Viser resultater 1 til 9 af 9

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard plastre der ikke fungere

jeg har skrevet til multihunter tidligere, er ca en uges tid nu jeg skrev første gang

først fik jeg at vide at jeg ikke lige havde helt styr på hvordan de virkede he he,men mh fandt så ud af at jeg havde ret,og sagde det var en såkladt bug der drillede,og det ville blive rettet.

nu har jeg så oplevet at server har været nede et par gange siden, men har så fundet ud af det ikke er for at lave den bug fejl,for plastre virker ikke.

i den ally jeg er i,der har vi en med 96 plastre.købt på aktion, og vi syntes faktisk det er dybt urimeligt, at det bliver solgt,og man betaler for noget der ikke virker,uden der kommer nogen som helst melding ud til server,og folk bare bruger guld/sølv i lange baner på noget travian team godt ved ikke fungere.

mit spørgsmål er derfor

hvorlænge skal der være plastre til salg på auktioner, når de er værdiløse pt,og folk kunne bruge deres guld/sølv på noget andet ????

og hvornår bliver det rettet, mine plastre har aldrig virket på den her server,og jeg ved 100 procent jeg gør det rigtigt,da det er min 3 t4 server i europa

med venlig hilsen, og spiller på s2 i dk som Xcalibur

king kong
    Last edited by king kong; 07-10-2011 at 17:36.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard Piv ringe Server/software kvalitet

Hej travian Team

Først tak for et godt spil
    men hvor er det frustrerende med alle disse nedbrud, og plastre der ikke virker, hvad er egentligt meningen med det ?

Hvis folk bruger penge på plastre på auktionen og i ved at det ikke virker, hvorfor i h... h... h......
    informere i så ikke om det. Det er virkeligt arrogant opførsel.og er seriøst at snyde folk.

Forestil jer at folk køber en sofa på et Ægte auktionshus, men ikke må side i den ???
    Hvor er fornuften i det henne ?

Mvh

Ricky

Community Manager Rasmus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    42

Standard

Vi forventer at have en opdatering klar til midt i oktober. Denne opdatering skulle gerne rette mange af de fejl som er fundet. Når jeg har en fuld liste over kendte fejl som bliver rettet i næste opdatering, vil jeg lægge den ud her på forum.

Fremadrettet vil vi forsøge at opdatere løbende her på forum, om bugs fundet i spillet.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard ?

Ja det er alt sammen meget politisk og flot formuleret.

Men bør man ikke fra travians side (inde i spillet) informere alle spillere om de bugs som er konstateret allerede nu,
    det er jo ikke alle der læser denne tråd, det ville da være det mest hensigtsmæssige.

Også så dem der ikke kender til bug, ikke begår de "fejl" vi andre har begået

Eller er man bange for at indrømme sine fejl ? (måske der bliver måske tilbudt lidt ekstra guld til os der lider under disse plastre "bugs" og har brugt penge på det?)

Mvh

Ricky
    Last edited by Ricky A; 07-10-2011 at 18:44.

Spydkæmper Tippe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

Det er dælende pinligt fra Travians side at man laver så store ændringer i et spil, smider det udover alle servere, med en masse små fejl i det som ikke er iorden. Når man bruger penge på et spil , forventer man at spiludviklere og firmaerne bag, sætter et produkt på som er i orden. Det er jo flere fejl, plus at det stort set kun kan spilles i FF, men stadig er for sløvt. Hvor pokker fremgår det feks at det er den browser man bør benytte? eller er det også den slags man bare får smidt i hovedet når man klager?

T4 versionen er deprimerende sløv, med små fejl, med store fejl etc.. , og er med sikkerhed en version, jeg ikke vil lægge penge i igen, når den nuværende server jeg er igang med er slut.
    Flænserens største beundrer..

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

som jeg har skrevet før, T4 er en RC udgave
    det virker som om, at vi/spillerne tester T4 for Travian.

jeg er også helt færdig med T4, når den server jeg spiller på, er slut
    "Gammel Søulk"

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard

Hejsa

Nu virker en del af mit kort ikke, det står bare i sort med den der runde ring der kører rundt, resten af kortet virker, hvad sker der, får vi snart en ordentlig forklaring på alle de her problemmer eller hvad ???

Alle andre browserspil jeg spiller spiller max, men det gør travian ikke lige nu...

Mvh

Ricky

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Ja, en ting er så at man ikke kan angribe ind i de felter, men nu har jeg brugt timer på at skrabe sammen til bosættere og de skal så sendes ind et af de "inaktive" felter....
    Udover har jeg i bedste overbevisning købt en hel del af de plastre...
    Dertil er de utallige nedbrud satme godt nok belastende og har kostet mig tropper, da jeg ikke kunne sende min helt ind foran. Der er lidt for meget man skal tage hensyn til.

Kommuniker i det mindste. Jeg har oplevet andre spil der er blevet mere eller halveret medlemsmæssigt (og ikke mindst betalende) pga af lignende omstændigheder...

Kim

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Geografisk Sted
    Odense

Standard

Hejsa Kim

Jeg fandt ud af at hvis man trykker Ctrl+F5 Så sletter den cache og coockies, og så virker kortet optimalt igen.

Mvh

Ricky

Tilsvarende Tråde

1. hvordan fungere fælder
    By farsø in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 18-01-2011, 09:52
  2. hvordan fungere PMP alliancen?
    By P3nnyw1se in forum Speed Server
    Besvarelser: 28
    Sidste Indlæg: 30-09-2009, 16:55
  3. Angreb fungere ikke