overdrive utroligt meget.... De ramte 1 og ikke nok med det, de ramte en som ledelsen i VA var sikker på var spion inden de lukkede ham ind så dygtig var de nemlig! de bød ligefrem spionerne velkommen
    2) Det er fuldstændig sandt jeg gav Teacher1 titlen af Enigma. Og som jeg skrev som du sikker husker var det ikke for at give ham æren for den gamle S1 konto Enigma. Men mere i betydningen af ordret Enigma. One that is puzzling. Ud fra at selv Teacher1 ikke vidste hvad han havde lyst til, eller kunne bidrage med... set i bagklogskabens lys så ville titlen Usynlig nok have været mere passende.
    S3 Runde 1 (VSB) Eangel vundet
    S3 Runde 5 (OST) Eangel tabt
    S2 Runde 5 (Mi Casa) Aangel Vundet
    S1 Runde 6 (DBU) Eangel Vundet
    S1 Runde 7 (SAS) Eangel Vundet
    Finalen 2013/2014 (EU-DK 2) The Imposters Vundet
    S2 Ja hvem er jeg mon der??

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Rygtet siger jo også jeg ikke kan bekræfte om du har hår på brystet?!? HMM Rygtet siger så at afhoppende Va leder anklager S.A.S for ikke at have rent mel i posen pga af brug af spioner, men det er en hel anden snak når spionerne er plantet af en selv..i S.A.S..

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af venom Vis Indlæg
    Rygtet siger jo også jeg ikke kan bekræfte om du har hår på brystet?!? HMM Rygtet siger så at afhoppende Va leder anklager S.A.S for ikke at have rent mel i posen pga af brug af spioner, men det er en hel anden snak når spionerne er plantet af en selv..i S.A.S..
    Helle? Ja, jeg gætter på det er dig. Æhh.... Hvad skal de bruge spioner til i SAS? De har jo netop selv været ledere derinde, og kender derfor til troppetal m.m., og når de så ønsker at stoppe efterfølgende? Hvem SAS ville deff'e op m.m. har de jo ikke brug for informationer om - det giver sig jo selv! Naturligvis får de deff'et deres ledere talstærkt op - som Jan sagde tidligere på denne tråd; de vigtigste og dyreste byer skal deff'es, logik for burhøns hvad de mener deres egen main er i den henseende! Og plantede spioner? Nej. Medlemmerne blev taget fra VA og sat ind i SAS - det ville jeg ikke kalde at VA 'planter' spioner - det ville jeg snarere kalde at nedlægge sig selv (frivilligt eller ufrivilligt, det må man jo så vurdere ).

Eangel, det var skam ikke mig der lukkede ham ind, jeg undlod endda tilsidst at svare på de gentagne henvendelser som spionen blev ved med at sende for at komme ind i VA (spørg ham, hvis du ikke tror på dette!).

Og ift. Enigma-titlen, så sagde jeg vist også ret klart da, at jeg mente referencerne på s1 mht. den titel, var en helt anden end bare ordets egentlige betydning (ordet, som jeg jo så gætter på, at du helt af dig selv - uden at have kendt til spillernavnene på sidste s1, tilfældigt har fundet i en ordbog ), selv da blev titlen jo bibeholdt.
    "A prince must imitate the fox and the lion, for the lion cannot protect himself from traps, and the fox cannot defend himself from wolves. One must therefore be a fox to recognize traps, and a lion to frighten wolves. Those that wish to be only lions do not understand this." /Machiavelli

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Hvem SAS ville deff'e op m.m. har de jo ikke brug for informationer om - det giver sig jo selv! Naturligvis får de deff'et deres ledere talstærkt op - som Jan sagde tidligere på denne tråd; de vigtigste og dyreste byer skal deff'es, logik for burhøns hvad de mener deres egen main er i den henseende!
    Vi deffede de byer som var under angreb. Teacher havde angreb på vej i over 24 timer.... utroligt at jeg skal sige det igen....
    At det var ledelsen han angreb kan vi ikke klandres for derfor gik deff den vej... hvilken jo faktisk også viste sig at være det rigtige at gøre. Da angrebet fra hans main gik den vej.
    Så uha må meget undskylde at vi valgte rigtig og fik fjernet den slat tropper. Fremover skal vi naturligvis nok vælge at deffe byer på 100 pop

At der er to spiller der så vælger at falde folk i ryggen som de gjord kan vi vel også klandres for.... skal huske det til fremtiden at det er for dårligt at vi ikke ser det som en mulighed.

Eangel, det var skam ikke mig der lukkede ham ind, jeg undlod endda tilsidst at svare på de gentagne henvendelser som spionen blev ved med at sende for at komme ind i VA (spørg ham, hvis du ikke tror på dette!).
    Så må man virkelig tage hatten af for den gode ledelsesstil i VA. Hvor dele af ledelsen er overbevist om at en spiller er spion, mens andre tros det vælger at lukke personen ind.
    Har kan et tip til fremtiden være: Snak sammen! Hvilken det jo tyder stærkt på at i åbenbart ikke var så gode til, som i selv gerne vil udstiller jer
    Og ift. Enigma-titlen, så sagde jeg vist også ret klart da, at jeg mente referencerne på s1 mht. den titel, var en helt anden end bare ordets egentlige betydning (ordet, som jeg jo så gætter på, at du helt af dig selv - uden at have kendt til spillernavnene på sidste s1, tilfældigt har fundet i en ordbog ), selv da blev titlen jo bibeholdt.
    Sjovt at jeg åbenbart tænkte på den måde at bruge ordret hvor teacher sad og tænkte på den tyske kode maskine som også er det første der kommer frem hvis man googler ordret.
    men du har ret, jeg var nok bare heldig, og er i bund og grund en tosse uden nogen viden.... mål i forhold til dig....

