Side 104 af 112 FørsteFørste ... 42954698494102103104105106 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1.031 til 1.040 af 1116
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Glostrup

Standard

Blander mig normalt ikke på det offentlige forum, men nu kan jeg alligevel ike lade værre.

Sådan ender det desværre, når WI/LIR vælger at stikke DOH i ryggen!
    Det kræver vidst en uddybning hvor alle kort kommer på bordet, hvis alle skal kunne forstå dette.

Endnu banket fast at dette er en kedelig server, med masseforbund blandt Atlas, WI, LIR og RT, hvor flere ledelser tilsidesætter alt form for retfærdigt spil for at skulle vinde.
    Der har på intet tidspunkt været et forbund mellem Atlas, WI, LIR og RT. Som WW kandidat er alle vel interesseret i at stoppe den som er ved at løbe af med sejren. DOH/SAS har ført fra start af, der er jo inter underligt der kommer en reaktion fra de andre WW byggerier.

Er stadig en stolt DOH leder som kan se mig og mit spil i øjnene!
    Hvorfor skulle du ikke kunne det? Når det er sagt mener jeg at DOH har haft flere muligheder for at spille deres kort anderledes.
    Jeg mener at DOH siden endgames begyndelse har spillet taktisk dårligt, og det er grunden til de er hvor de er nu.

SoS er sikkert uening i dette postulat, men der skal han vel være, og det er også fint for mig.

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Nu er jeg ikke selv på serveren .....

Men kunne man faktisk forestille sig at de 3 andre fraktioner uafhængigt af hinanden og nogenlunde samtidig har besluttet at angribe det ww (DOH) som på det tidspunkt var førende?

Hvordan er stillingen nu?

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Wink

Citat Oprindeligt Skrevet af simonottosen Vis Indlæg
    Idet denne server faktisk har endt med at være spændende og med mulighed for faktisk at skulle bruge taktik når der skal planlægges WW Cleanere og der skal ramme flere WWs, så kan du vel aldrig mene at bare et af de 4WWs som findes, er skræmmende svage og uambitiøse. Der vil aldrig nå samme defftal som på de kedelige servere med 2 WWs, som du åbentbart er stor fan af, men det gør det fandme mere spændende!

Jeg har såvidt jeg husker aldrig udtalt mig åbent om min målsætning med DOH og vores ressourcer. Jeg ved at vi er blevet overvurderet enormt på denne server og når det komme til stykket, kunne vi ikke stille frem med de 5 millioner deff som vi skulle have sat frem for at overleve det - men såvidt jeg har forhørt mig om, var I heller ikke i nærheden af dette på sidste server?
    Så uambitiøst - nej. For så skal vi over i mega metadannelse, før du mener at det skal være et stærkt og ambitiøst WW, men har denne server ikke været sjovere, jo tak, det tror jeg godt at vi i ledelserne på alle topalliancerne kan være enige om.

Jeg har aldrig gået på kompromis med min målsætning - at kunne performe det bedste med min alliance som overhovedet muligt, samt få en vigtig plads i slutspillet.
    Jeg erkender mit nederlag, når jeg ikke længere kan være stolt af mig og mit holds indsats.

Det rygtes at Atlas mister konti, men bare henter ind fra Ouranos. Der er vidst også en lettere opstand på vej internet i alliancen, grundet en talentløs og ekstremt lukket ledelse.

Ikke længe siden du skrev at det var en fantastisk server Simon/flikka - må sige at piben har fået en anden lyd - Kedelig server...... lol

Tilmeldingsdato
    Aug 2013

Standard

Har hørt rygter om at simon søger en tudekiks lige nu

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Endnu banket fast at dette er en kedelig server, med masseforbund blandt Atlas, WI, LIR og RT, hvor flere ledelser tilsidesætter alt form for retfærdigt spil for at skulle vinde.
    Nu kan det måske være, at jeg hænger mig lidt for meget i detaljer. Men når man har valgt at skyde en anden alliances WW i stumper og stykker og i øvrigt har ligget i krig en stor del af serveren, er det så ikke meget naturligt, at man ikke føler den helt store forpligtelse overfor angribende alliance? Jeg tænker bare, at det måske var lige lovligt optimistisk af DOH at lave sådan en aftale.

En ting, der undre mig, er at DOH, som har skudt et WW ned med 2 cleanere mener, at de skal bruge både WI og LIR for at skyde Atlas ned. Er det urimeligt at antage, at Atlas bare havde et meget stærkt beredskab?

Nu leder jeg ikke efter en lang diskussion. Jeg undrede mig bare over dit svar.

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af MrVaux Vis Indlæg
    Blander mig normalt ikke på det offentlige forum, men nu kan jeg alligevel ike lade værre.

Det kræver vidst en uddybning hvor alle kort kommer på bordet, hvis alle skal kunne forstå dette.

Der har på intet tidspunkt været et forbund mellem Atlas, WI, LIR og RT. Som WW kandidat er alle vel interesseret i at stoppe den som er ved at løbe af med sejren. DOH/SAS har ført fra start af, der er jo inter underligt der kommer en reaktion fra de andre WW byggerier.

Hvorfor skulle du ikke kunne det? Når det er sagt mener jeg at DOH har haft flere muligheder for at spille deres kort anderledes.
    Jeg mener at DOH siden endgames begyndelse har spillet taktisk dårligt, og det er grunden til de er hvor de er nu.

SoS er sikkert uening i dette postulat, men der skal han vel være, og det er også fint for mig.

