Side 1 af 52 12311213651 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 516

Tråd: Serverstatus

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard Serverstatus

Efter 11 dage på serveren begynder der at tegne sig nogle billeder af, hvem der - måske - kommer til at dominere i de forskellige kvadranter.

NV
    Her har vi de tunge drenge. BIA (nr1) og NWA (nr, 2) som har indgået en IAP. To nogenlunde lige store alliancer med en ø på henholdsvis 153 og 154.

Andre alliancer i fremdrift er nr. 6 DLA med en ø på 190 og en mindre alliance med et højt ø som RR

Spørgsmål til fremtiden: Får BIA og NWA hurtigt overherredømmet i NV eller bliver der dannet en ligeværdig modmagt måske med DLA og RR som omdrejningspunkter!

I NØ er TE - nr. 3 - den største alliance med en ø på 145 efterfulgt af SEFI - nr. 5 - med en ø på 174.

Her bør man også bemærke PF med serverens højeste ø på 251. PF er også godt fremme i skoene på angrebsranglisten og scorer på ugens top 10 med en første plads med plyndring og angreb.

Spørgsmål til fremtiden: Får vi mange indbyrdes alliancekrige i NØ eller finder alliancerne sammen i nogle tydelige fronter! H. Og hvad med PF de tegner stærkt

SV
    I SV er den den største alliance 308th - nr.4 - med en ø på 149 efterfulgt af nr. 12 TDL med en ø på 201

Værd at bemærke her er også SE (ø172) og NEM (ø192)

Spørgsmål til fremtiden: Er det 308th der kommer til at herske her, kommer de op at slås med TDL - og hvad med de mindre, men stærke alliancer som SE og NEM!

Her skal vi et stykke ned på allianceranglisten. De to største alliancer er P&F og Bh - nr. 7 og 8 med ø på henholdsvis 162 og 194.

Andre alliancer med fremdrift er -SS- nr. 10 med en ø på 167, Famous nr. 36 med en ø på 198 og TSN nr. 38 med en ø på 168.

Spørgsmål til fremtiden: Den umiddebart svageste kvadrant. Slutter de stærkere alliancer sig sammen - får vi mange småkrige!
    Last edited by Livia; 06-03-2011 at 19:33.

Germansk Bosætter lauras's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

God analyse. Lad os se en ny om en uge

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Rigtig flot analyse, ville være fedt hvis du som Lauras skriver også giver en i næste uge

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Værd at bemærker er vel at hverken BIA eller NWA har en spiller med 2 byer
    S3 3runde: Apollon senere Spilop KS/ SHIT (Tabt)
    S2 4runde: Apollon Cirkus (Tabt)
    S5 3runde: The Believer DLA (Vundet)
    S4 4runde: Hr.Bjørn Offline (som dual) Vundet
    S3 5runde: Emma Watson FF Vundet
    Nuværende Speed: Dual på Snake.
    Finale Serveren: Le Fix

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sholmegaard Vis Indlæg
    Værd at bemærker er vel at hverken BIA eller NWA har en spiller med 2 byer
    Til gengæld er det værd at bemærke, at PF har 3 spillere med 2 byer og DLA har 2 spillere med 2 byer. Du skulle vel ikke befinde dig i sidstnævnte alliance

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Jeg er en af dem med 2 byer

Slange
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Jeg er altid meget begejstret, når den slags analyser kommer.
    Mest fordi jeg ikke selv gider kigge på andre kvadranter end min egen. Og ja... Det er min kvadrant!

Det er dog lidt tidligt for min smag, at dømme nogen som stærke alliancer. Det eneste det kræver, er en stor ambassade. Det er min personlige holdning, at PF ikke er større, fodi SOAS ikke har ressourcer til at bygge på sin ambassade.

Vi vil komme til at se en masse skift i alliancerne, og så længe der ikke er pulter på pladen, så er alt jo uendeligt ligegyldigt.

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kassemand Vis Indlæg
    Mest fordi jeg ikke selv gider kigge på andre kvadranter end min egen. Og ja... Det er min kvadrant!

Det er dog lidt tidligt for min smag, at dømme nogen som stærke alliancer. Det eneste det kræver, er en stor ambassade. Det er min personlige holdning, at PF ikke er større, fodi SOAS ikke har ressourcer til at bygge på sin ambassade.

Vi vil komme til at se en masse skift i alliancerne, og så længe der ikke er pulter på pladen, så er alt jo uendeligt ligegyldigt.
    Den kommentar kan jeg lig!

Livas, Jeg skal nok fortælle hvor jeg er, Når jeg har min cleaner og mine deffere på plads
    Forrest: DU så DYGTIGT (Nørd men alt for meget fritid til ènkonto :P)
    S3 3runde: Apollon senere Spilop KS/ SHIT (Tabt)
    S2 4runde: Apollon Cirkus (Tabt)
    S5 3runde: The Believer DLA (Vundet)
    S4 4runde: Hr.Bjørn Offline (som dual) Vundet
    S3 5runde: Emma Watson FF Vundet
    Nuværende Speed: Dual på Snake.
    Finale Serveren: Le Fix

Stifinder Livia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kassemand Vis Indlæg

Hej Kassemand
    Det er dejlig med positive personer. Jeg lavede analysen for at se, hvem det kunne være værd at holde øje med. Desuden får jeg ihvertfald ofte information, som viser sig værdifuld senere hen, f.eks. omkring hvem der splittes, samles osv. Nu er der også nogen, der har beholdt deres navn fra tidligere servere og som det kan være nyttigt at vide, hvor er - som potentiale eller nogen man skal passe på med.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Du har ret. Det giver noget at holde øje med. Jeg har da også oppet mig, og kigget lidt rundt i de andre kvadrater. Sjovt, for jeg fandt flere gamle venner, som jeg da skal have snakket med.

Min kommentar går kun på mærkatet "stærk alliance" set i forhold til, hvor mange medlemmer, der er i alliancerne.
    Der skal renses ud i alliancerne, hvilket vil ske, når vi når lidt længere ind i spillet.

Jeg vil opfordre dig til at blive ved med at analysere serveren. Det er sjov læsning, og så giver det noget at lave, mens man venter på krig

Side 1 af 52 12311213651 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Bundys alternative serverstatus
    By Al Bundy in forum Server 5
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 13-05-2011, 21:51
  2. Serverstatus / co.uk
    By dimsen in forum Arkiv
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 04-07-2010, 08:21
  3. serverstatus
    By Piratten in forum Spørgsmål