Side 1 af 10 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 97

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard Meta alliance konceptet skulle udfordres!!

NE har fået lov at simme sig til s2 sejre lidt for nemt mente Bjørnen Sover, så BS og Bornholmeren besluttede sig at den her gang sku de om ikke andet prøve at få lidt krig på hjemmebanen. Planen var at samle 10-20 mand til at ligge i NØ og angribe den Meta der nu ville komme. Der var ikke den store planlægning vi skulle jo bare ha samlet dem inden serverstart.

Serversejr var slet ikke inde i billedet på det tidspunkt vi skulle bare lære den kommende meta, hvad krig var.

En dag skriver Bris så til BS at nu skal han logge på et forum og ser at der nu bygget lidt videre på ideen.
    Sideløbende har Selena leget med ideen om at ligge en ally i SØ. Disse 2 alliancer fusioneres inden server start og vi vælger at ligge os i NØ. Vi er nu en god blanding af forskellige spillere.

Først punkt på dagsordenen er at vi skal outfarmer alle andre alliancer,
    Vores TP skal vokse mere end resten af serveren. Imbatronic må lære flere spillere hvordan man bygger en konto op, og ved hjælp af en hård ledelsesstil lykkes det at få alle konti op i samlet flok, hvilket har
    givet DHS et stærkt udgangspunkt til trods for vi var langt færre spillere end dem vi skulle kæmpe mod.

Da vi når en TP på 25k påbegynder vi masseproduktion af offensive tropper. TCC der åbentlyst reklamere med de er gamle NE spillere er naturligvis de første der må se pulter mod deres byer. De bliver hurtigt drevet væk fra centrum og længere ud hvor vi ikke kan nå dem. Men DHS stopper ikke selvfølgelig ikke deres angreb.

Med hjælp fra Cirkus og Cosa lykkes det TCC (AAF) at holde sig i live, men tror den periode hvor DHS er ved at gå helt i opløsning er med til at redde TCC, for på det tidspunkt var de meget pressede. Hurtig indgribning af Bris og Mojito redder dog stumperne, og vi får skabt Kapow.
    Resten af historien kender i. 5 ww'er kæmper om sejren. De 3 af dem skiftes om at føre, men i sidste ende sluttede det med et stort KAPOW!!!

BS offensive motto: Vi skal angribe noget mere!!
    BS defensive motto: Det bedste forsvar er det der når frem

Skrevet af Bornholmeren og BS

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

Spændende beretning. Jeg har dog lige en beskeden korrektion. Det er næppe hjælp fra Cosa, som har holdt TCC inde i kampen. Vi havde på det tidspunkt nok at se til med at bekæmpe OND, så den defensive hjælp har så vidt jeg ved (og jeg sad på det tidspunkt i Cosas ledelse) begrænset sig til lidt druider fra en eller to ledelsesmedlemmer ved særligt festlige lejligheder (måske 2-3 gange i alt).

Da Cosa så kom i krig med KAPOW havde vi et vist offensivt samarbejde med AAF, der dog blev afbrudt da vi havnede i hver vores blok i slutspillet. Årsagen var vist at en af alliancerne i nordvestforbundet ikke ville have en alt for stor meta (der var meta-spøgelset igen).

/Usul

Rambuktræ Erai's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af aarsdaleboen Vis Indlæg
    NE har fået lov at simme sig til s2 sejre lidt for nemt mente Bjørnen Sover, så BS og Bornholmeren besluttede sig at den her gang sku de om ikke andet prøve at få lidt krig på hjemmebanen. Planen var at samle 10-20 mand til at ligge i NØ og angribe den Meta der nu ville komme. Der var ikke den store planlægning vi skulle jo bare ha samlet dem inden serverstart.
    Taler i her om den meta som BS mfl sad i på sidste s2 som vist nok dominerede nærmest 2/3 af serveren en overgang?

Serversejr var slet ikke inde i billedet på det tidspunkt vi skulle bare lære den kommende meta, hvad krig var.
    Igen hvad for en meta? Det eneste sted den meta har eksisteret er i hovederne på de folk som så brændende ønskede sig hævn.

TCC der åbentlyst reklamere med de er gamle NE spillere er naturligvis de første der må se pulter mod deres byer.
    Hvor læser du lige det henne?

