Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 21
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard For nemt at slette konto?

Jeg har lidt en ide, som jeg har tænkt en hel del over hvorfor ikke eksistere i forvejen.

Kunne man ikke forestille sig man skulle bruge et accept fra emailholderen på kontoen om at få den slettet, men at det så skete med øjeblikkelig virkning?.

Dvs.. Jeg skal bruge en kode af en art, fra min email som jeg skal bruge for at få slettet kontoen med det samme?.

/Kristen

Equites Legati ragna's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Geografisk Sted
    hjallerup
    Alder
    27

Standard

Lyder som en god ide, i tilfælde af en eller anden foreksempel hacker sig ind på ens travian konto og bare sletter den.
    Vi vil have EDIT-knappen tilbage</a>
    Fan af Ridder Huma

Jeg kender ikke til ordet seriøsitet.

Stammefører skie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Nu tager det jo trods alt 72 timer at slette en konto, du har da forhåbentlig opdaget din konto er blevet hacked i mellemtiden så...?

At man øjeblikkeligt kan slette en konto vil jo netop gør det nemmere at slette den, da man ikke skal vente de der 72 timer eller hvor længe det nu er. Jeg vil da blive godt gal hvis jeg nedsabler en spiller og bruger en hel del tropper til formålet - og han så bare instant sletter sin konto uden jeg har den mindste mulighed for at farme mine tab hjem, overtage hans byer eller hvad jeg nu har lyst til at gøre ved mit uheldige offer.
    sez2: skie of K&Q a part of F (Won)
    dkx5: skie of NA a part of ?? (No meta)
    dkx6: fearsome of S&L a part of PPP (Lost)
    dkx7: Snape>Teuton of Cirkus a part of Cirkus (Won)
    dkx8: Scipio of LW a part of Otium (Won)
    dkx9: Prometheus of Titans a part of PoRa (Won)
    dkx10: Kermit of Mirror a part of Kids (Hygge ) (Won)
    comx11: Ancient Legacy of G a part of LiQ (Won)

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Geografisk Sted
    Denmark

Standard

Jeg er enig med Skie

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Geografisk Sted
    København

Standard

Jeg vil give Kristennok ret. Så har hackeren ingen mulighed for at slette kontoen, men kun en selv. Man sætter sin konto til slet, og når man registrere sig får man en kode med i sin mail hvor der står en kode man skal skrive så den sletter instant.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af skie Vis Indlæg
    Nu tager det jo trods alt 72 timer at slette en konto, du har da forhåbentlig opdaget din konto er blevet hacked i mellemtiden så...?

At man øjeblikkeligt kan slette en konto vil jo netop gør det nemmere at slette den, da man ikke skal vente de der 72 timer eller hvor længe det nu er. Jeg vil da blive godt gal hvis jeg nedsabler en spiller og bruger en hel del tropper til formålet - og han så bare instant sletter sin konto uden jeg har den mindste mulighed for at farme mine tab hjem, overtage hans byer eller hvad jeg nu har lyst til at gøre ved mit uheldige offer.

Bølle!

Spydkæmper Tippe's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    kbh n

Standard

nu har vi prøvet på en s3 at ejeren af kontoen var på ferie på den anden side af jordkloden..sitter logger på og opdager den er sat til sletning...

vi skriver en mail til ejer, og håber han tjekker mail på ferien, for det er ikke meningen han overhovedet skal på konto før han kommer hjem..vi prøver at kontakte både MH og admin men ingen af parterne kan gøre noget siger de....( i er fjolser!)

Til alt held i denne historie læser konto ejer sine mails, og får stoppet sletningen og skiftet kode..Men reelt set kunne hanvære vendt hjem til at hans konto bare var væk, og alle vilel trække på skuldrene af det og sige det ikke var deres bord ......

Så jeg synes faktisk det er en god ide at man for at slette skal modage en kode på sin mail, som skal indsættes på kontoen før den kan sættes til slet.
    Flænserens største beundrer..

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

nu tager det lidt længere tid, hvis man lige har købt guld.
    "Gammel Søulk"

Stammefører skie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Næ, hvis jeg sætter min konto til sletning nu så starter der en countdown på en 72 timer - og jeg har købt rigeligt med guld synes jeg selv
    sez2: skie of K&Q a part of F (Won)
    dkx5: skie of NA a part of ?? (No meta)
    dkx6: fearsome of S&L a part of PPP (Lost)
    dkx7: Snape>Teuton of Cirkus a part of Cirkus (Won)
    dkx8: Scipio of LW a part of Otium (Won)
    dkx9: Prometheus of Titans a part of PoRa (Won)
    dkx10: Kermit of Mirror a part of Kids (Hygge ) (Won)
    comx11: Ancient Legacy of G a part of LiQ (Won)

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Næ, hvis jeg sætter min konto til sletning nu så starter der en countdown på en 72 timer - og jeg har købt rigeligt med guld synes jeg selv
    nu ved jeg ikke, hvilken version du spiller på.
    men se her

så lidt ændring er der på det område i T4
    "Gammel Søulk"

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Skal man slette sin konto
    By Rood in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 13-09-2008, 14:59
  2. slette
    By chrissyboy in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1