Side 4 af 6 FørsteFørste ... 23456 SenesteSeneste
Viser resultater 31 til 40 af 56
    Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Titus Vis Indlæg
    Jeg finder det lidt mærkværdigt, at en tråd omhandlende en krig, der er erklæret i NØ, er kommet til at handle udelukkende om DLA, der - trods mine begrænsede kundskaber udi geografien - så vidt jeg ved er placeret i NV.

Ydermere finder jeg det fornærmende overfor ledelsen i PF at man giver DLA hele æren for, at den omtalte krig er blevet erklæret. Nu kender jeg både køteren, SOAS og ElKoger godtnok til at vide, at de udmærket selv ved hvordan spillet skal spilles, og derfor også er fuldt ud i stand til at træffe deres egne beslutninger uden påvirkning udefra.
    Så glæder Bundy sig til at en af dem står frem her på forum og åbent fortæller at DLA er PF's små skødehunde

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Thrashed Vis Indlæg
    Du er da en arrig fætter...

Jeg erklærer hermed at DLA uden SecondSecond gerne udråber sig selv som vindere...
    SecondSecond udråber åbenbart mere sig selv som taber, og det vil jeg ikke kommentere på.
    Tak - Det var meget bedre

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

DLA har ikke udråbt sig til servervindere, vi er beskedne jyder (mange af os ihvertfald) og vi har før set hovmod stå for fald

At DLA har undervuderet Se-Fi er en tåbelig kommentar, eftersom en del Se-Fi spillere er mine tidligere ally mates fra anden server, så jeg havde da en klar forventning om en spændende kamp, da der er mange kompetente spillere.

At PF erklærer Se-fi krig er PF's egen beslutning.

Men lad os da se om syden bare vil simme, eller om de vil komme ind i kampen
    Oldschool:

s3: Lovløs/Plan B

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Geografisk Sted
    Fjerritslev / Svendborg, Sy'Fyn
    Alder
    42

Standard

Se-Fi må vist hellere komme på banen med en udtagelse.!

Se-Fi tuder ikke over at der er kommet en ny/ekstra krigserklæring - det må jo betyde at "magten" i NØ (PF/NØ-S) faktisk har en "frygt" for Se-Fi, og at de følte det var nu at de skulle byde ind "hvis de skulle have en chance" ;-)
    - PF har indhentet cleaner-rapporter om Se-Fi hos DLA, som DLA glædeligt har delt ud af (og det har de!!)
    Respekt for sig selv? samarbejde?

NØ-S følger efter deres forbund PF og erklære Se-Fi krig!
    - Denne krig accepterer vi!

Ang. DLA Vs. Se-Fi, så har der været massive tab af tropper på begge sider!
    Om det er feje hold? Vurder selv!
    - Vi har bidt fra os, og vi vel forsætte med det!

Spørgsmålet for Se-Fi er nu "hvor lang tid overlever vi?" For vi ligger ikke på knæ for hverken PF eller DLA om at stoppe krigen, vi ligger ikke på knæ for syden om at de går ind i krigen.
    Det må være de enkelte alliancers ledelser, taget ud fra deres egne interesser!

Vi i Se-Fi er måske nok bare "tykpandet", og havde en formodning om at PF/NØ-S havde mere respekt for dem selv, end at blande sig i en krig for at få "nemme ofre", men det fortæller i mine øjne bare mere om PF/NØ-S (ledelsen - ikke medlemmerne) end om "det afventene syd", DLA eller os selv ;-)

Krigen(ene) er her!
    På to fronter for Se-Fis vedkommende!
    Vi vil kæmpe og nok også "dø"!
    Vi vil gøre det med hoved højt, og med respekten for os selv med tanker på, at vi ikke brød egne principper eller skrevne ord.

Lad det blive en god fight - også selv om den kun skulle vare kort!

//Kuma
    Leder, Se-Fi

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Kort og godt er det vel egentlig ikke så underligt at vi i NØ-S fulgte vores forbundspartner.

Mindes da at Se-Fi gjorde præcis det samme i tiden med forbundet med PF.

"Frygt for Se-Fi" - næ ingen lunde.

Egentlig har det ligget længe og simret at vi ville ende i konflikt.

Ret beset er det vel din egen væremåde her i spillet som giver det resultat at der kommer en krigserklæring fra os.

Du vil låne vore stræner - da du får et nej, nævner du at så vil I bare hente den. Du bliver budt velkommen, hvis du skulle få de lyster. Du kommer dog aldrig.

Her i sidste ende gør du en smule vrøvl over bosættelser ved det grå område. Jeg fortæller dig, at angriber du dem, så får I en krigserklæring - så enkelt er det faktisk.

Din fremfærd udløser den endelige krigserklæring. Intet andet.

Krigen med DLA har I selv valgt - ikke noget vi har nogen andel i.

Kom nu kUma, vi 2 kender hinanden. Gå til bidet - da vi talte den anden aften ville du pisse gerne give os en krigserklæring og angribe os.
    I gjorde det ikke.........frygt, eller at I havde gabt over for meget, skal jeg ikke kunne sige.

Du valgte i stedet for at angribe og derfor fik I krigserklæringen.

NØ-S tager egne beslutninger og denne er så absolut en af slagsen. Ikke fordi andre ville have det, men af egen fri vilje.

Har I gabt over for meget - muligt. Det kan kun tiden vise.

Alt andet lige, så ved du at vi begge har venner i hinandens alliancer og det blive rfor os alle underligt at skulle angribe hinanden. men hey - det er et spil og tillige et krigsspil, så vi kæmper sgu med det vi har begge parter.

Vel har vi da respeukt for jer og ved at det også gælder den anden vej.

Tilbage er kun at sige, lad os have det sjovt. Det er trods alt det det handler om.

Jørgen O.
    Leder NØ-S

Ps. Glemte lige, at krigen imellem os ville være kommet under alle omstændigheder er nok ikke til at komme uden om.
    Last edited by Klarlund; 22-08-2011 at 01:51.
    DKX 6 Klarlund - vundet med PUG
    Server 4 - Klarlund - nr. 3 med FOW/RAW/VAL
    Classic 4 - Jørgen O. - nr. 2 med VICP
    Server 1 - Jørgen O. - Vundet med Bratva
    Server 5 - LED - nr. 2 med NØ-S
    Server 1 - Jørgen O. - Vundet med DLA,PF & NØ-S
    Nuværende servere:

Turneringsserver Comx2 - Jørgen O. - V-Lo®ds
    Server 4 - Jørgen O - TSL

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Geografisk Sted
    Fjerritslev / Svendborg, Sy'Fyn
    Alder
    42

Standard

@Klarlund:

Af respekt for at det ikke skal ende i mudderkastning og personlig fnidder, vil jeg ikke kommentere på dit indlæg, da læseren ikke har reel mulighed for at forstå essensen af vores private samtaler uden at se hele det store billede, herunder smiley o.lign som vil kunne give udtagelser mellem os på offentlig forum et andet budskab end læseren umiddelbart først ville antage det skulle forstås.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Det er såmænd ok herfra.

har ingen interesse i mudderkastning, men kunne sgu ikke lade være at svare på dit indlæg
    DKX 6 Klarlund - vundet med PUG
    Server 4 - Klarlund - nr. 3 med FOW/RAW/VAL
    Classic 4 - Jørgen O. - nr. 2 med VICP
    Server 1 - Jørgen O. - Vundet med Bratva
    Server 5 - LED - nr. 2 med NØ-S
    Server 1 - Jørgen O. - Vundet med DLA,PF & NØ-S
    Nuværende servere:

Turneringsserver Comx2 - Jørgen O. - V-Lo®ds
    Server 4 - Jørgen O - TSL

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af SecondSecond Vis Indlæg
    Hej bassemand

SeFi er overraskende dygtige og respekt for det, dog må jeg lige sige til dig at jeg synes personligt det går helt fint for os i den her krig.

Personligt er det første gang jeg nærmer mig slutspil, så jeg glæder mig.
    sygt du kender mit irl øgenavn - bassemand.. lol..

men ja, giver dig helt ret i det var en sjov krig for begge parter..
    men mon ikke den falmer hurtigt, nu når bananer i pyjamas drengene fra PF/NØ-s hjælper DLA..
    Smack

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Thrashed Vis Indlæg
    Var det nu ikke en unødvendig sårende bemærkning?

