Side 3 af 7 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 61

Tråd: RD i forfald

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Draco_Draco Vis Indlæg
    Så vidt jeg ved har halvdelen af dem der er skredet forladt os fordi de ikke var enige i at der skulle sættes deff nok til at nappe 3 cleanere og lade 3 andre gå igennem, men hellere skulle sættes så meget deff at de intet tab fik mod en og lade de 5 andre gå igennem, eller på anden måde været uenig med hvordan ledelsen kørte spillet :P. Og så er der self en vis person som forlod os fordi han var bange for at blive pultet ned af sin simmer top 10.
    og jeg aner sådanset ikke så meget om hvem der bliver pultet og ikke gør pt, da jeg ikke er specielt aktiv på serveren. Eneste jeg ved er at jeg hver morgen kan læse at der er faldet flere cleaners fra Gimle inde på vores forum, og at jeg ingen angreb har modtaget =P. Kyllinger.

Og derudover så er det almindeligt kendt for alle andre end Gimle at RD/ØK/ES ikke har været i dialog indtil for en uges tid siden - hvorfor skulle vi ellers have haft møde der :P? Det er sådan lidt underligt at du skal kalde mig en løgner når du:

Ikke kan få dine facts bragt iorden, og løber med falsk info.
    Ikke engang kender noget til forbindelserne på serveren.
    Ikke tør sige hvem du er og flytte over til Gimle nu hvor i mener alliancen allerede er i forfald .
    Kom igen lille OA. Vi er allerede nedlagt - skrid over til Gimle og kom frem med hvem du er - så kan vi tage diskussionen derfra .
    Hvorfor skulle jeg skride over til Gimle, nu vi har det så sjovt her i RD?

"men i har ikke kunnet magte mere end at pulte et par supportbyer" - "og jeg aner sådanset ikke så meget om hvem der bliver pultet og ikke gør pt, da jeg ikke er specielt aktiv på serveren."

Kan du selv se modsætningerne og hvor dumt det du skriver lyder?

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af OnkelAqua2 Vis Indlæg
    Hvorfor skulle jeg skride over til Gimle, nu vi har det så sjovt her i RD?

"men i har ikke kunnet magte mere end at pulte et par supportbyer" - "og jeg aner sådanset ikke så meget om hvem der bliver pultet og ikke gør pt, da jeg ikke er specielt aktiv på serveren."

I har ikke magtet at pulte mere end et par supportbyer ved mig. Læser du bare hvad du vil læse :P? Ja det tror jeg nu nok du gør. Men havde man forventet andet? Næææh.

Og hvis i ser os som så farlige at i stadig skal have dig siddende herovre for at spionere, så må der vel stadig være noget liv tilbage i RD .

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2011

Standard

Det er mere underholdende at læse jeres diskussioner end at spille serveren
    Current:
    DK S4 | Adiict

Other nicks: Triple, ChiLLoR, SmølfoHøj!, Asterix87, DonKirk, Nantovuelta

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Alder
    27

Standard

Undskyld... men har du læst noget af det du selv har skrevet??

Jeg vil gerne give ros til 2 personer herinde.
    nummer 1: signhild for at komme med en glimrende observation om at de ville sidde og håne uanset hvad... jeg vælger at game andre små java spil + travian... de vælger at game noget hardcore forum -.-''

2: Draco har vist utrolig god pli angående at modtage oas verbale "tæsk" (nok mere smølfespark) Jeg vil ikke til at sige andet end at jeg gerne vil erklære hele næste uge for ignorer OA uge og at alle der ikke ignorer ham så er det for dårligt... OA er ikke et indlæg værd da han ikke tør fortælle hvem han er på serveren og sidder og spreder LORT uden at kunne gøre noget ordentligt selv.

Og siden OA ikke skal havde det sidste at skulle havde sagt heller ikke i min post vil jeg slutte af med at give ordet til Timon og pumba: http://www.youtube.com/watch?v=ejEVczA8PLU
    S5 Rassing -- Rebels -- tabt
    S1 Rassing -- Bratva -- stoppet
    S4 Scrap -- WAR -- stoppet
    S2 Slambert-- KAPOW -- de vandt uden mig desværre.
    S2 Kolera -- --igangværende
    S4 Præsten -- -- Igangværende

forhenværende def koord. nu bare deffer

Masser af love til alle folk
    Og selfølgelig til Travian.dk's Super flinke team

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

http://forum.travian.dk/showthread.p...når-nye-højder

"Popcorn er indkøbt og jeg ser frem til at kommentere "Live" fra denne chat direkte til Gimles ledelse."

Er du medlem af Gimles ledelse? Næppe.. Prøv at lære at læse, før du kommenterer lille pus

Argh - den detalje var glippet for mig, dengse.

