Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 61

Tråd: RD i forfald

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard RD i forfald

Set herinde bag RDs ikke særlig tykke ruinmure, kan vi efterhånden kun konkludere, at vi har at gøre med en alliance i hastig forfald. Medlemmerne myldrer bort og skriver lange tudebreve til Gimles ledelse, i håb om at få lov til at have et par byer tilbage på landkortet , som de kan lege sim-lege med. RD's førhen så arrogante udmeldinger om at anlægge byer i NØ, for at have kortere tid med pulterne til Gimles byer, giver nu hårde bagslag. Tæskene vil ingen ende tage fra Gimles sejrrige og mægtige hære og det har nu betydet, at RD står i en snarlig opløsning. Spilop har forsøgt sig som cheerleader for denne brogede ego-flok, men for at redde alliancen, kræves der desværre lidt mere end en halv servers erfaring Forvent derfor at RD snart opløses og undertegnede derfor kommer til at rapportere fra enten ES eller ØK, som unægteligt vil optage de sørgelige rester.

I denne uge har RD's medsammensvorne i ØK, som allerede fra første dag på serveren, svorede lang og tro tjeneste til deres herremænd i RD, fået rigtig mange tæsk i deres ynkelige byer i Nordøst. Dette har fået de få RD'ere som er tilbage, til at udgyde et sidste spinkelt håb med ego-ordene, som er gået igen og igen på RD's forum denne uge: "Hellere at nøbberne fra ØK får pultet deres byer end os"

I ES simmes der som sædvanlig og RD's ledelse i form af Spilop, har forsøgt at få ES til at angribe Gimles mægtige og uindtagelige byer. Dette kommer desværre dog ikke til at ske, da ES ifølge RD's ledelses-informationsposts på RD's forum, består af folk uden rygrad.

Ak ja - med så svage folk der er tilbage i RD/ØK/ES, er serveren vel allerede afgjort? Gimle har vundet med deres 80 folk mod resten af serverens 370 spillere. Det er godt gået så tidligt

Tiger
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Modsat så mange andre, så vil jeg nøjes med at udtale mig om det jeg ved noget om...

I forbindelse med ovenstående så er det som følger: Alt hvad der står i dette indlæg om ØK er løgn. Med den undtagelse at Gimle angreb vores gemmestedsfyldte startbyer i nø forleden nat. Og ja, de byer er ganske ynkelige - så tillykke med det "flotte" angreb OA. At det så kostede Gimle et par hære glemmer man at fortælle, men så er det jo også bare det mere klart for alle, at dette er et propagandaindlæg.
    You bled with Wallace - now bleed with me!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Jeg vil tillade mig at kommentere på Bravie´s indlæg og give vedkommende ret, start byerne var og er ynkelige. Samtidig vil jeg komplimentere Bravie for det flotte forsvar i flere af Øk´s byer, ingen tvivl om at Gimle alliancen mistede et par cleanere, men vi ser det som en fornøjelse endelig at få den modstand som vi troede at RD ville komme med.. ( de havde jo samme tid til at bygge op som alle andre) ??...

Dog skal det nævnes at ledelsen i Gimle stadigvæk fastholder at NØ uden undtagelse er Gimle område... Skulle der mod forventning være spillere som mener at de er berettiget til at blive i NØ er de velkommen til at kontakte undertegnede....

Kan dog ikke lade være med lige at give en thumbs up for spilleren OA, det er da live rapportering af bedste skuffe, det bliver sjovt når han begynder også at rapportere fra Gimles andre fjenders forum og chat....:-)

Ha en god dag allesammen..
    S4 Koss Riget. Vundet

S5 Koss Gimle. Kører

Beklager jeg ikke har de andre servere med..;-)

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Alliance Spillere Ø Point
    1. RD 24 4053 97264

Kom igen Gimle. Jeres hære dør på stribe udenfor vores byer .

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

@OA

Du skylder stadig den livereportage fra et skypemøde.

Er du i virkeligheden bare fuld af løgn?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Nydeligt forsøg på at skabe positiv reaktion fra dig Draco, men tror vist helt ærgeligt at du er den eneste der tror på den der...

Vi mister lidt cleanere hist og her, det er naturens orden, sådan er det jo, men at sige at vi mister cleanere på stribe er vist et forsøg på at redde de sidste rester af det skrantende RD...

I bliver sat på plads hver aften, tjek analyzer, for de ikke indviede....

Ha en god dag allesammen :-)
    S4 Koss Riget. Vundet

S5 Koss Gimle. Kører

Beklager jeg ikke har de andre servere med..;-)

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sunlolly Vis Indlæg
    Nydeligt forsøg på at skabe positiv reaktion fra dig Draco, men tror vist helt ærgeligt at du er den eneste der tror på den der...

Vi mister lidt cleanere hist og her, det er naturens orden, sådan er det jo, men at sige at vi mister cleanere på stribe er vist et forsøg på at redde de sidste rester af det skrantende RD...

I bliver sat på plads hver aften, tjek analyzer, for de ikke indviede....

Ha en god dag allesammen :-)
    Tjah, falder der 2-3 cleaners hver aften så kører det da rimeligt godt for os, taget i betragtning hvor mange spillere i har. Men hey, fair nok, i vinder på antal den her gang istedet for manipulation :P.

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Magneto Vis Indlæg
    @OA

Du skylder stadig den livereportage fra et skypemøde.

Er du i virkeligheden bare fuld af løgn?
    http://forum.travian.dk/showthread.p...når-nye-højder

"Popcorn er indkøbt og jeg ser frem til at kommentere "Live" fra denne chat direkte til Gimles ledelse."

Er du medlem af Gimles ledelse? Næppe.. Prøv at lære at læse, før du kommenterer lille pus

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af OnkelAqua2 Vis Indlæg
    http://forum.travian.dk/showthread.p...når-nye-højder

"Popcorn er indkøbt og jeg ser frem til at kommentere "Live" fra denne chat direkte til Gimles ledelse."

Er du medlem af Gimles ledelse? Næppe.. Prøv at lære at læse, før du kommenterer lille pus

At der ikke var møde den aften hjalp heller ikke på det kan vi vel gå ud fra xd...

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Draco_Draco Vis Indlæg
    At der ikke var møde den aften hjalp heller ikke på det kan vi vel gå ud fra xd...
    Det blev udskudt til dagen efter, da RD's ledelse blev paf over at have en spion så tæt på Men alt blev skam registreret og videresendt "live" som lovet.

Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Nemesis - kort historie og vores forfald
    By Gillian in forum Server 3
    Besvarelser: 17
    Sidste Indlæg: 08-06-2009, 22:55

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •