Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 70
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Alder
    52

Standard

Name:  9fc9adddf993423db908[1]-50-94684[1].jpg
Views: 82
Size:  1,6 KB

Jeg kan grine, græde og sige pludre lyde
    I flot gaveæske. inkl. tøj og tilbehørtårene triller ned af kinderne, når jeg bliver ked af det.jeg kan grine, græde og sige pludre lydedu kan trøste mig, når du krammer mig kærligt.

Dejlig præmie til den der kan skrive det bedste tudebrev.
    Dkx 2 Hope/DDF Ikke færdigspillet
    Dkx 3 NH City/Rotten/Kaos/TQ - Vundet
    Dkx 4 Real Hope/Gambit - Vundet
    Dkx 5 Spartacus/BW-RW-Kingdom Vundet
    Dkx 6 HoNhRhSp Ingen ally
    S 3 Roman Power/DP Vundet
    Dkx 7 Defence/Cirkus Vundet
    S4C Djengis kahn/Riget Vundet
    S 3 Spartacuss/TDD Tabt
    S5C Pompejus/Gimle Vundet
    Dkx 15 Spartacus/COT
    Tabt
    NTKVL Hope NFL(kun kvalifikation)
    Comkvl Spartacuss/Legion(afgivet)

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Læser du i det hele taget hvad der bliver skrevet, Tippe.

Ingen af de 3 første indlæg giver Gimle skylden for noget somhelst. Så kan det da kun undre at diverse Gimle-spillere mener de skal ud og forsvare Gimle's "ære".
    Trådstarter appellerer til at der ikke kastes mudder og det gøres der heller ikke i de 2 efterfølgende indlæg. Men så er det Gimle kommer ind i billedet igen. Kan i kun "argumentere" med "tudefjæs" o.l., eller kan bare en af jer prøve at lave et meningsfyldt indlæg?
    And the Crimson Dynamo came along for the ride

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Midnight Blue Vis Indlæg
    Læser du i det hele taget hvad der bliver skrevet, Tippe.

Ingen af de 3 første indlæg giver Gimle skylden for noget somhelst. Så kan det da kun undre at diverse Gimle-spillere mener de skal ud og forsvare Gimle's "ære".
    Trådstarter appellerer til at der ikke kastes mudder og det gøres der heller ikke i de 2 efterfølgende indlæg. Men så er det Gimle kommer ind i billedet igen. Kan i kun "argumentere" med "tudefjæs" o.l., eller kan bare en af jer prøve at lave et meningsfyldt indlæg?
    Trådstarter nævner Gimle navnet en del gange og begynder at lave forskellige statistikker osv, for at indikere at Gimle skulle være skyld i at han keder sig. Så skal man nok regne med at der kommer nogle kommentarer. Hvis det ikke var for at fiske efter en modreaktion, hvorfor så lave et så intetsigende indlæg? Som Tippe skriver, det kunne han jo så have gjort på jeres eget forum.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Bravie angriber lige netop ikke nogen for serverens tilstand. Det fremgår endda meget tydeligt. Han nævner kun at Gimle er ret suveræne. Intet om hvordan det er gået til eller lignende.
    Hvis du gerne vil diskutere hvorvidt Gimle har gjort serveren kedelig er der masser af tråde til det - eller lav en ny. Men Bravie angriber netop ikke nogen i sit indlæg. Så respekter dog mandens ønske om at undgå mudderkastning - det har vi alle de andre tråde til

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

@Asterix, Onkelaqua, Spartacus
    I misforstår mig fuldstændigt - beklager hvis det ikke fremgår tydeligt nok til at komme ud over standard "han-tuder-bare" brillerne som det tilsyneladende læses med.
    Mit eneste spørgsmål var blot at høre hvor mange der kedede sig lige så meget som mig på serveren. Det må jo være en del siden der ikke har været forumindlæg her i en evighed.