Resten af historien kender i. 5 ww'er kæmper om sejren. De 3 af dem skiftes om at føre, men i sidste ende sluttede det med et stort KAPOW!!!
    5 ww'ere der kæmpede om sejren. Tror du selv på den?

Men en meget fin godnat historie for de let påvirkelige.

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

sshhh Irai, og lad være med at ødelægge denne tråd som alle de andre, med dit ligegyldig snak.

Det var de tanker bs og jeg har siddet med før serverstart. Vi ville bare gerne prøve at udfordre en meta, og det har vi gjort.

Tak til Usul for rettelsen 

Romersk Bosætter Bjørnen sover's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Bare fordi NE kun sad på 1/3 af serveren betyder det ikke at resten var direkte mod NE. Faktisk så den lille ally jeg var med i kæmpede mest mod grum og P.. kan ik lige huske navnet på den anden. Stort set ingen angreb fra NE før de andre havde slettet. du får det til at lyde hvergang som om det er jer mod alle andre men du glemmer krigene de andre alliancer kæmper

Vi regnede med der vil komme en NE meta. i kalder det noget andet men jeg synes ikke vi tog fejl på det punkt at der kom en meta og der var kapow netop det der sku til for at løse op på det. Vi har ikke noget personligt imod NE men metaen skulle udfordres og det blev den. om det så var kapow der med deres spil fremtvang jeres meta eller om i havde planlagt den på forhånd er jo ligegyldigt.

TCC skrev det på deres ally profil og der ku vi læse det ligesom alle andre kunne læse det.

hvis der er 5 ww'er så har bornholmeren da ret i at der er 5 der kæmper som sejren. men som han også skriver så var det stort set kun de 3 der havde en chance

synes du skal forholde dig til det der står og det der er sket og ikke noget du selv digter i dit hoved. kan du ikke klare det så sshhh

Rambuktræ Erai's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Jeg synes nu stadigvæk at du er et gammelt vrøvle hoved og udfortret på forståelsen og jeg vil skyde på at du har det på samme måde med mig.
    Det eneste jeg husker der har stået på vores profil en kort overgang var noget med at vi var en samling forskellige spillere fra forskellige alliancer.
    Jeg tror ikke at jeg gider at skændes mere. Jeg burde egentlig bare ha' ladet det indlæg være. Det fik lov til at stå i flere dage inden jeg "faldt i" en mørk natte time.
    Sjovt som modstanderne altid mener at vide hvad der foregår i ens egen alliance bedre, bedre end dem som faktisk er en del af den. Og det gælder sikkert for begge sider.
    Men serveren er overstået så i bund og grund kan det være lige meget.
    Hygge

Sværdkæmper ondeswartzy's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Erai Vis Indlæg
    Sjovt som modstanderne altid mener at vide hvad der foregår i ens egen alliance bedre, bedre end dem som faktisk er en del af den. Og det gælder sikkert for begge sider.
    Hygge
    Hehe erai, kan du ikke vise shoxx denne pointe?
    S2: Il disastro / KAPIV

Natarisk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Erai Vis Indlæg
    Hygge
    Sjovt nok når man tænker på hvor meget AAF ellers har vidst om KAPOW igennem hele serveren ... håber selv du kan se hvor til grin i selv har været.

Romersk Bosætter Bjørnen sover's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

altså vi kunne jo alle se hvad der stod på tcc-ally profilen og den var den vi forholdte os til. Så er det sådan set ligemeget hvad der skete i jeres alliance og hvordan i ser jer selv, det har intet med hvorfor vi angreb jer at gøre

Equites Caesaris
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bjørnen sover Vis Indlæg
    altså vi kunne jo alle se hvad der stod på tcc-ally profilen og den var den vi forholdte os til. Så er det sådan set ligemeget hvad der skete i jeres alliance og hvordan i ser jer selv, det har intet med hvorfor vi angreb jer at gøre
    det var en flot sejre i lavede der. bekæmpede en fiktiv meta ved at lave en selv. skide flot drenge.

Side 1 af 10 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Skulle jeg ansøge?
    By Sir_Paddington in forum Server 5
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 09-03-2011, 17:02
  2. NABS vs META eller META vs NABS ???
    By Outlander in forum Server 1
    Besvarelser: 122
    Sidste Indlæg: 11-10-2010, 17:17
  3. Dual konceptet?
    By Astrix in forum Spørgsmål