Er enig med dig i at mange ting kunne være spillet anderledes i DOH, og måske også til vores taktiske fordel. Noget er der jo gået galt siden vi er hvor vi er nu - men derimod er vi også blevet bombet af en meta lavet på tværs af hele serveren.

Planen var netop at DOH/SAS/WI/LIR skulle skyde på Atlas' WW. Som en anden i tråden nævner så havde vi i DOH allerede sat spørgsmålstegn ved om WI/LIR overhovedet ville angribe med os på trods af angrebet, men vi fik lovning på at dette var ligegyldigt da de jo også regnede med at vi ville skyde på dem.
    Aftalen kunne ikke laves på andre måder, idet vi jo som I netop kan se, bare ikke havde cleanere nok til at skyde Atlas ned, vi ville ikke få noget ekstra ud af det ligemeget om WI/LIR angreb med eller ej, dette var udelukkende en gode som WI/LIR kunne have godt af, især når et af deres medlemmer på forummet klager over at de har tabt allerede.
    WI/LIR havde dog fået foræret sejren hvis de havde skudt med på Atlas, da de ved de sidste cleanere dårligt havde nogen deffensiv i WWet.

Gudrun - jeg vil helst ikke blandes sammen med Flikka, da hun ikke er samme person som mig og bestemt ikke mener de samme ting som mig, også selvom vi spiller på samme konto!
    Athene - Kommer du selv og leverer de tudekiks?
    Last edited by simonottosen; 19-08-2013 at 18:07.

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Så begynder der vist at spinnes for at redde sin ære, efter at man lige har lavet serverens største brøler Synes det er nedern at se den beskyldning eftersom hverken ATLAS, RT eller WI/LIR har lyst til sådan et samarbejde, eftersom vi har taget snakken i forbindelse med aktionen imod jer. Aktionen lavede vi sammen mod jer, fordi I så stærke ud, ellers er der intet pt.

Det er ikke mange dage siden, at jeg frarådede at lave et overtagelsesforsøg på RT
    Hvem har egentlig lavet aktionen for DOH?
    Last edited by daner; 19-08-2013 at 18:26.
    Besøg min hjemmeside Travianguides.dk hvor jeg har samlet en masse rigtig gode værktøjer til travian. Derudover har jeg samlet, men lavet endnu flere gode guides som f.eks. om rambukke eller k-meleon udvidet.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af keupajer Vis Indlæg
    Nu kan det måske være, at jeg hænger mig lidt for meget i detaljer. Men når man har valgt at skyde en anden alliances WW i stumper og stykker og i øvrigt har ligget i krig en stor del af serveren, er det så ikke meget naturligt, at man ikke føler den helt store forpligtelse overfor angribende alliance? Jeg tænker bare, at det måske var lige lovligt optimistisk af DOH at lave sådan en aftale.

En ting, der undre mig, er at DOH, som har skudt et WW ned med 2 cleanere mener, at de skal bruge både WI og LIR for at skyde Atlas ned. Er det urimeligt at antage, at Atlas bare havde et meget stærkt beredskab?

Nu leder jeg ikke efter en lang diskussion. Jeg undrede mig bare over dit svar.
    kunne ikke have sagt det meget bedre selv!!!!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Er enig med dig i at mange ting kunne være spillet anderledes i DOH, og måske også til vores taktiske fordel. Noget er der jo gået galt siden vi er hvor vi er nu - men derimod er vi også blevet bombet af en meta lavet på tværs af hele serveren.

Planen var netop at DOH/SAS/WI/LIR skulle skyde på Atlas' WW. Som en anden i tråden nævner så havde vi i DOH allerede sat spørgsmålstegn ved om WI/LIR overhovedet ville angribe med os på trods af angrebet, men vi fik lovning på at dette var ligegyldigt da de jo også regnede med at vi ville skyde på dem.
    Aftalen kunne ikke laves på andre måder, idet vi jo som I netop kan se, bare ikke havde cleanere nok til at skyde Atlas ned, vi ville ikke få noget ekstra ud af det ligemeget om WI/LIR angreb med eller ej, dette var udelukkende en gode som WI/LIR kunne have godt af, især når et af deres medlemmer på forummet klager over at de har tabt allerede.
    WI/LIR havde dog fået foræret sejren hvis de havde skudt med på Atlas, da de ved de sidste cleanere dårligt havde nogen deffensiv i WWet.

Gudrun - jeg vil helst ikke blandes sammen med Flikka, da hun ikke er samme person som mig og bestemt ikke mener de samme ting som mig, også selvom vi spiller på samme konto!
    Athene - Kommer du selv og leverer de tudekiks?
    Nu opstår der så et nyt spørgsmål inde i mit hoved. Hvorfor i alverden ville DOH forære sejren til LIR/WI? Jeg troede, at I havde været rivaler hele serveren igennem..?

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Gudrun - jeg vil helst ikke blandes sammen med Flikka, da hun ikke er samme person som mig og bestemt ikke mener de samme ting som mig, også selvom vi spiller på samme konto! [/QUOTE] Uha Uha - hvem har så træskostøvlerne på ......

Side 104 af 112 FørsteFørste ... 42954698494102103104105106 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..
    By simonottosen in forum Server 4
    Besvarelser: 139
    Sidste Indlæg: 27-02-2014, 12:33
  2. Rygtet siger
    By Rome in forum Speed Server
    Besvarelser: 596
    Sidste Indlæg: 18-09-2013, 14:43
  3. Rygtet siger...
    By Pendulum in forum Server 2