Side 7 af 7 FørsteFørste ... 567
Viser resultater 61 til 70 af 70
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    Randers

Standard

Personligt kedede jeg ganske enkelt min bagdel i laser. Havde sådan håbet på at serveren ville blive et hit - for det nye T4 tiltaler mig på ingen måde - kan med stor begejstring i stemmen sige - at jeg nu ikke længere er blandt de 266 spillere på serveren, håber Gimle nyder sejren
    Målet med livet er ikke at blive verdensmester, men at mestre livet!

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af rimsmeden Vis Indlæg
    Personligt kedede jeg ganske enkelt min bagdel i laser. Havde sådan håbet på at serveren ville blive et hit - for det nye T4 tiltaler mig på ingen måde - kan med stor begejstring i stemmen sige - at jeg nu ikke længere er blandt de 266 spillere på serveren, håber Gimle nyder sejren
    ville du have haft været det, hvis det var omvendt?
    altså at finde imellem de 266 spillere
    stavefejl, ret selv ;-)

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Midnight Blue Vis Indlæg
    Et dejligt opklarende indlæg, Maddane
    En Gimle-spiller der vil have andre til at stable noget på benene så Gimle kan have det sjovt.
    Så Gimle kan have det sjovt... ja... så ØK, ES osv kan have det sjovt... ja

Jeg sidder jo i Gimle, og kan inde fra ikke rigtig se de to fraktioner bekrige hinanden... Alt kan naturligvis lade sig gøre, men det sker ikke... så må man jo kigge på resten af serveren og naivt håbe at nogen kan/vil tage teten og stable noget på benene... hvis gimle får 200 indkommende og der, deriblandt er 30-40 cleanere.. aner ikke hvad i har, så får gimle også noget at se til...
    S5: Kongeklovnen - Alle rapporter må offentliggøre
    S3: 19måske20 - Alle rapporter må offentliggøres

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    Randers

Standard

niks neopot - det ville jeg ikke - det er s5 ganske enkelt for kedelig til - desværre
    Målet med livet er ikke at blive verdensmester, men at mestre livet!

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Maddane Vis Indlæg
    Så Gimle kan have det sjovt... ja... så ØK, ES osv kan have det sjovt... ja

Jeg sidder jo i Gimle, og kan inde fra ikke rigtig se de to fraktioner bekrige hinanden... Alt kan naturligvis lade sig gøre, men det sker ikke... så må man jo kigge på resten af serveren og naivt håbe at nogen kan/vil tage teten og stable noget på benene... hvis gimle får 200 indkommende og der, deriblandt er 30-40 cleanere.. aner ikke hvad i har, så får gimle også noget at se til...
    Men igen vil vi bare bidrage til Gimle's underholdning

Andet og mere vil det aldrig blive.
    And the Crimson Dynamo came along for the ride

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Det er jo et spørgsmål om hvordan man anskuer det.... var jeg nu anti-gimle så ville jeg da personligt også røv kede mig hvis ikke jeg angreb gimle.... jeg ville da kæmpe for at få stablet aktioner på banen, strike teams eller så selv irritere gimle så meget som overhovedet muligt... ellers kunne jeg lige så godt slette.... så igen, spørgsmål om hvordan man ser på det

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Det der med at gøre en forskel er nok pointen her.... man gør ingen forskel ved at angribe Gimle. Til det er Gimles samlede pop bjerg netop... et bjerg. Havde serveren været tre-fire måneder tilbage, hvor der stadig var håb blandt folket om at nå toppen, eller bare en top, så var situationen nok anderledes.
    Maddane, Hvorfor kæmpe alene eller med få andre mod nogle få konti hos Gimle, hvis man kun rykker en brik eller to i det store puslespil?
    Hvem siger at Gimlemodstanderne ønsker at samles mod et bjerg som ikke giver spænding, hvis man fx kan bekrige en ally der er samme størrelse og langt mere sjov og en større udfordring?

Gimlemodstanderne har ikke en fælles interesse på denne server, og de ser(af dem jeg har lyttet til de sidste mange måneder) generelt få fordele ved at samles... bevares, hvis det er for at give Gimle modstand er der fordele, fx at det giver en samlet modstand, set fra Gimles side. Men den er ikke, og har aldrig været, optimal at samle.

Det skal give mening at lægge engagement og kræfter i en kamp. Man skal føle at man er en del af noget større og det skal være sjovt, også når man ikke angriber bjerget.

Havde sammensætningen af spillere været anderledes, havde der været 3000 og ikke 300 spillere, havde der ikke været så meget "jeg ved hvad der skal til"-snak og "Hvorfor gør vi sådan og ikke sådan?", men mere "cool, en tager teten, hvad kan jeg gøre for at hjælpe?"-snak, så var det måske/måske ikke en anden server.

Ærlig talt er jeg træt af gode bud og råd om hvad "vi ikke-gimler" bare skal gøre, eller ikke gøre, for at skabe spænding for Gimle og os selv. Jeg keder mig ikke, men derfor kan serveren stadig være kedelig, afgjort, ufleksibel, låst mv.
    Med andre ord, der er meget langt fra "ikke-kedelig" til en spændende, indholdsrig, udfordrende, interessant, hyggelig og sjov-server.
    Det er netop manglen af spænding, indhold, sammenhold og sjov der sænker ens lyst til at angribe, irritere og hygge sig med pulterne og får mange til at slette. Gimle er ikke, på denne s5, den største udfordring, og Maddane, det er IKKE en aktion eller mange mod-Gimle der gør(eller har gjort) denne server sjov!

Grundene til manglende spænding er mange, men det ses tydeligt, at manglende spænding ikke kun findes blandt "ikke-gimlerne".

Så,
    vågn op af jeres mareridt(drøm?), gimler. Der ligger ikke 40 simmercleanere på så lille en server og venter på at "nogen" samler dem og angriber gimle.

/Spilop
    Last edited by Spilop; 26-08-2012 at 13:38.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Jeg fik langt om længe aflivet cleaneren her i nat, så nu er det kun et spørgsmål om timer før jeg forsvinder.

Tak for spillet til de af jer der kom her for at spille.
    And the Crimson Dynamo came along for the ride

Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Crimson D
    Du vil blive meget savnet, tak for alle dine pulterbølger der bare kostede dig en masse spild og aldrig førte til noget ;-)
    mvh
    Christian 4

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Jamen jeg vil da også gerne takke dig Fik lidt travlt med at sende falanks afsted og det kostede også mere end 50% af dem Så tak for aktion

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 567

Tilsvarende Tråde

1. Hold da kæft hvor er NE
    By B52 in forum Server 2
    Besvarelser: 44
    Sidste Indlæg: 08-07-2010, 16:21
  2. Natarerne keder sig
    By Piratten in forum Server 3
    Besvarelser: 44
    Sidste Indlæg: 18-05-2010, 08:19