Side 17 af 28 FørsteFørste ... 7151617181927 ... SenesteSeneste
Viser resultater 161 til 170 af 272

Tråd: Rygtet siger

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Geografisk Sted
    Næstved

Standard

Rygtet siger at "De frie fugle" stadig arbejder under GIMLE fane ?

Quote fra PIP's profil "Ingen adgang for metaer". HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ?????

Equites Imperatoris RonjaDK's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2011

Standard

Det rygte har vist ikke noget på sig - iøvrigt er De frie fugle ved at være fløjet...
    Tidligere gamernavne:
    Røde Ronja
    Ronja
    Jokeren
    Ka.
    Pandora
    Beta

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Geografisk Sted
    Næstved

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af RonjaDK Vis Indlæg
    Det rygte har vist ikke noget på sig - iøvrigt er De frie fugle ved at være fløjet...
    Og lur mig om ikke GIMLE rekrutere de resterende PIP fugle nu når Pandora kontoen er slettet

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vildskaben Vis Indlæg
    Vi kan ik gøre for vi ik er flere :-( der er ik nogen der kan li os
    Rygtet siger det er første gang Vildskaben taler sandt
    -----------------------------------------------

"og hvad heksen siger, er altid det rigtige"

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Rygtet siger at de spillere der først brokkede sig over at RD med sine små 30 spillere var for "store" for deres smag og derfor gik i deres egen alliance, nu har tænkt sig at bekrige RD sammen med Gimle. Det er selvfølgeligt også et fremskridt - at gå fra 30 mod 80, til 85 mod 30 virker som den rigtige beslutning hvis man brokker sig over at en alliance er for stor .

Et udsnit af en af de indlæg der blev skrevet i forbindelse med deres fratræden fra alliancen:
    "Vi er ikke spioner, og vil heller ikke støtte Gimle på noget tidspunkt på serveren."

Vi har dog siden fundet beviser for at de mindre end 12 timer senere tilbød Gimle deff mod os, så det kommer vel ikke som en videre overraskelse.
    Last edited by Draco_Draco; 08-04-2012 at 01:22.

Høvding
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Ja det er nu meget sødt, at forræderne nu erklære os krig

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Draco_Draco Vis Indlæg
    Rygtet siger at de spillere der først brokkede sig over at RD med sine små 30 spillere var for "store" for deres smag og derfor gik i deres egen alliance, nu har tænkt sig at bekrige RD sammen med Gimle. Det er selvfølgeligt også et fremskridt - at gå fra 30 mod 80, til 85 mod 30 virker som den rigtige beslutning hvis man brokker sig over at en alliance er for stor .

Et udsnit af en af de indlæg der blev skrevet i forbindelse med deres fratræden fra alliancen:
    "Vi er ikke spioner, og vil heller ikke støtte Gimle på noget tidspunkt på serveren."

Vi har dog siden fundet beviser for at de mindre end 12 timer senere tilbød Gimle deff mod os, så det kommer vel ikke som en videre overraskelse.
    RD + ØK + ES + ES-A + WGW = 110

Sjovt at se RD supermetaen brokke sig over antallet af medlemmer, når RD supermetaen er 25% større end Gimle.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af OnkelAqua2 Vis Indlæg
    RD + ØK + ES + ES-A + WGW = 110

Sjovt at se RD supermetaen brokke sig over antallet af medlemmer, når RD supermetaen er 25% større end Gimle.

Det eneste link imellem RD+ØK+ES+ES-A er jo at i har erklæret dem krig . At i vælger at gøre dem til fjender betyder ikke at det er vores allierede, lille aqua <3. Men har også efterhånden fundet ud af at det ikke er på grund af dit kløgtige sind og skarpe vid at du er kendt, så hvad fanden. Du må jo leve i din verden, så lever jeg i den virkelige .
    Last edited by Draco_Draco; 08-04-2012 at 01:48.

Spydkæmper Tippe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

Det eneste link imellem DV og GIMLE er jo de har erklæret jer krig . At de er jeres fjender betyder ikke at det er vores allierede, lille draco <3. Men har også efterhånden fundet ud af at det ikke er på grund af dit kløgtige sind og skarpe vid at du er kendt, så hvad fanden. Du må jo leve i din verden, så lever jeg i den virkelige .
    Flænserens største beundrer..

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tippe Vis Indlæg
    Det eneste link imellem DV og GIMLE er jo de har erklæret jer krig . At de er jeres fjender betyder ikke at det er vores allierede, lille draco <3. Men har også efterhånden fundet ud af at det ikke er på grund af dit kløgtige sind og skarpe vid at du er kendt, så hvad fanden. Du må jo leve i din verden, så lever jeg i den virkelige .
    Bortset fra at jeg med sikkerhed kan sige at jeg kan give jer konkrete beviser for at DV har støttet jer, såfremt at de vil tillade navne på forum - mens i nok ikke finder noget på os . Så vi kan da spørge DV - må vi vise beviserne frem?

Desuden Tippe, så har jeg kun respekt for dig - men at onkelaqua er så tøsebange at han ikke tør afsløre hvem han er på serveren, kan man jo ikke andet end grine af . Derfor tager jeg som sådan ikke hans indlæg seriøst. Det er nemt at sidde og spille stor i slaget når det ingen konsekvenser kan få jo.

Men skal du til at køre i den, så vil jeg da gerne have at i fremlægger nogle beviser for jeres påstande - gerne privat, for jeg er da møghamrende interesseret i at se hvem jeg er allieret med som jeg ikke kender til .

Side 17 af 28 FørsteFørste ... 7151617181927 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..
    By simonottosen in forum Server 4
    Besvarelser: 139
    Sidste Indlæg: 27-02-2014, 12:33
  2. Rygtet siger...
    By FnIiZ in forum Server 1
    Besvarelser: 1115
    Sidste Indlæg: 06-10-2013, 00:39
  3. Rygtet siger
    By Rome in forum Speed Server