Vi er nogen der er i den lykkelige situation at vi løbende bliver klogere. Desuden er det Thrashed, hr. solmegaard

Jeg skriver at I allerede har udråbt jer selv til vinder, der er en lille forskel... Læs din egen signatur min ven...
    1: Kom nu, vi er store dreng, vi kan vel godt tage lidt røg ikke?
    2,1: sgu godt man lære noget hen ad vejen, men er det ikke lidt fail, at råbe op om at man syntes nogen laver META(uden nogen beviser) når man BEVESELIGT selv har lavet en af de største ud fra serverens indhold?
    2,2 stavning er overvuderet, og havde onde tømmermænd igår
    3: hvis du vil bruge min signatur i mod mig, vil jeg anbefale dig at læse den hele
    "Alt hvad jeg siger har intet min alliances holdning at gøre, og den hverken kan eller skal mene det samme som mig(hver gang)"
    ergo, skal intet af det jeg siger betraktes som noget DLA mener, kun et meningt medlem

Citat Oprindeligt Skrevet af Al Bundy Vis Indlæg
    1) DLA leder skriv i sin profil at "DLA-vinder"
    2) det bliver kommenteret fra "anden" side
    Går ud fra det mig du hentyder til? da der ikke er nogen på forum der ellers brilliere med at være i DLA og provokere med at vi vinder
    Jeg er ikke ledelse,(ellers vil jeg sgu have flere rettigheder) jeg er bare et medlem der ofte råber højt
    Citat Oprindeligt Skrevet af Sir_Paddington Vis Indlæg
    Se-Fi må vist hellere komme på banen med en udtagelse.!

Se-Fi tuder ikke over at der er kommet en ny/ekstra krigserklæring - det må jo betyde at "magten" i NØ (PF/NØ-S) faktisk har en "frygt" for Se-Fi, og at de følte det var nu at de skulle byde ind "hvis de skulle have en chance" ;-)
    - PF har indhentet cleaner-rapporter om Se-Fi hos DLA, som DLA glædeligt har delt ud af (og det har de!!)
    Respekt for sig selv? samarbejde?

//Kuma
    Leder, Se-Fi
    Ej, Kuma, nu må du lige op på hesten igen, for det der er sgu trist at se!
    Da jeg sagde det var nedværdigende at S&B og Se-fi lånte forsvar og delte cleanertal med hinanden, fik jeg svaret
    "man hjælper vel dem man deler fjende med" men når nu at DLA og PF deler info(jeg har ikke hørt noget om det) så er det lige pludeslig respekt løst.
    er fristet til at spørge, hvor er S&B henne? når ja, de er sgu i Se-fi nu!

Peace out
    Klarlund, VI VIL SE RAPPORTER
    S3 3runde: Apollon senere Spilop KS/ SHIT (Tabt)
    S2 4runde: Apollon Cirkus (Tabt)
    S5 3runde: The Believer DLA (Vundet)
    S4 4runde: Hr.Bjørn Offline (som dual) Vundet
    S3 5runde: Emma Watson FF Vundet
    Nuværende Speed: Dual på Snake.
    Finale Serveren: Le Fix

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Al Bundy Vis Indlæg
    Bundy kan ikke huske at Second er blevet talt til...

Second skal lære at kende sin plads ved børnebordet - og kun snakke når de voksne giver lov.

Bundy har dog stor forståelse for at second gerne vil give sit besyv med, men nu ligger det således at second er temmelig inkompetent at høre på, så Bundy tror at en forklaring måske kan hjælpe second til at forstå.

Bare rolig... Bundy skal nok give sig god tid og forklare det så selv second (måske) forstår det.

1) DLA leder skriv i sin profil at "DLA-vinder"
    2) det bliver kommenteret fra "anden" side
    3) second beviser sin tydelige inkompetence ved at frabede sig at det bliver nævnt

Kan second nu selv se at det var et temmelig inkompetent indlæg?
    Lige til notits: Sholmegaard, som du har citeret, er IKKE en del af SeconD

Side 4 af 6 FørsteFørste ... 23456 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Krigserklæring
    By TDS 2.0 in forum Server 3
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 29-02-2012, 22:43
  2. Krigserklæring mod DDS
    By skie in forum Speed Server
    Besvarelser: 54
    Sidste Indlæg: 18-11-2010, 12:32
  3. Krigserklæring mod ML