Kan du ikke sende mig et referat?

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Sku god humor det her gutter... fortsæt endelig Det kan da virkelig løfte humøret på en regnvejrsdag

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    I paradis

Standard

Ja fortsæt i endelig. Bekræfter jo egentlig bare de andre kvadrater i hvem som har det hele i offentligt forum og hvem som kan kæmpe ærefuldt på pladen. Men for at hjælpe jer lidt vil jeg bare sige at flere og flere tager afstand fra den verbale gråzonekrig i fører herinde.
    Den er sgu egentlig bare lidt for nem og ty til når man ikke kan andet

Slange
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard

Griner hele vejen hihi KeeP it coming

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Signhild Vis Indlæg
    Ja fortsæt i endelig. Bekræfter jo egentlig bare de andre kvadrater i hvem som har det hele i offentligt forum og hvem som kan kæmpe ærefuldt på pladen. Men for at hjælpe jer lidt vil jeg bare sige at flere og flere tager afstand fra den verbale gråzonekrig i fører herinde.
    Den er sgu egentlig bare lidt for nem og ty til når man ikke kan andet
    Signe du har vist ikke læst hele off. forum så.

Synes nu nok at et par spillere fra RD (ikke alle) startede den hånende tone og kørte den hånende tone, nu bliver der taget til genmæle og så piver man

Og RD har aldrig været en underdog, det er deres sædvanlige spin server efter server, men har nu altid underhåndsaftaler med andre.

Men enig det er da underholdende, hvordan tonen pludselig har skiftet lol

Og Draco nu du snakker om manglende angreb fra Gimle, så har jeg ikke set et fra jer endnu, så come on
    -----------------------------------------------

"og hvad heksen siger, er altid det rigtige"

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    I paradis

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lejuta Vis Indlæg
    Signe du har vist ikke læst hele off. forum så.

Synes nu nok at et par spillere fra RD (ikke alle) startede den hånende tone og kørte den hånende tone, nu bliver der taget til genmæle og så piver man

Og RD har aldrig været en underdog, det er deres sædvanlige spin server efter server, men har nu altid underhåndsaftaler med andre.

Men enig det er da underholdende, hvordan tonen pludselig har skiftet lol

Og Draco nu du snakker om manglende angreb fra Gimle, så har jeg ikke set et fra jer endnu, så come on
    Jeg anerkender da at du har en mening og at du fremfører den på en rimelig sober måde. Dog kan jeg ikke se hvad det at te sig som små skolebørn skal honoreres for.
    Det er jo kendt selv indenfor spindoktorer at det at svine ikke er en kunst og det at lyve er direkte uacceptabelt, hvis man vil have ry for at være en god spinner og ikke bare en talantløs rookie, som tror selv at være et orakel fordi han kan råbe højst og komme med flest svinere, og få flest højtråbende folk med ind.
    Var flokken der ikke så var personen der garanteret hellerikke, fordi sådanne personer kun kan eksistere hvis de har tilhængere..I sig selv er de somregel intet.

God spin er altså sandheden somregel omformet til en række argumenter og analyser som er baseret på sandheden men som på bedste vis understøtter spinnerens interesser. Serveres en sviner af en rigtig spinner er det ikke engang sikkert du opdager at han har svinet dig. Det kan vist ikke siges at være tilfældet i div indlæg her, uanset alliancefarve.

Nå nok om det.
    Jeg er egentlig ligeglad hvem som sviner og hvor de evt kommer fra på pladen. Det burde være muligt at anerkende sin fjende og den eventuelle modstand og stræbe imod at ikke skulle trampe folk ned. Et eller andet sted er det en to-celle-handling som hjernen udfører og beviser at individet har nemmest ved de helt primitive tanker og gøremål.
    Og ser jeg på hvem som sidder og hepper på de såkaldte orakler herinde er det faktisk altid nogen som spiller på samme side som dem.
    Nej jeg er ikke imponeret og vil egentlig først blive det når jeg ser et objektivt indlæg med en ordentlig gennemgang uden subjektiver.
    Men du har naturligvis ret til din mening, dog lugter det desværre lidt af medløber.
    Men selvfølgelig er det rart med humor men ensidig humor er altså ikke så sjovt ret længe af gangen hvis man altså er et alsidigt menneske.
    Last edited by Signhild; 27-04-2012 at 22:04. Begrundelse: Verbal inkompetence

Side 3 af 7 FørsteFørste 12345 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Nemesis - kort historie og vores forfald
    By Gillian in forum Server 3
    Besvarelser: 17
    Sidste Indlæg: 08-06-2009, 23:55

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •