Side 71 af 78 FørsteFørste ... 213651616970717273 ... SenesteSeneste
Viser resultater 701 til 710 af 779
    Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

lol BIA har sku aldrig kunne noget og kan ik noget.. når BIA angriber er det med flest def tropper. og når der endelig kommer off tropper. ja har andre BIA spiller sku sende tropper som opbakning..

Tilmeldingsdato
    Jun 2012

Standard

hmm BIa må jo være beder end GHL bia er med til at vinde GHL er med til at tabe de kan jo ikke en gang bygge WW så det er vel jer der er amatøre nå men tillykke med sidstepladsen

Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

jeg er ik i GHL og min ally har ik spillet efter WW men at sige at BIA har noget med en sejr at gøre ville sku 100% være forkert.

BIA kan ingen ting og vil ingen ting. BIA kunne jo ik engang lukke GHL eller gøre noget ordenlig skade på GL selvom ved hvor mange spiller i er i forhold dem. at de så er gået med united for at prøve at lave lidt mondstand til HD og BIA ja det kan man vidst ik sige noget til...

men vi kan da sige at BIA og vennerne kan ligge sig samme sted igen på næste server. så skal jeg da nok stille op til at pille dem ned hvis det er. for kan da ik kræv ret meget at pille BIA fra hinanden. for BIA er jo en ally der er total til grin. på alle måde.

men lad da gerne de små BIA spiller leve på at de har et WW med HD.

Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

bobbob du kan da stå frem med hvem du er så skal jeg nok se om jeg kan nå at fjerne dig inden serverne slutte.. hvis du ik er en af dem som på ligge håbeløst ud på landet fordi man ik kan finde ud af spillet. og derfor ligger sig der ud...

og hvis du ik tør stå frem her på forum hvem du er kan du bare skriv til I AM GUD i Nr 1 med det.

Tilmeldingsdato
    Jun 2012

Standard

GHL og nr1 er vel taget ud af samme skuffe sidder og spiller i gud hvor lang tid og så gir man op lige når det gælder må være kedeligt for jer

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Mar 2011

Standard

Bobbob du må da være et af de mest uintelligente spillere på denne server, eller også har du hverken fulgt med i serveren ingame eller her på forum.

Vi har i Nr1 aldrig spillet for at vinde serveren, så at sige vi gir op giver jo ikke rigtig nogen mening? Vi har spillet for at være i krig mest muligt, et mål jeg vil mene er blevet opfyldt i høj grad.

At du derudover måler styrke/skill forholdet mellem GHL og BIA efter hvem der er på siden med det største WW - ja det er jo fuldstændig sort, og vidner blot om du åbenlyst selv er en hamrende dårlig spiller, der ikke aner hvad der er op og ned i Travian.
    Som Darknight skriver, vil vi da meget gerne høre hvilken konto du spiller på. Så kan du jo få lov at vise du er bedre en spillerne i NR1, vi har jo ikke engang et WW, så vi må jo være de ringeste af de ringeste på serveren i din optik.

Tilmeldingsdato
    Jun 2012

Standard

ja må være surt at opdage man har fejlet

Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

jamen bobbob hvis du er sådan en god spiller så springer jeg da gerne min pause over fra travian og udsætter det en server. så kan vi da tag 1 mod 1.. når du er sådan en god spiller og se hvem der bliver længst på en server. for er jo rimlig sikker på du ik fatter en skid om spillet.

men hva kan man for vente af en noob.. du tør jo ik står frem med hvem du er på den her server selvom du er Nr 1 og GHL så overlegen. men hvis vi nu bare kigger på off listen kan i vel ik have fået off point udover de tropper i har slagtede som i deffe op ved folk selv. plus det fra art.

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

BIA er WW luderen og HD er WW alfonsen..Længere er den vist ikke
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2011

Standard

LoL For himlens skyld Bla Bla Lba (er sku ret sikker på det er dig) har du ikke snart fået nok klø? vi har givet dig dem på pladen nu vil du åbenbart også have dem på forum.

I har været over 120 spiller alt i alt i BIA vi har ialt været 18 og aldrig over 14 på en gang - jep kan godt se det stinker at inkompetence at vi ikke har nakket jer alle sammen især når man ser på hvor utroligt tæt på centrum i ligger :-D

Hvis HD virkelig føler de har behov for hjælp fra BIA for at vinde så fred være med det. At sende rs og tropper til én by passer vel meget godt med niveauet derovre i BIA: bare husk det skal sendes som opbakning til WWet og det skal være de dersens deffensive enheder (ved i tidligere har haft lidt problemer med hvad der er offensive og deffensive enheder)

Side 71 af 78 FørsteFørste ... 213651616970717273 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Rygtet siger..
    By simonottosen in forum Server 4
    Besvarelser: 139
    Sidste Indlæg: 27-02-2014, 12:33
  2. Rygtet siger...
    By FnIiZ in forum Server 1
    Besvarelser: 1115
    Sidste Indlæg: 06-10-2013, 00:39
  3. Rygtet siger
    By Rome in forum Speed Server