Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 61

Tråd: RD i forfald

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af OnkelAqua2 Vis Indlæg
    Det blev udskudt til dagen efter, da RD's ledelse blev paf over at have en spion så tæt på Men alt blev skam registreret og videresendt "live" som lovet.
    Nu havde jeg så hørt (fra RD's ledelse, zomg! nu har vi samme kilde!) før du overhovedet lavede forum topic at det var dagen efter, så at du tror du har så stor en effekt på folk er nu rimeligt grinern. Storhedsvanvid much ?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Draco igen et forsøg uden slagkraft... jeg bekræfter at have set et komplet referat fra mødet mellem RD, ØK, Es og ES-a

Kedelig læsning, med stor skepsis fra en alliance mod en anden... Men de havde ret i deres betragtning om at RD ikke holder i længden, eller det var da det de sagde til os på mødet den anden dag...;-)
    S4 Koss Riget. Vundet

S5 Koss Gimle. Kører

Beklager jeg ikke har de andre servere med..;-)

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sunlolly Vis Indlæg
    Draco igen et forsøg uden slagkraft... jeg bekræfter at have set et komplet referat fra mødet mellem RD, ØK, Es og ES-a

Kedelig læsning, med stor skepsis fra en alliance mod en anden... Men de havde ret i deres betragtning om at RD ikke holder i længden, eller det var da det de sagde til os på mødet den anden dag...;-)
    Selvfølgelig bekræfter du det - du er i Gimle, og derfor ville det kun være jer til gavn at i har set det, så hvorfor skulle du ikke bekræfte det :P? Men det var nu ikke det jeg sagde anyway.

Jeg sagde at OA havde fået sin info om aftenen forkert, og at han har storhedsvanvid hvis han tror at dagen for mødet blev lavet om pga ham^^ At i er gode til at snakke udenom er noget andet.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Er det ikke underordnet om det var den ene eller den anden aften..?

Fakta er at i RD sidder der en spiller som egentlig meget hellere ville være i Gimle hos sine venner men har valgt at leve i utryghed omkring RD´s top.

Fakta er at mødet blev lavet om grundet et par stykker som ikke kunne, eller gad, derfor den nye dato.

Skal vi så komme videre..?
    S4 Koss Riget. Vundet

S5 Koss Gimle. Kører

Beklager jeg ikke har de andre servere med..;-)

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Draco_Draco Vis Indlæg
    Selvfølgelig bekræfter du det - du er i Gimle, og derfor ville det kun være jer til gavn at i har set det, så hvorfor skulle du ikke bekræfte det :P? Men det var nu ikke det jeg sagde anyway.

Jeg sagde at OA havde fået sin info om aftenen forkert, og at han har storhedsvanvid hvis han tror at dagen for mødet blev lavet om pga ham^^ At i er gode til at snakke udenom er noget andet.
    LOL - der er vist en som har fået pultet sine byer og er ked *snøfte* Hvordan går det med jobbet som def koordinator? LOL - får du skaffet noget forsvar? Det må være en del nemmere nu vi kun er 23 tilbage?
    Last edited by OnkelAqua2; 26-04-2012 at 17:03.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Geografisk Sted
    Næstved

Standard

1.RD 96575 - Forsvarspoint

1.GIMLE. 56847 - Angrebspoint
    2.GIMLE 50748 - Angrebspoint

Beundrer jeres kampånd, men dem der er tilbage i RD nu må jo også være indstillet på at de ikke overlever serveren, så hvad med bare at slette så vi kan komme igang med de rigtige krige.

Nuff said...

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sunlolly Vis Indlæg
    Er det ikke underordnet om det var den ene eller den anden aften..?

Fakta er at i RD sidder der en spiller som egentlig meget hellere ville være i Gimle hos sine venner men har valgt at leve i utryghed omkring RD´s top.

Fakta er at mødet blev lavet om grundet et par stykker som ikke kunne, eller gad, derfor den nye dato.

Skal vi så komme videre..?
    Det er da overhovedet ikke urelevant . I sidder og udbasunerer at i har fuld kontrol og kender til alt der foregår, men samtidig sidder i så åbenbart og udbasunerer jer om ting i ikke har den rigtige info på... Det siger vel en hel del om hvor overmodige i er, og hvor lidt styr i egentligt har på tingene. I er 85 spillere og vi var hvad, 30-35 stykker - men i har ikke kunnet magte mere end at pulte et par supportbyer og de mindste spillere som ikke selv havde det store forsvar at flytte rundt på.

Men tjoh, hvis det er urelevant at i løber med forkert info, så kan vi da sagtens komme videre Koss .

LOL - der er vist en som har fået pultet sine byer og er ked *snøfte* Hvordan går det med jobbet som def koordinator? LOL - får du skaffet noget forsvar? Det må være en del nemmere nu vi kun er 23 tilbage?
    Jeg har fået pultet en crop for 6 marker for godt og vel en måned siden, og så har jeg fået pultet min startby for 4 marker for en uges tid siden. begge byer var oppe igen efter to dage, uden brug af guld. Ser helt ærligt ikke hvad der er at snøfte over :s. I tør jo ikke engang at fake mig, så sidder egentligt og har det rimeligt behageligt.
    Og ja, der røg jo 3 af jeres "cleaners" inat, så mon ikke vi får skaffet noget forsvar .

