Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 12
    Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard Lykønskningstråd

Tillykke til SE dog ærgerlig vi ikke fik sejren! Ikke de små underdogs som i gik og sagde, men det gjorde serveren meget spændende da IQ gik ind i løjerne, og tak for kampen, det var sjovt, men mest af alt lidt trættende og nerveprirrende til sidst.

Dette er en lykønskningstråd ikke en mudderkastningstråd.
    Last edited by Notorius; 01-12-2012 at 00:12.
    Dkx9: Marshal
    Dkx10: Marshal
    Dkx12: JustForFun
    Dkx13: Marshal
    Dkx14: Happy

Nox11: Twinpower

Gallersk Bosætter simonottosen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

Tillykke alle SE(S) og IQ spillere. Godt kæmpet, ses på næste server!

God jul! Ses i nissetøj næste runde!
    Last edited by simonottosen; 01-12-2012 at 00:08.

Legionær sarinen's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Notorius Vis Indlæg
    Tillykke til SE dog ærgerlig vi ikke fik sejren! Ikke de små underdogs som i gik og sagde, men det gjorde serveren meget spændende da IQ gik ind i løjerne, og tak for kampen, det var sjovt, men mest af alt lidt trættende og nerveprirrende til sidst.
    Lige over der skal mindst 2 til en dans så i har lige så meget del i æren af denne server.
    I'm annoying

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012

Standard

tak for kampen BW, og mange tak til IQ uden jer havde vi tabt for 2 uger siden

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af m.ryberg Vis Indlæg
    tak for kampen BW, og mange tak til IQ uden jer havde vi tabt for 2 uger siden
    Enig skulle lige til at skrive nøjagtigt det samme

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Tak til alle for dette tætte slutspil. Man kan altid ærgre sig over, hvad der kunne være gået anderledes, men det må man lære til næste server.

Absolut værdige vindere - som lige havde det ekstra til sidst.

Kan stadig huske "tude-tråden" med at DKX var død, og forudsigelig.
    Respekt til CG og IQ og andre, som fik blandet kortene sådan, at det blev en meget jævnbyrdig kamp.
    og bevidste det modsatte.

God jul til alle venner og fjender

/MI5

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Tillykke til jer alle!
    Her på sidelinjen har det lydt som den fedeste server i et godt stykke tid. I brokker jer, men jeg tror, I har savnet den måde, det har foregået på her

Og især tillykke til vinderne.

/Køben

Tilmeldingsdato
    Nov 2012

Standard

Stort Tillykke til sejrherrerne - det har været dejligt at se en uforudsigelig afslutning denne gang, omend det kun har været fra sidelinjen for mit vedkommende. Godt kæmpet af begge parter

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    33

Standard

Jeg vil gerne sige tillykke til nogle glade vindere, de havde nok ikke troet det ville ende sådan for en måned siden hehe..

men de har fortjent det lige så vel som hvis vi havde stået som vindere. vi har alle været en del af et utrolig spændende slutspil, og det kan vel nok være en sejr i sig selv i mine øjne. det var marginalerne der afgjorde det i sidste ende.

jeg er utrolig glad for at være ankommet til dkx, og finde ud af det har været det mest spændende slutspil i mange år, og at jeg har været en del af det, og på trods af uenigheder, så har jeg dyb respekt for SE/SES/IQ.

endvidere har jeg også respekt for at NFL trods kun 13 medlemmer fik et ww så højt op. havde de nu valgt en side, så havde der nok ikke været tvivl om udfaldet.

for mange er det nok en dejlig ting, men jeg synes alligevel jeg vil sige pænt tak til de af jer der godt kan lide mig som person og spiller, men jeg spiller ikke næste dkx. så desværre kan jeg ikke sige på gensyn. men en fornøjelig server har det dog været..
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af AsSaSiN Vis Indlæg
    Jeg vil gerne sige tillykke til nogle glade vindere, de havde nok ikke troet det ville ende sådan for en måned siden hehe..

men de har fortjent det lige så vel som hvis vi havde stået som vindere. vi har alle været en del af et utrolig spændende slutspil, og det kan vel nok være en sejr i sig selv i mine øjne. det var marginalerne der afgjorde det i sidste ende.

jeg er utrolig glad for at være ankommet til dkx, og finde ud af det har været det mest spændende slutspil i mange år, og at jeg har været en del af det, og på trods af uenigheder, så har jeg dyb respekt for SE/SES/IQ.

endvidere har jeg også respekt for at NFL trods kun 13 medlemmer fik et ww så højt op. havde de nu valgt en side, så havde der nok ikke været tvivl om udfaldet.

for mange er det nok en dejlig ting, men jeg synes alligevel jeg vil sige pænt tak til de af jer der godt kan lide mig som person og spiller, men jeg spiller ikke næste dkx. så desværre kan jeg ikke sige på gensyn. men en fornøjelig server har det dog været..
    Tak for kamp til dig mureren - håber at du vil spille en anden dkx en gang - Dit offensive spil er der ikke ret mange på dkx der kunne matche

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •