Citat Oprindeligt Skrevet af hulabula1 Vis Indlæg
Ergo, de havde ikke evnerne til at hente flere og/eller ville ikke.. Dette gør det da bare til et endnu mere skævt fordelt EG, om den vindene side fik udnyttet deres potentiale bedst, er jeg nu lidt usikker på, men blev da hvertfald udnyttet tilstrækkeligt til at vinde over en underlegen modstander.
Og jeg mener nu at det var en kæmpe meta, det havde været en lille bitte meta for et par år siden på dkx, men på den nuværende må man sige at den er kæmpe, når vi ender ud i at der er >200 spillere på serveren i et EG, så er det en stor meta med mange stærke og erfarne spillere.

Det lyder måske som en surt opstød her, og er det vel også lidt, hvertfald et noget skuffende opstød. En dkx 14 bliver ikke en server med mange spillere spår jeg, så vidt jeg har kunne snakke mig frem til er der ikke mange der har lysten til sådan en server her igen. Ærgeligt folk så ikke tænkte på det før EG, og lavede det til et spil folk havde lyst til at vende tilbage til! Nu har jeg spillet en del nordiske servere efterhånden, og man kan vidst kun konkludere, at det eneste - absolut eneste - der kan redde disse små servere, er at slå dem sammen. Endnu gang må der kommer et opråb om denne her skandinaviske server, som så mange har set frem til, helt tilbage til de tidlige dkx'er, hvor folk begyndte at snakke om det.

Hula
En skandinavisk server kunne være genialt ja så den skal bare op!

det kan dog være sundt for dkx at mange erfarne holder en lille pause da det giver plads til nogle flere nye små spillere som får en størrere chance for at overleve