Viser resultater 1 til 9 af 9

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard Nu gider jeg snart ikke mere :-(

Er det kun mig som er ved at være så træt af teknikken på T4 serveren,at jeg nok ender med at slette kontoen snart.
    1.Serveren er nede eller langsom mange gange om dagen,hvad bliver der gjort ved det??
    2.Det store fine kort,og det ser virkelig flot ud,men det virker bare så tungt og så er det tit fyldt med sorte huller.
    3.Bandager og plaster,det virker jo ikke,hvorfor tager Team Travian sig stadig betalt for noget som ikke virker???,hvad for en erstatning vil Team Travian tilbyde alle dem som er blevet snydt for tropper??
    4. Bileder af helten og hans ting forsvinder med jævne mellemrum.

Jeg er meget skuffet over teknikken på denne server,og når vi kun er i starten spille og det allerede tit og ofte er for irriterende med alle de fejl som der er i spillet,hvordan bliver det så ikke når plader er fuld af store spillere og der kommer meget mere aktivitet,det bliver da umuligt at kordinere store angreb hvor flere spillere skal ramme fjenden på samme tid.
    Jeg håber at Team Travian snart kommer med nogle meldinger som kan overbevise mig om at teknikken kommer på plads,jeg føler at jeg betaler guld for at være testspiller.

Hejmdal

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Standard

Jeg har umiddelbart ikke været ude for, at serveren var nede, og meget sjældent har den været langsom. Dog har jeg kun spillet den sidste måneds tid, men er meget online (nok også for meget ). Jeg synes også, at bandager har virket for mig, men det er helt utroligt irriterende, at der konstant er "tågede" områder på kortet, som jeg ikke kan trykke på - det er temmelig ødelæggende for spillet.. Samme gælder helten, men det er nu mere kosmetisk.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kim.K. Vis Indlæg
    Er det kun mig som er ved at være så træt af teknikken på T4 serveren,at jeg nok ender med at slette kontoen snart.
    1.Serveren er nede eller langsom mange gange om dagen,hvad bliver der gjort ved det??
    2.Det store fine kort,og det ser virkelig flot ud,men det virker bare så tungt og så er det tit fyldt med sorte huller.
    3.Bandager og plaster,det virker jo ikke,hvorfor tager Team Travian sig stadig betalt for noget som ikke virker???,hvad for en erstatning vil Team Travian tilbyde alle dem som er blevet snydt for tropper??
    4. Bileder af helten og hans ting forsvinder med jævne mellemrum.

Jeg er meget skuffet over teknikken på denne server,og når vi kun er i starten spille og det allerede tit og ofte er for irriterende med alle de fejl som der er i spillet,hvordan bliver det så ikke når plader er fuld af store spillere og der kommer meget mere aktivitet,det bliver da umuligt at kordinere store angreb hvor flere spillere skal ramme fjenden på samme tid.
    Jeg håber at Team Travian snart kommer med nogle meldinger som kan overbevise mig om at teknikken kommer på plads,jeg føler at jeg betaler guld for at være testspiller.

Hejmdal
    1. ud fra de problemer du skriver, gætter jeg på at det er s2 du skriver om.

Der er allerede skrevet om at der arbejdes på det, da det er leverandøren af hardwaren der er problemer med, og at der arbejdes på det med dem. http://forum.travian.dk/showthread.p...387#post340387

2. det hjælper indimellem at bruge F5 (det er allerede fejlrettelser i den kommende opdatering (Mephisto)

3. Se punkt 2 omkring Mephisto. Der er fejlrettelser omkring bandager.

4. Slet dine Cache eller brug F5, så vidt jeg ved, er det browseren der er skyld i det. Så at slette cache eller F5 hjælper for det meste.

Det bedste inden man klager er at man kigger under Changelogs eller Server Informationer inden man klager om der skulle være evt. bugfix o.l..

Flyttet til den korrekte kategori.
    Last edited by Ridder Huma; 16-10-2011 at 01:26.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Tilmeldingsdato
    Feb 2011

Standard

Syntes desværre at problemer stadigvæk er der på S2 - laaaaaaaaaange svartider - også kommer meddelelsen "serveren svarer ikke" alt alt for ofte, tillige med at den tit hænger

Det er lige før man giver op...

/Solskin

Community Manager Rasmus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    40

Standard

Jeg havde håbet at vi var ovre alle de problemer med dk2. Jeg har ikke fået tilbagemeldinger på at det modsatte skulle være tilfældet (før nu). Jeg hører gerne fra flere spillere hvis de oplever problemer på den server. Send mig en email til admin@travian.dk, så jeg kan samle tilbagemeldingerne og sende dem videre.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Standard

Der var i starten, men efter sidste "Patch" har jeg ikke en eneste gang oplevet problemer hverken på computer eller telefonen

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Jeg har klaget adskillige gange over s2. Rigtig mange gange, faktisk. Jeg gider sådan set ikke at blive ved, for det hjælper ikke stort.

Ridder Humas kommentar om at "Der er allerede skrevet om at der arbejdes på det", opfatter jeg nærmest som en hån - s2 startede den 5. september og vi skriver idag den 20. november. Det burde være muligt at løse et teknisk problem inden for ca 2 en halv måned, hvis man rent faktisk arbejder på at løse problemet!

Men ideen om at trykke på F5 er da fantastisk. Så skal man bare trykke F5 - klikke det man skal - trykke F5 osv - så skal alt nok gå meget hurtigere :o At vi efter 2 en halv måneds dårlig serverdrift præsenteres for sådan en løsning, er vist et godt billede på prioriteringerne hvad angår løsningen af problemet.

Status lige nu:
    Efter ca halvanden til to måneder efter serverstart, blev der omsider lavet nogle ændringer der har hjulpet. Serverdriften er dog stadig alt for ringe. Der er periodiske udfald på svar fra serveren der kan give alt fra 3-5 sekunders svartid til svartider der er så lange at man får meddelelsen "serveren svarer ikke", som Solskins skriver. Det er ikke noget der kommer sjældent - det er en tilstand man oplever konstant.

Som sagt har jeg opgivet. Vi må se om jeg holder denne server ud, men jeg skal i hvert fald ikke spille på andre servere, hvis der blot viser sig en smule af de samme problemer der har været på s2.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

vil også sige man er ved at være godt træt af s2. hvis det er grafiken som deres server ikke kan køre eller hvad det så må de sætte s2 på pause eller noget til de har lavet det kan ikke være rigtig at man skal bruge penge på noget som ikke køre som det skal.
    F5 nej det er ikke en løsning det er en dum ide som kun en tyske kunne komme på for hvis det var den ide der var med spille så var det nok sådan på alle server

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Hvis serveren er overbelastet hjælper det nok ikke at alle sidder og trykker F5 som gale

Tilsvarende Tråde

1. NABS gider ikke META
    By romano19 in forum Server 1
    Besvarelser: 33
    Sidste Indlæg: 24-05-2010, 15:01
  2. nogen der ikke gider mer?
    By Speed in forum Speed Server
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 26-09-2009, 14:33
  3. Gider snart ikke mere...
    By larskhansen in forum Kommentarer
    Besvarelser: 29