Side 112 af 112 FørsteFørste ... 1237627792102110111112
Viser resultater 1.111 til 1.116 af 1116
    Ulv
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Mange tak for en helt fantastisk server.
    Tak for alle de spiller der har været i DOH, DFCA og særlig tak til tosserne i SAS

Naturligvis takker jeg også alle vores modstander for de gode kampe og også for de til tider sjove timer på skype

Glæder mig til vi alle mødes igen! Om det er som fjender eller venner så skal det nok blive sjovt...
    S3 Runde 1 (VSB) Eangel vundet
    S3 Runde 5 (OST) Eangel tabt
    S2 Runde 5 (Mi Casa) Aangel Vundet
    S1 Runde 6 (DBU) Eangel Vundet
    S1 Runde 7 (SAS) Eangel Vundet
    Finalen 2013/2014 (EU-DK 2) The Imposters Vundet
    S2 Ja hvem er jeg mon der??

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard

Den evige 2'er takker også for denne gang. En kæmpe stor tak til mine mates i Gemina, ingen
    regnede med os, men ingen tvivl om at på trods af en lang krig med Atlas, så satte vi vores
    spor i slutspillet på mange måder. Tak til LIR og WI for godt sammenspil.
    En stor tak også til Atlas for al den megen underholdning vi fik.
    Til sidst et kæmpestort tillykke til DOH og SAS, oh husk tabellen lyver ikke, så det var fuldt ud fortjent.
    De bedste hilsner.
    FIOL/SYNONYM/FWW/NEKUDEMUS

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Glostrup

Standard

Tillykke til DOH/SAS. Fin fin server med et meeeget lang slutspil.

Dixie lukker hermed ned for S1

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Herning
    Alder
    29

Standard

Hej alle - fjender som venner

Så er dk1 (endelig) afsluttet, hvor S.A.S/DOH/D.F.C.A har trukket sig med sejren med et WW i trin 100.
    Dette skete med et par flotte angreb mod WW og flere mio. tropper stående (Største delen sultedøde mere end angrebene tog ud).

Slutspillet startede godt ud for os i Øst-siden, hvor SAS og DOH samarbejdede om et WW der hurtigt kom nogle døgn foran de andre alliancer,
    men dette satte vest-siden ”med flere en stopper for” og skød os ned med fuld ødelæggelse af lagre og næsten alt i Vidunderet.
    Herefter måtte vi i Øst sande, at vi ville komme længere som underdogs og i spil med D.F.C.A,
    ville vi kunne rejse os igen – på den betingelse at vi smed lidt grus i maskineriet og Atlas og WI ville gå på hinanden.
    Efterfølgende giver det lidt sig selv, at vi som underdogs i en forlænget og meget trættende slutspil kunne køre nogle aktioner
    der gjorde at vi kunne lave et udfald med en MEGET tæt kamp mod hhv. Atlas og WI, der med flere forsøg ikke formåede at gå igennem vores WW.

Serveren ganske kort:
    LIR, WI og DOH fik ganske hurtigt styr på egne kvadranter, mens S.A.S, har haft en del indbyrdes kampe og flere slag
    om kvadranten med VA, før der kom ordentligt styr på SØ.
    Atlas og Gemina startede også ud med en længere kamp, der varede evigheder igennem serveren, hvor Atlas dog kunne trække sig sejrsrig ud af den.
    DOH/SAS og WI imponerede ved artefaktindsamlingen, ja for den sags skyld fik Atlas også en del gode artefakter
    bla. Et stk. unik kostplan, som hurtigt skiftede ejer, men i alt kom der en nogenlunde lige fordeling af artefakter og
    det skulle blive en spændende server med sådan en aktivitet!
    S.A.S endte ganske hurtigt ud i krig mod WI efter rygter og spind med tilsvininger imellem linjerne fra tidligere fjender på DK1 runde 7. S.A.S
    endte dog i denne situation, som boksebold for nogle blodige kampe, hvor det må siges at Statler & Waldorf + Poltergeist
    der virkelig viste en kunst i at lave offensive aktioner, men knækket blev vi dog ikke og især ikke med hjælp vores aktive og gode def-kords +”mønten”.