Fremover må jeg nok heller holde mig til de helt lette ord og ikke prøve at gøre mig klog på fremmed ord som jeg intet ved noget om.... undskyld igen :(
    Last edited by C_A; 21-03-2013 at 19:14.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af C_A Vis Indlæg
    Vi deffede de byer som var under angreb. Teacher havde angreb på vej i over 24 timer.... utroligt at jeg skal sige det igen....
    At det var ledelsen han angreb kan vi ikke klandres for derfor gik deff den vej... hvilken jo faktisk også viste sig at være det rigtige at gøre. Da angrebet fra hans main gik den vej.
    Så uha må meget undskylde at vi valgte rigtig og fik fjernet den slat tropper. Fremover skal vi naturligvis nok vælge at deffe byer på 100 pop

At der er to spiller der så vælger at falde folk i ryggen som de gjord kan vi vel også klandres for.... skal huske det til fremtiden at det er for dårligt at vi ikke ser det som en mulighed.

Så må man virkelig tage hatten af for den gode ledelsesstil i VA. Hvor dele af ledelsen er overbevist om at en spiller er spion, mens andre tros det vælger at lukke personen ind.
    Har kan et tip til fremtiden være: Snak sammen! Hvilken det jo tyder stærkt på at i åbenbart ikke var så gode til, som i selv gerne vil udstiller jer

Sjovt at jeg åbenbart tænkte på den måde at bruge ordret hvor teacher sad og tænkte på den tyske kode maskine som også er det første der kommer frem hvis man googler ordret.
    men du har ret, jeg var nok bare heldig, og er i bund og grund en tosse uden nogen viden.... mål i forhold til dig....

Fremover må jeg nok heller holde mig til de helt lette ord og ikke prøve at gøre mig klog på fremmed ord som jeg intet ved noget om.... undskyld igen :(
    Ja ja, i deffede jo bare alle byerne op der i længere tid var under angreb, klart at i så ramte rigtigt på nogen af dem

De faldt da ikke nogen i ryggen? De var bare loyale overfor VA stadigvæk - men i burde helt sikkert have tænkt på, om folk der sad i den tidligere VA-ledelse måske havde fået flere informationer om hvad der foregik på ledelsesplanet, tænker jeg. Og at de jo nok fra tidligere havde en tættere relation til Teacher end jer selv.

Kære Eangel. Jeg bestemte - trods alt - ikke alt i den forrige ledelse. Det er ikke som i SAS, hvor man vågnede op en morgen og så at der var smidt 6 spillere ud kl. halv to om natten uden det var blevet sagt ud i forvejen

Jeg fornemmer, at du så ikke ønsker at påstå noget andet end det jeg netop fremsatte ovenfor - at dit kendskab til ordet oprindeligt blev skabt på forrige server - som jo kun vil være indlysende! Så intet nedladende i det.

Men nu slutter jeg her. Jeg gider egentlig ikke bruge mere tid på den rygtetråd - andet end at jeg naturligvis ville vise min respekt for Teacher1's arbejde i VA, og svare på den henvendelse/beskyldning der direkte indeholdte mit tidligere kontonavn.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Standard

Rygtet siger de spillere som de smed ud ikke kunne holde det aftalte troppekrav...eller ikke havde crops som main...

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Ja ja, i deffede jo bare alle byerne op der i længere tid var under angreb, klart at i så ramte rigtigt på nogen af dem
    Jeg håber virkelig på vi mødes på en ny serever som modstander hvor du kommer til at side som deff kord.
    For du vil åbenbart ikke deffe mains der er under angreb Lad os se hvor længe du kan holde den post eller forbliver i den ally.

De faldt da ikke nogen i ryggen? De var bare loyale overfor VA stadigvæk
    Det er jo som man ser det
    Halvdelen af S.A.S består af gamle VA spiller så at sige de er loyale over for VA er vidst en fejl måske over for en spiller men sku ikke overfor dem som de har brugt en halv server sammen med.

Kære Eangel. Jeg bestemte - trods alt - ikke alt i den forrige ledelse. Det er ikke som i SAS, hvor man vågnede op en morgen og så at der var smidt 6 spillere ud kl. halv to om natten uden det var blevet sagt ud i forvejen
    Nej og der var der åbenbart heller ingen der hørte på dit brok
    Host (DGG) Ja uha 6 spiller som på ingen måde lever op til de krav der blev stillet af ledelsen (som du var en del af) bliver løsladt... Men du ville jo nok bare have pylret om dem.
    men igen giv en mand ansvar for GT og at folk overholder de krav der er enighed om og så brokke sig over det bagefter...
    Ved dig kan man vel næsten ikke forvente andet

Jeg fornemmer, at du så ikke ønsker at påstå noget andet end det jeg netop fremsatte ovenfor - at dit kendskab til ordet oprindeligt blev skabt på forrige server - som jo kun vil være indlysende! Så intet nedladende i det.
    Og jeg kan se du ikke kender til begrebet ironi. Men det kan være du ikke kender det ord??

Men nu slutter jeg her. Jeg gider egentlig ikke bruge mere tid på den rygtetråd
    Nu bliver jeg nok lidt ond
    Men det vil jeg da se frem til lige som andre nok også vil

Side 54 af 112 FørsteFørste ... 41934445253545556647489104 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..