Viser resultater 1 til 6 af 6
    Lukus
    Guest

Standard Fra markedspladsen til gemmestedet?

Hej

Hvis jeg har råstof til salg, når jeg bliver angrebet, og gemmestedet stadig har plads nok efter at lagrene er gemt, er varerne fra markedspladsen så sikret under angrebet?

Kan det passe at mine handelsmænd sad og pillede bussemænd efter et angreb, selvom angriberen ikke stjal noget? Jeg er ikke klar over om deres varer forsvandt eller blev gemt væk. Men det så ud til, at de holdt frokostpause eller noget.

Jeg håber, at nogen kan hjælpe.

Wedel
    Guest

Standard Re: Fra markedspladsen til gemmestedet?

Citat Oprindeligt Skrevet af Lukus
    Hej

Hvis jeg har råstof til salg, når jeg bliver angrebet, og gemmestedet stadig har plads nok efter at lagrene er gemt, er varerne fra markedspladsen så sikret under angrebet?

Kan det passe at mine handelsmænd sad og pillede bussemænd efter et angreb, selvom angriberen ikke stjal noget? Jeg er ikke klar over om deres varer forsvandt eller blev gemt væk. Men det så ud til, at de holdt frokostpause eller noget.

Jeg håber, at nogen kan hjælpe.
    Nej, dine råstoffer er ikke sikret.

Markedspladsen fungerer ikke som et ekstra gemmested.

COWPOWER
    Guest

Standard

Så vidt jeg har forstået spørgsålet var det ikke om markedspladsen var et ekstra gemmested, men om at vis jeg fx havde 2 gemmesteder trin 10 som galler = gemmestedskapacitet på 4000 og jeg så havde 2176 ler i lageret og 1500 ler til salg på markede mens jeg blev angrebet ville de 1500 på markedes så være i sikkerhed?
    Jeg kan beklageligvis ikke selv svare på spørgsmålet, men vil da formode at de er i sikkerhed så længe der er plads til råstofferne fra markedet og lageret samtidigt.

Lukus
    Guest

Standard Ja, nemlig

Det er nemlig dét, jeg er i tvivl om:

"Bliver råstof fra markedet gemt sammen med råstof fra lageret under angreb, når man har gemmesteder nok til den samlede mængde?"

Natarisk Kejser Treb's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    Skjern, WestJylland..

Standard

Et hurtigt eksempel:

Du har et gemmested på 2000.. i dit råstoflager er der 1500 råstof, og du har sat 750 råstof til salg på markedet.

En spiller angriber dig:
    Spillet opfatter det som om at du har 1500 råstof + 750 liggende som der kan pludres af = 2250 .. de 2000 gemmes i gemmesteder, og de sidste 250 plyndres.

Hvis det er en germaner der angriber. Så kan han tage 1/3 ned i gemmestedet. 1/3 af 2000 = 667 råstof. + de 250 som er over gemmestedet.

Markedet er IKKE et gemmested... men kan gøre at du kan opbevare mere råstof i din by end du egenlig har plads til i dit råstoflager.

Mvh.
    Trebond ..

Lukus
    Guest

Standard Tak

Det var, hvad jeg håbede

Tilsvarende Tråde

1. Hvordan bruger man gemmestedet?
    By humlebien in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 13
    Sidste Indlæg: 18-06-2008, 02:18
  2. gemmestedet..