”Mønten” en mønt der viste sig at være særdeles god i situationer, hvor der simpelthen ikke var tid til at reagere og regne
    ordentligt på angreb. Den ligger gemt til fremtidige servere efter nogle flotte aktioner fra den. hehe

Vi må konstatere, at der også var kampe imellem WI og LIR, og hvordan disse endte vides ikke helt, udover en leder fra LIR
    fik nogle knubs og de senere hen samarbejdede, hvor også RT kan tælles med.
    Størrelsesmæssigt kunne RT, ikke kan måles med de ovenstående, men det havde ingen betydning for disse,
    til at tage en flot kamp både troppemæssigt og strategisk op mod fjender på serveren og her var S.A.S anset som en fin forsøgskanin.
    Og voldsomme kampe blev det, for resultatet var flere slettede spillere og mange inaktive pga. store problemer
    med onlinetider hos S.A.S, der virkelig gjorde det svært. Tabene var svære at gøre op, men som sådan virkede
    den lille strategisk plan fint, for DOH forblev urørte og det viste sig også at være en god ting, for da alliancen endelig rullede ud, blev der uddelt tæsk.

Igennem serveren og før den er der en del spillere, jeg har haft en utrolig stor kontakt til, som har været med
    til at gøre et stort stykke arbejde for det kunne lykkedes os i sidste ende trods stor mostand.

Coke1337 @ Lady Gaga, har bidraget godt til off/def aktioner i de periode hvor der har været travlt.
    Du bliver bestemt ikke glemt for, at skaffe ”mønten”, og lige ledes for at hjælpe med at fange en 10 cleanere der kom forbi mig .
    Desuden tak for det store arbejde i ledelsen du gjorde!

Romtop @ Lady Gaga, der på egen hånd har gjort et kæmpe stykke arbejde, ligesom Coke1337 har du givet en hånd med til off-aktioner og ledelse,
    hvilket bl.a. var med til at give os de mange ting vi opnåede og så er der det løse, som du som sagt klarede alene med 3-4 cleanere der var imponerende at se på.

Carsten @ Eangel, min tidligere medleder og kammerat.
    Vi har haft vores uenigheder, men er altid kommet til samme konklusion, der gjorde vi stort set var 100% enige om retningen gennem en hel server.

Jacob @ Gnu for altid at bidrage med aktivitet og hjælp, og til tider sjove og muntre samtaler på skype der ikke mindst gjorde et arbejde lidt mindre ubehageligt.

Susanne og Simon @ SoS, der overtog en kæmpe bunke arbejde i S.A.S/DOH med både ledelse og WW samtidigt,
    hvor kampene har været umådelige lange for jer, stor respekt herfra for den spillende konto og jeres indsats for os i ØST!

Kim/Festegnen @ Havkat, for dit strategiske overblik og dine mange inputs, i SAS/DOH der virkelig gjorde en forskel for.

Per og Chris @ Rap for, at være umådelige tålmodige og nogle virkelig flotte aktioner på egen hånd,
    som med os andre, for ikke at nævne nogle hyggelige samtaler med gode tiltag.

Gitte & Stan @ Decipio for, at have været med og deltaget med støtte for ikke at nævne jeres flotte indsats rundt omkring på kortet med både angreb og rekorden for runde 7 i farmning.

Herudover er der naturligvis en bunke andre spillere som ligeledes har bidraget til min personlige oplevelse,
    med mange sjove samtaler der har gjort det sjovt at være med!
    Jeg håber i selv ved hvem i er, og vi mødes igen .