Grunden til at jeg smed lidt tal på banen OA - var blot for at illustrere hvorfor jeg mener serveren er kedelig. Den er nemlig overstået. Slut. Afgjort. Tillykke til Gimlerne.
    Så altså ingen mudderkastning herfra - sådan var det i hvert fald ikke ment.

Gør mig i øvrigt lige den tjeneste ikke at lege "underdog" OA - det er altså helt til grin.
    80 af de spillere vi "er i overtal 3:1" har under 500 pop
    Hvis man regner pop ud på top-20 alliancerne - og leger at alle disse er målrettet i mod Gimlerne - er vi i overtal med svimlende 28364 pop. Eller godt 4000 mere end jeres største spiller alene. (I øvrigt godt spillet Smølfohøj!!)

@Tippe
    At jeg keder mig på serveren fremgår ganske tydeligt af vores forum - bare spørg alle i ØK
    You bled with Wallace - now bleed with me!

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bravie Vis Indlæg
    @Asterix, Onkelaqua, Spartacus
    I misforstår mig fuldstændigt - beklager hvis det ikke fremgår tydeligt nok til at komme ud over standard "han-tuder-bare" brillerne som det tilsyneladende læses med.
    Mit eneste spørgsmål var blot at høre hvor mange der kedede sig lige så meget som mig på serveren. Det må jo være en del siden der ikke har været forumindlæg her i en evighed.

Grunden til at jeg smed lidt tal på banen OA - var blot for at illustrere hvorfor jeg mener serveren er kedelig. Den er nemlig overstået. Slut. Afgjort. Tillykke til Gimlerne.
    Så altså ingen mudderkastning herfra - sådan var det i hvert fald ikke ment.

Gør mig i øvrigt lige den tjeneste ikke at lege "underdog" OA - det er altså helt til grin.
    80 af de spillere vi "er i overtal 3:1" har under 500 pop
    Hvis man regner pop ud på top-20 alliancerne - og leger at alle disse er målrettet i mod Gimlerne - er vi i overtal med svimlende 28364 pop. Eller godt 4000 mere end jeres største spiller alene. (I øvrigt godt spillet Smølfohøj!!)

@Tippe
    At jeg keder mig på serveren fremgår ganske tydeligt af vores forum - bare spørg alle i ØK

Bravie du glemmer lige en pointe i din beregning. Alle de resterende er jo ikke med jer og det er langt fra alle der er aktive heller - heller ikke af dem over 500 pop

Spydkæmper Tippe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

forskellen skal jo være der , når hver gang i har lavet jeres månedlige aktion, så når vi mindst en ugentlig..måske 2 hver uge?

der er ingen artefakter til at lave en forskel....

det er ikke sådan at vi i Gimle sidder med de bedste spillere på serveren, jeg ved udemærket at i har spillere i ØK som kan finde ud af at bygge hære...

så ja jeg kan godt forstå det må være kedeligt at skulle logge på for en månedlig aktion..

forøvrigt flotte aktioner vi har set fra jer...bare ganske få..
    Flænserens største beundrer..

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Måske er det manglende entusiasme fordi vi keder os, Tippe

Og det kan vi selvfølgelig kun klandre os selv for

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Standard

Tippe har fået lidt cleaner igen - kan man se på forum

Så kan hun nemlig godt lide at høre på sig selv...

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Geografisk Sted
    Næstved

Standard

Jægeren vil ramme mindst 6 GIMLE/GIMLE. byer denne uge - Medmindre Tippe napper cleaneren, IGEN

Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Hold da kæft hvor er NE
    By B52 in forum Server 2
    Besvarelser: 44
    Sidste Indlæg: 08-07-2010, 16:21
  2. Natarerne keder sig
    By Piratten in forum Server 3
    Besvarelser: 44
    Sidste Indlæg: 18-05-2010, 08:19
  3. Hvis i keder jer ...????
    By ikkesaagod in forum Generelt om Travian