Desværre må jeg kun vise en af dem, de andre har ikke givet tilladelse:
    http://travian-reports.net/dk/img/1605662b91d.png

(og det der er cirka størrelsen på alle de "cleaners" vi bliver ramt med, pånær tre-fire store der stadig er i live efter de første bølger af angreb :p).

Citat Oprindeligt Skrevet af Ballon Vis Indlæg
    1.RD 96575 - Forsvarspoint

1.GIMLE. 56847 - Angrebspoint
    2.GIMLE 50748 - Angrebspoint

Beundrer jeres kampånd, men dem der er tilbage i RD nu må jo også være indstillet på at de ikke overlever serveren, så hvad med bare at slette så vi kan komme igang med de rigtige krige.

Nuff said...
    Eller stikke halen imellem benene ligesom dig så du kan overleve en måned længere og kæmpe mod de folk som du brugte de første 3 måneder af serveren med :P? Jojo, det er self også en måde at gøre det på. Bare ærgeligt at du bliver smadret ligeså snart vi er væk.
    Last edited by Draco_Draco; 26-04-2012 at 17:22.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Geografisk Sted
    I paradis

Standard

Imponerende set fra -/- at Gimle har overskud til at håne RD så kraftigt, set i lyset af at det jo er oplagt at to så store allinacer med påhæng selvfølgelig bør mule en meget svagre modstander.
    Burde man ikke hellere rose de tilbageværende for at kæmpe røven ud af bukserne og give dem credit for det? Giver de op så håner i dem vel også for det. Det er somom det er det eneste man kan finde ud af i Gimle og Gimle. Anerkend dog at nogen ikke giver op men giver jer smæk for skillingen istedet for dne nemme løsning med hånende kommentarer.
    //Signe

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Draco_Draco Vis Indlæg
    Det er da overhovedet ikke urelevant . I sidder og udbasunerer at i har fuld kontrol og kender til alt der foregår, men samtidig sidder i så åbenbart og udbasunerer jer om ting i ikke har den rigtige info på... Det siger vel en hel del om hvor overmodige i er, og hvor lidt styr i egentligt har på tingene. I er 85 spillere og vi var hvad, 30-35 stykker - men i har ikke kunnet magte mere end at pulte et par supportbyer og de mindste spillere som ikke selv havde det store forsvar at flytte rundt på.
    Hvorfor har vi her i RD så mistet 10 spillere indenfor få dage, hvis det kun er supportbyer der er blevet pultet? Du skal huske på at jeg som RD spiller, kan følge med i angrebslisten og der har jeg da set visse ledere få pultet deres mains i grus

Men derudover har det da været alment kendt at RD/ØK/ES består af mindst ligeså mange spillere som Gimle. Så hvorfor skrive 30-35 stykker, når det er minimum det 3-dobbelte? Det er da lidt underligt at du skal lyve om antallet, når alle på serveren kender til RD's "hemmelige" forbund.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Hvorfor har vi her i RD så mistet 10 spillere indenfor få dage, hvis det kun er supportbyer der er blevet pultet? Du skal huske på at jeg som RD spiller, kan følge med i angrebslisten og der har jeg da set visse ledere få pultet deres mains i grus

Men derudover har det da været alment kendt at RD/ØK/ES består af mindst ligeså mange spillere som Gimle. Så hvorfor skrive 30-35 stykker, når det er minimum det 3-dobbelte? Det er da lidt underligt at du skal lyve om antallet, når alle på serveren kender til RD's "hemmelige" forbund.
    Så vidt jeg ved har halvdelen af dem der er skredet forladt os fordi de ikke var enige i at der skulle sættes deff nok til at nappe 3 cleanere og lade 3 andre gå igennem, men hellere skulle sættes så meget deff at de intet tab fik mod en og lade de 5 andre gå igennem, eller på anden måde været uenig med hvordan ledelsen kørte spillet :P. Og så er der self en vis person som forlod os fordi han var bange for at blive pultet ned af sin simmer top 10.
    og jeg aner sådanset ikke så meget om hvem der bliver pultet og ikke gør pt, da jeg ikke er specielt aktiv på serveren. Eneste jeg ved er at jeg hver morgen kan læse at der er faldet flere cleaners fra Gimle inde på vores forum, og at jeg ingen angreb har modtaget =P. Kyllinger.

Og derudover så er det almindeligt kendt for alle andre end Gimle at RD/ØK/ES ikke har været i dialog indtil for en uges tid siden - hvorfor skulle vi ellers have haft møde der :P? Det er sådan lidt underligt at du skal kalde mig en løgner når du:

Ikke kan få dine facts bragt iorden, og løber med falsk info.
    Ikke engang kender noget til forbindelserne på serveren.
    Ikke tør sige hvem du er og flytte over til Gimle nu hvor i mener alliancen allerede er i forfald .
    Kom igen lille OA. Vi er allerede nedlagt - skrid over til Gimle og kom frem med hvem du er - så kan vi tage diskussionen derfra .

Side 2 af 7 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Nemesis - kort historie og vores forfald
    By Gillian in forum Server 3
    Besvarelser: 17
    Sidste Indlæg: 08-06-2009, 22:55

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •