Side 5 af 21 FørsteFørste ... 3456715 ... SenesteSeneste
Viser resultater 41 til 50 af 202
    Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Geografisk Sted
    Næstved

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af KTV Vis Indlæg
    Når nu WGW ikke skal angribes, var det så ikk bedre at hive dem ind i RD eller give dem et forbund.. Så var i fri for at høre på anklagerne om hvorvidt de ikke var "dygtige" nok til RD, eller om de er slaver.. I nægter det ikke ligefrem?
    Er det ikke underordnet om de er med i RD eller WGW, om de er forbund med RD osv. ?

Og hvilke anklager er det du hentyder til, quote gerne ?
    Og hvad er det vi ikke ligefrem nægter, quote gerne ?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Draco..

Der var svar på tiltale, dog er "anklagen" nok ikke langt fra nogen man nemt kunne forestille sig.. Men det kan jeg jo ikke udtale mig om..
    Last edited by KTV; 22-03-2012 at 20:27.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tippe Vis Indlæg
    yes yes, som i ikke vil være i ally med fordi de er for dårlige..er feset ind
    Ballon - læs tråden og du vil se denne.. - Denne anklage og i benægter den ikke ligefrem..

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Ballon - læs tråden og du vil se denne.. - Denne anklage og i benægter den ikke ligefrem..
    Så at sige man ikke kender spillerne, er det samme som at sige de er dårlige?

Fair nok. Jeg kender ikke dig, ergo er du dårlig (kan godt lide din hypotese, den giver indtil videre glimrende mening)

The Wern

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Alder
    29

Standard

WERNER HOLD KÆFT HVOR HAR JEG SAVNET DIG XD

skriv lige til mig på msn eller skype... mener vi har hinanden
    S5 Rassing -- Rebels -- tabt
    S1 Rassing -- Bratva -- stoppet
    S4 Scrap -- WAR -- stoppet
    S2 Slambert-- KAPOW -- de vandt uden mig desværre.
    S2 Kolera -- --igangværende
    S4 Præsten -- -- Igangværende

forhenværende def koord. nu bare deffer

Masser af love til alle folk
    Og selfølgelig til Travian.dk's Super flinke team

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af wernermeyer Vis Indlæg
    Så at sige man ikke kender spillerne, er det samme som at sige de er dårlige?

Fair nok. Jeg kender ikke dig, ergo er du dårlig (kan godt lide din hypotese, den giver indtil videre glimrende mening)

The Wern
    Nu kom den med de var for dårlige, ikke fra mig - stillede spørgsmål til om det rent faktisk var det - der var problemet i de ikke var i RD eller havde forbund..

Hvor dygtige og hvor dårlige de er kender jeg ikke til, og har da bestemt heller ikke haft til hensigt at kommentere på nogens kunnen - det mener jeg heller ikke jeg har gjort..

Dracos forklaring, gav svar på mit spørgsmål, der var svar på tiltale.. "I" (altså RD) kender dem ikke, og ved ikke om der er spioner imellem - derfor er de ikke optaget.

Ballon stillede så spørgsmål til mit post- om hvad for en anklage der er tale om, og hvilket der ikke benægtes - så henvises der til "anklagen" - og gav et "quote" som bestilt.
    Det der ikke blev benægtet var, at WGWs evner ikke var til optagelse, eller forbund med RD..

Hvordan, du kom frem til det andet.. Det må stå for din regning..

Men, i så fald hypotesen giver mening, så må du jo også være dårlig

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Draco..

Der var svar på tiltale, dog er "anklagen" nok ikke langt fra nogen man nemt kunne forestille sig.. Men det kan jeg jo ikke udtale mig om..
    Ikke sikker på hvad svar på tiltale skal betyde i den sammenhæng, er bare en dum snotunge på 18 år der ikke helt forstår sig på alle de finere ord :(.

Men lad os nu se hvad der sker - det kommer mig for ørene at de fleste GIMLE spillere er blevet stærkt frarådet at bygge off, så kan være det alligevel bliver helt skægt .

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Draco_Draco Vis Indlæg
    Ikke sikker på hvad svar på tiltale skal betyde i den sammenhæng, er bare en dum snotunge på 18 år der ikke helt forstår sig på alle de finere ord :(.

Men lad os nu se hvad der sker - det kommer mig for ørene at de fleste GIMLE spillere er blevet stærkt frarådet at bygge off, så kan være det alligevel bliver helt skægt .
    Mon det er så slemt - det der menes er jo at du forholder dig til det der står skrevet

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Geografisk Sted
    Næstved

Standard

Hahahaha, den kommentar fra Tippe må selv du da kunne se er pure spin, og eneste formål er at skabe splid mellem Jæger kontoen og mine deffere i WGW :p At du overhovedet kan drage det ud af hvad Tippe siger og forvrænge den til at vi i RD er så arrogante det kan jeg da kun smile af, men hvad, du prøver vel også bare at skabe lidt røre i andedammen

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ballon Vis Indlæg
    Hahahaha, den kommentar fra Tippe må selv du da kunne se er pure spin, og eneste formål er at skabe splid mellem Jæger kontoen og mine deffere i WGW :p At du overhovedet kan drage det ud af hvad Tippe siger og forvrænge den til at vi i RD er så arrogante det kan jeg da kun smile af, men hvad, du prøver vel også bare at skabe lidt røre i andedammen
    Splitting, det er en grim ting.. Det var jo ikke til at vide om det var sandt - Derfor der blev spurgt, søgte en holdning - Det lyder næsten som om du mener Tipper er utroværdig

Side 5 af 21 FørsteFørste ... 3456715 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. DV erklærer krig mod Gimle
    By Klokke*biib* in forum Server 5
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 06-06-2012, 23:07
  2. PF erklærer krig til T.C
    By Elkoger in forum Server 2
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 23-01-2012, 10:07
  3. TSL erklærer NP krig
    By TauRus in forum Server 4