Desuden en stor tak til alle der har givet sig hele vejen både spillere og ww-holdet, det var en hård kamp og da det så allermest sort ud, gav i ikke op!

Rygterne og en masse kommentarer har til tider gået op i limningen på forummet for Dk1, hertil vil jeg blot sige det var en del af spilstrategien, det lykkedes, med at tage opmærksomheden – derfor vil jeg gerne sige undskyld for hårde ord, men også for at træde mange over tæerne til vi kunne opnå vores mål med serveren.
    Tak for denne gang, og lykke til fremover.
    Last edited by LurMigLige; 05-10-2013 at 23:14. Begrundelse: Rettelser og fejltastninger

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Nu hvor Jan har lagt billede ind af WWet og dens kornminus, så vil jeg gerne takke nogle andre personer end dem som han har nævnt, så jeg ikke skal gentage hvad han siger.
    En stor hånd skal gives til det fuldstændigt fantastiske hold af sittere som vi havde på kontoen. Aldrig har jeg set 5 så dedikerede mennesker om en WW konto.

Janne, Claus, Jonas, Mads & Dixi.
    Alle 5 havde hver deres tidspunkt på dagen hvor de kunne sitte på, men fælles for dem var at de gjorde det helt uden at klage, helt uden at skændes om noget og så havde de alle et super godt humør, og man vidste at hver evig eneste gang man så på WW chatten, så fløj der ordspil og sjove kommentare igennem rummet! Jeg tror vidst også vi fik lidt flere kvinder end bare Janne og Susanne *HOST* Dixi&Claus *HOST*
    Vi havde, inden disse 5 kom på, et super godt system hvor alle skrev sig ind i en fin kalender og så tog man sin vagt, der hvor man havde sat sig på. Men efter jeg havde været 3-4 dage væk fra kontoen grundet ferie, så havde de fået ødelagt det system godt og grundigt, og resten af serveren så tog folk bare vagter når de lige havde lidt lyst til det, og på det tidspunkt kendte vi alle hinanden så godt, at hele dagen bare flød helt perfekt!
    Jeg er sikker på at vi aldrig havde vundet serveren, hvis ikke det var fordi disse 5 mennesker kunne gøre det så fantastisk som de gjorde.
    Og jeg er sikker på at I alle har haft det sjovt, når alle enstemmigt kunne sige efter serveren, at I helt savnede at sitte WW.
    Last edited by simonottosen; 05-10-2013 at 23:25. Begrundelse: Fejlrettelser..

Tilmeldingsdato
    Jun 2011

Standard

amen, det er jo et fint oplæg.. Og jeg vil sige en stor ros til S.A.S lederne et meget fint sammenarbejde.

Og det har været den del af serveren som har været den stærkeste del. Og S.A.S har flere gange blødt, men Coke1337's overbevisning om at holde sammen på S.A.S har holdt frugt til sidst.

Og til ekstra opmærksomhed, så var det jo S.O.S kontoen der overtog WW... Og i sammenarbejde med S.A.S.. og han var i alliancen.. Doh... <- Lidt ironisk synes I ikke?.

Til stor forundring med hensyn til mønten, bør det jo nævnes at vi fangede 7 cleanere hos R.A.P..
    Og vi fangede også et par Cleaner forbi hos Sadate på grund af mønten. Nu har de offfensive dele hos WI/LIR holdt Coke1337's søvnløs i et par dage i træk. Og jeg takker mange gange for 2 dage's hviletid.
    Stor respekt til RAP.

Tak endnu engang for en spændende server.

Side 112 af 112 FørsteFørste ... 1237627792102110111112

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..
    By simonottosen in forum Server 4
    Besvarelser: 139
    Sidste Indlæg: 27-02-2014, 11:33
  2. Rygtet siger
    By Rome in forum Speed Server
    Besvarelser: 596
    Sidste Indlæg: 18-09-2013, 13:43
  3. Rygtet siger...
    By Pendulum in forum Server 2