Side 69 af 77 FørsteFørste ... 193449596768697071 ... SenesteSeneste
Viser resultater 681 til 690 af 762

Tråd: Kamprapporter

Equites Imperatoris Mossad (WIF)'s Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Black B!urn Vis Indlæg
    nu snakker jeg om at flytte råstoffer i forhold til slutspillet, andet har jeg ikke forhold mig til.

med hensyn til 60 kontoer med trippel i starten vil jeg da gerne se dit bevis....

jeg kan se ulempen ved duals...

fordelen i duals tja for mig der har den nok ligget i det offensive...

hmm kælenavne? har godt nok ikke set du skulle have et...
    Nåeh.... jeg er da vist blevet kaldt lidt af hvert efterhånden. Jeg er dog ikke så sart.

Behøver man beviser her? Jeg ser da dagligt diverse påstande fra KAPOW (stavede jeg det nu uden fornærmelse?) Beviser skal man lede længe efter der.

Hvis du ikke har indset at en god start i dette spil er vigtig, ved jeg ikke hvad jeg kan gøre for dig???
    Mosse Morfar såmænd

Super Moderator Black B!urn's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Standard

tja er jeg også.

ja tak meget gerne? for du siger jo jeg er tripel selvom folk nok vil sige der nok i en af mig tja der står ingen af sidderne langt efter nogen eller hvad?

hvad har starten med slutspil at gøre?

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Mindes jo også at AFF har haft deres del af dual kontoer, Bexelbud er vist dual ikke, men det er vel ok...
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Equites Caesaris
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    Mindes jo også at AFF har haft deres del af dual kontoer, Bexelbud er vist dual ikke, men det er vel ok...
    ja vi er duel.. men der er også forskel på at have (10) duel konti end at have 40-60 kontier med 2-5 spillere på, men ja vi har da også duel konti

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af shoxxx Vis Indlæg
    ja vi er duel.. men der er også forskel på at have (10) duel konti end at have 40-60 kontier med 2-5 spillere på, men ja vi har da også duel konti
    Se det er fremskridt,, det er første gang det er indrømmet, og jo vi havde da mange duals, men slet ikke så mange som de tal i hoster op med
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Romersk Bosætter Bjørnen sover's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

kommer an på hvorfor man har duals om det er til nogen gavn. Havde jeg ikke haft fruentimmeren som dual i starten havde jeg ikke startet pga. manglende tid. Der har været mange indeover kontoen men vi har alle været mere eller mindre inaktive og vi har bare forsøgt at holde kontoen igang. På et tidspunkt var vi 5 inaktive spillere. havde faktisk den virkning at ingen af os gad spille da vi håbede de andre ville passe kontoen. Har man sin egen konto er man meget mere dedikeret til den. Er dog enig i at 2 spillere der aktivt kan få det til at fungere mellem dem er en fordel frem for 1 konto med en spiller.

Equites Caesaris
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bjørnen sover Vis Indlæg
    kommer an på hvorfor man har duals om det er til nogen gavn. Havde jeg ikke haft fruentimmeren som dual i starten havde jeg ikke startet pga. manglende tid. Der har været mange indeover kontoen men vi har alle været mere eller mindre inaktive og vi har bare forsøgt at holde kontoen igang. På et tidspunkt var vi 5 inaktive spillere. havde faktisk den virkning at ingen af os gad spille da vi håbede de andre ville passe kontoen. Har man sin egen konto er man meget mere dedikeret til den. Er dog enig i at 2 spillere der aktivt kan få det til at fungere mellem dem er en fordel frem for 1 konto med en spiller.
    men er det tilfældet her? er det ikke aftalt fra starten af hvem der skulle være duel sammen? gætter stærkt med at største delen af DHS var planlagt fra serveren start, og husk på at i størstedelen af tilfældene er det en bonus. kan ikke for stå du skriver du ikke var meget online i starten, for du var da altid online 24/7 da var medlem af BOB. eller hva vi nu hed..

Natarisk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

men er det tilfældet her? er det ikke aftalt fra starten af hvem der skulle være duel sammen? gætter stærkt med at største delen af DHS var planlagt fra serveren start, og husk på at i størstedelen af tilfældene er det en bonus. kan ikke for stå du skriver du ikke var meget online i starten, for du var da altid online 24/7 da var medlem af BOB. eller hva vi nu hed..
    De fleste duals bliver da lavet før serverstart, der er da selvfølgelig nogle under serveren som finder sammen pga manglende tid som ?

Men ærligt talt, det her en kamprapport tråd og ikke en klynke tråd fra mossad og erais side... vis og nogle rapporter istedet!

PS. undskyld jeg glemte seven , my bad

Romersk Bosætter Bjørnen sover's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

jeg var ikke online men kan være fruentimmeren var hun var rimelig aktiv. Men det har jo intet med duals at gøre men enkeltspiller. Kontoen har generelt været afhængig af sittere og ikke antallet af spillere tilknyttet kontoen. Jeg forstår godt pointen med at flere på en konto er bedre men der er også ting der trækker den anden vej plus det afhænger af årsagen til hvorfor man er flere. nogen bruger det til at få mere fritid og andre til at have mere onlinetid.

Equites Imperatoris Mossad (WIF)'s Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Tjaeh hvad kan man forvente fra en, der har Il duce som avatar. Sandhed....næppe.....
    Mosse Morfar såmænd

Side 69 af 77 FørsteFørste ... 193449596768697071 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Kamprapporter
    By Mario in forum Server 2
    Besvarelser: 124
    Sidste Indlæg: 14-04-2012, 12:54
  2. Kamprapporter
    By Zeroth in forum Server 4
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 05-07-2011, 18:50
  3. Kamprapporter