Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 61
    Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    32

Standard CS viser sit sande ansigt

Nu er tiden inde til at bekende kulør, overfor venner og fjender.

der har i lang tid været hed debat om, hvorvidt CS kontoen var med RD eller mod RD,
    og kan nu fortælle at planen hele tiden har været at være MED RD.!
    eneste grund til at vi har meldt alt andet ud, er at vi ligger midt i gimleland, og
    havde brug for fred til at bygge op. og så selvfølgelig, skaffe lidt info, fra fjendes
    rækker.

jeg skal med det samme beklage overfor diverse folk som er blevet stødt over dette "stunt"
    men vi var nødt til at holde det meget tæt til kroppen.
    og til gimle/dv, kan jeg kun sige: Beklager men jeg holder mig altid til dem jeg starter
    sammen med. vi så bare en mulighed, og greb den..

det info jeg har fået siden vi gik med DV, er rystende.!
    og det er i den grad med til at ødelægge endhver form for mulighed for en god og
    nogenlunde lige krig på denne server.

Dv er så naive at de lige pt. er gimleslaver, som pulter på livet løs, mens gimle
    slapper af og simmer sig klar til at pulte ØK,ES og angiveligt DV.

udover det, så sætter DV Falske forventninger i hovederne på Øk og ES, da de reelt
    aldrig vil deltage i en krig imod gimle..

"Gimle gjorde det samme på forrige dk4 hvor de hed riget. der lod de Warmongers om at
    pulte Vicp. og simmede selv op til en afsluttende krig imod War"

men der er 1 ting i har taget fejl af. RD består!
    i kan pulte os fra nu af og resten af serveren, vi løber ingen steder.

men som en lille appel til ES og ØK, så kan vi selvfølgelig ikke klare os helt alene,
    og kunne godt bruge støtte fra andre, til at bekæmpe stormagten Gimle. som endelig
    har regnet ud af de er alt for mange spillere, til så få modstandere.

og skal man tro på klokke, så har DV(altså også gimle) en aftale med ES, om at trække deff
    hjem fra de RD byer man rammer.

så situationen ser reelt sådan her ud:
    Gimle 38 spillere - 102.500 pop rang 1
    Gimle. 42 spillere - 96.000 pop rang 2
    DV 8 spillere - 24.000 pop rang 7
    -ES- 17 spillere - 41.000 pop rang 4
    ES-A 20 spillere - 22.000 pop rang 8

mod

RD 22 spillere - 35.000 pop rang 5

altså
    125 spillere 285.000 pop

mod

22 spillere 35.000 pop

det må siges at være lidt et overtal. og nok også et lidt for stort overtal.
    lad os så prøve at optille et scenarie hvor gimle står alene sammen med deres
    slaveally dv, og hvor de resterende allyer er gået sammen (de allyer der har bare
    lidt at lege med)

Gimle
    Gimle.
    DV
    = 88 spillere 222.000 pop

mod

RD
    -Es-
    ES-A
    ØK
    = 88 spillere 150.000 pop

så spørger jeg bare, hvorfor bliver gimle ved med at spinne på at RD bare vil bruge
    ØK og ES og co. som deffslaver?
    når vi egentligt ville kunne få en sjov og meget lige krig på serveren, hvis
    ES - ØK - RD gik sammen?? er det fordi i virkelig bare lukker mundgas ud,
    og ikk tør få bare en lille smule modstand?

næ Gimle forsøger jo at få de resterende fjender i NØ ud af NØ ved at tilbyde dem,
    at de kan flytte deres byer ud af kvadrenten. ha ha ha, helt ærligt, hvor meget modstand tror i
    i ville få ud af det?? folk skal jo starte helt forfra et andet sted. så man i realiteten
    hellere kunne starte op helt fra ny. må sku nok sige i har flottet jer gimle.

hvis i virkelig får nogle til at falde for det trick, så er de sku godt dumme.

Jeg hilser den gamle krig velkommen, og håber i vil komme forbi til en kop kaffe.!
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Apr 2012

Standard

Hehe

Dv er så naive at de lige pt. er gimleslaver, som pulter på livet løs, mens gimle
    slapper af og simmer sig klar til at pulte ØK,ES og angiveligt DV.
    Ja, vi pulter da selvfølgelig RD ned, vi er i krig med dem. Vi har kun en fjende i hoved pt.

udover det, så sætter DV Falske forventninger i hovederne på Øk og ES, da de reelt
    og skal man tro på klokke, så har DV(altså også gimle) en aftale med ES, om at trække deff
    hjem fra de RD byer man rammer.
    Det ganske korrekt at vi har snakket med ES om, at vi ikke forventer at se deres deff i de RD byer som DV angriber. Det handler jo noget om at DV og ES ikke har noget fjendtligt forhold.

Du burde ha fulgt lidt mere med på chatten så Fordi som på ingen måde er nogen hemmelighed, så står DV og Gimle ikke sammen i et forbund, DV står sandsynligvis der hvor vi vil få den sjoveste server og det er der ved at blive diskuteret i DV hvor det kommer til at være. Men lige nu der er vi allerede igang med en krig, som vi skal have afsluttet først.

Der er mange diskussioner omkring hvorledes DV og Gimle er sammen. Jeg kan bekræfte at
    - Ja vi laver vores offensive aktioner samtidigt med gimle, da dette betyder at RD i forvejen rykker deres deff forvirret rundt, og vi har større chance for at bryde igennem.
    Der går rygter om at vi skulle have deltaget i en aktion mod ØK, hvilket ikke er sandt. Det er korrekt at ØK, blev ramt samme nat af gimle spillere, men har i realiteten ikke noget med vores angreb på RD at gøre? Vores fakes mod RD kan umuligt have fucked ØK's deff op, med mindre de 2 alliancer er i samarbejde, som ØK har fortalt at de ikke er.

Der er selvfølgelig en masse spin i CS indslag. Men det satser jeg på at folk selv kan tyde, og folk skal være velkommen til at kontakte klokkeblomst hvis de har nogle spørgsmål.

Men velkommen til fjendesiden igen, efter din lange pause.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Dianalund

Standard

"Dv er så naive at de lige pt. er gimleslaver, som pulter på livet løs, mens gimle
    slapper af og simmer sig klar til at pulte ØK,ES og angiveligt DV."

Ja det er rigtigt Gimle stor simre og lader DV lave alt pulte arbejdet, gad vide hvor Gimle får alle deres Off point fra, nå ja dem får de jo fra MH som jo også spiller med Gimle.
    Det er RD mod hele serveren, håber de holder hele vejen og får lavet et WW og måske får lavet en WW cleaner.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af planke Vis Indlæg

Ja det er rigtigt Gimle stor simre og lader DV lave alt pulte arbejdet
    Sikken noget pjat

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2011

Standard

Det er RD mod hele serveren, håber de holder hele vejen og får lavet et WW og måske får lavet en WW cleaner.
    Jeg bygger WWC for RD, de ved det bare ikke endnu..
    Current:
    DK S4 | Adiict

Other nicks: Triple, ChiLLoR, SmølfoHøj!, Asterix87, DonKirk, Nantovuelta

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Alt andet lige så er DV ganske få spillere og måske lidt mindre risikovillige end Gimle, de skulle jo gerne have cleanere tilbage når de skal kæmpe mod Gimle. Gimles Ø for angreb er under 2 k, mens både RDs og DV er over. Så antal off for ally siger ikke det store...

Det er RD mod hele serveren, håber de holder hele vejen og får lavet et WW og måske får lavet en WW cleaner. .
    Hvorfor dog det? WW er jo den kedelige del af en server. Tror ikke nogen i RD har de ambitioner.

Germansk Bosætter AsSaSiN's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Geografisk Sted
    Djursland
    Alder
    32

Standard

"Dv er så naive at de lige pt. er gimleslaver, som pulter på livet løs, mens gimle
    slapper af og simmer sig klar til at pulte ØK,ES og angiveligt DV."

Ja det er rigtigt Gimle stor simre og lader DV lave alt pulte arbejdet, gad vide hvor Gimle får alle deres Off point fra, nå ja dem får de jo fra MH som jo også spiller med Gimle.
    kan jo self ikke forvente en mere kompetent kommentar fra en spiller som ikk tør være i undertal.

indrøm dog at gimle troede de ville få det mega svært, og derfor blev ved at hive spillere ind, og nu er de i en situation der gør at de er til grin over for alle, pga. deres latterlige overtal.

men fair nok, lev jeres verden. men lad dog vær med at forsøge at bilde andre ind at i gerne vil skabe en fair server, for det er netop jer der har ødelagt serveren
    Why be good, When you can be so so BAD!!

Dkx9 Lebaker - PoRa G - Vundet
    Dk3 Poul E - Bad C - Tabt
    Dk4 Nezney - WAR - tabt
    Dk4 ??? - Offline - Vundet
    dk5 Crazy Sergeant - RD - slettet
    Dk1 Assassin - Slettet
    Dkx14 Mureren - CG - Tabt

dkx16 Habib - Illuminati
    Nox Mr. Gimmick
    Nuværende Dkx Mr. Gimmick - DHS

muftien siger: jeg er muftien og jeg kræver respekt

Jeg siger: fuck respekt, bare kom med noget krig

Why so Serious!

Alt gammel had er glemt herfra!

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af AsSaSiN Vis Indlæg
    kan jo self ikke forvente en mere kompetent kommentar fra en spiller som ikk tør være i undertal.

indrøm dog at gimle troede de ville få det mega svært, og derfor blev ved at hive spillere ind, og nu er de i en situation der gør at de er til grin over for alle, pga. deres latterlige overtal.

men fair nok, lev jeres verden. men lad dog vær med at forsøge at bilde andre ind at i gerne vil skabe en fair server, for det er netop jer der har ødelagt serveren

Det kunne jo også være det er dig der har ødelagt den med din spille stil/troværdighed..
    men klart kampen har været lidt unfair her den sidste tid.

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

RD var de første til at lade pulterne rulle....mod Gimle.

Nu får I igen og piver

Og hver eneste server AsSasSin er det den samme sang, hvor i spiller martyr kortet lol
    -----------------------------------------------

"og hvad heksen siger, er altid det rigtige"

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lejuta Vis Indlæg
    RD var de første til at lade pulterne rulle....mod Gimle.

Nu får I igen og piver

Og hver eneste server AsSasSin er det den samme sang, hvor i spiller martyr kortet lol
    Hov hov... hold lige Assasin adskilt fra RD, tak. Hvis du mener han piver så fint med mig, men jeg vil ikke læse at "RD" piver på baggrund af hans indlæg... Desuden er det ikke hans byer pulterne ruller ind over....

Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. helts ansigt forsvundet
    By Ramses in forum Arkiv
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 12-10-2011, 00:56
  2. CO viser frem
    By come on in forum Server 5
    Besvarelser: 27
    Sidste Indlæg: 15-05-2009, 03:23
  3. RD viser tænder :D
    By jbartens in forum Speed Server