Side 12 af 52 FørsteFørste ... 21011121314223247 ... SenesteSeneste
Viser resultater 111 til 120 af 516

Tråd: Serverstatus

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Steve The Pirate Vis Indlæg
    Det kræver jo trods alt også at der kommer angreb, før vi kan levere res til jer andre..
    Tjah, den sidste HFH by jeg var på gav lige omkring 40K - det må da vist siges at være en smule sløset. Men det er måske bare mig?

Prætorianer JMJ's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Lad mig få dit nick og så kan vi tage den over igm
    Vi har fået vores edit-knap tilbage

Speed1 JMJ
    Speed2 JMJ
    speed3 JMJ
    speed4 Legion
    Speed5 JMJ
    -ROTTEN- to the bone

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af JMJ Vis Indlæg
    Lad mig få dit nick og så kan vi tage den over igm
    Beklager, gider ikke være kærester med dig...

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Geografisk Sted
    AM

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Al Bundy Vis Indlæg
    Skal vi to så komme kærester??

JA NEJ MÅSKE
    [ ] [ ] [ ]

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Steve The Pirate Vis Indlæg
    Skal vi to så komme kærester??

JA NEJ MÅSKE
    [ ] [ ] [x ]
    .....

Krokodille ESSIF's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Synes HFH er søde, og minder lidt om ungerne i en børnehave: "Mor mor, se mig - jeg kan få en finger op i næsen"
    Lyder som om det vækker minder B ;D

Prætorianer JMJ's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Det er jeg da ked af.... Havde lige glædet mig så meget
    Vi har fået vores edit-knap tilbage

Speed1 JMJ
    Speed2 JMJ
    speed3 JMJ
    speed4 Legion
    Speed5 JMJ
    -ROTTEN- to the bone

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Come on drenge i kaprer tråden til indbyrdes vås. Lav et subforum til den slags, og lad det her handle om objektive input på serveren.
    Smider bare rundt med lidt kommentarer, indtil den dag hvor tyskerne skærer ned på antallet af servere, så der igen kan komme lidt gang i gaden De har så valgt ikke at skære ned, men det burde de stadig overveje. Trav 4 ser ud til at kunne skabe
    gang i gaden så den er jeg hoppet med på for at prøve...

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Citat Oprindeligt Skrevet af toombs Vis Indlæg
    Come on drenge i kaprer tråden til indbyrdes vås. Lav et subforum til den slags, og lad det her handle om objektive input på serveren.
    OK, hermed gjort

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Geografisk Sted
    Fjerritslev / Svendborg, Sy'Fyn
    Alder
    42

Standard

Livia kommer med et så vidt muligt objektivt bud på serverens udvikling.
    Så frem at man ønsker sin alliance nævnt, kan man altid skrive en PM til ham (hende?), og komme med sine tanker for sit kvadrant og/eller serveren.

Den udtagelse som Livia kommer med omkring HFH, ville være kommet fra mange, da AMB har infiltreret HFH med hele 20 medlemmer (jf. GT), så spørgsmålet er vel egentlig om det er HFH eller AMB der har optaget den modsatte part?
    - I beholder navnet, vi beholder "magten" (børn er nemme at stille tilfredse) ;-)

For mit vedkommende er det klar NØ, som er mest interessant, da jeg selv er placeret i denne egn.

Nedenstående er 100% min egen fortolkning (også det ovenfor), og skal ikke ses som værende korrekt - men blot mine tanker for udviklingen i NØ

Jeg ser 3 klasser som alle inden for nær tid skal op til eksamen. PF, KRIGERNE og Se-FI er 8.-10.klasserne - men dem kommer jeg tilbage til

I den nordøstlige del af skolegården, i hver sin sandkasse leger de mindre klasser.

BIA-NØ er en af 2. klasserne, de befinder sig godt i sandkassen, de er sociale og vil lege med alle - også 0. klasserne. BIA-NØ har endnu ikke opdaget at det er ude på boldbanen at det sjove sker, og når de først finder ud af dette - er det for sent!

DA./DA . (tidligere TE og NEA) er to 4. klasser der er blevet slået sammen, pga. mangel på kompetente lærere.
    Men det at slå flere klasser sammen, er ikke altid den rigtige løsning. Det er klassen (klasserne?) som gerne vil lege med de store, og rigtig gerne det boldspil der foregår på den anden side af hegnet - men før man kan klatre, skal man lære at gå (det punkt sprang de nok over i 0.klasse)

FTAAS (+2), er 6. klasserne og de holder stadig af at lege gemmeleg, for de gør det godt - okay, måske lillebror lige skal have forklaret reglerne en gang mere, for de vil gerne være den bliver bliver fundet først gang på gang.
    FTAAS er helt klar skolegårdens bedste børn, de holder sig for sig selv og det er ihvertfald ikke dem som kaster med sten, snare det modsatte!

8.-10. klasserne består af de tidligere nævnte PF, KRIGERNE og Se-Fi.
    Tre grupperinger i skolegården, med hver deres målsætning, men alle med frygt for de andre ikke skal opdage dem.

KRIGERNE har overtaget boldbanen fra PF, og spiller nu forskellige boldspil, - men med hvem? Alle de andre klasser er til time!

PF har forladt den omtalte boldbane, og givet plads til KRIGERNE, og befinder sig nu på vej ind i deres klasse for at have naturvidenskab, men lur mig, om de ikke overtager denne boldbane igen, når det ringer ud?!

Se-Fi er den flersprogede klasse, de har børn fra hele nordatlanten, hvorved at flere deres elever er i fuld gang med at lære hinanden at kende (indendørs på biblioteket)
    Enkelte af deres elever befinder sig dog i skolegården (også selvom der er time), og de vover sig ud på boldbanen i ny og næ, og lister af med bolden fra både PF og KRIGERNE - som dog stadig har den, når det ringer ind igen.
    Nok er Se-Fi den største klasse, som støtter op om selv den mindste elev, men ved de overhoved at det er ude på boldbanen at spillet foregår og alt det sjove sker?

Hvem skal eje boldbanen? PF, KRIGERNE eller Se-Fi? Og er der nogle af dem som giver de mindre klasser lov til at få deres eget lille græstæppe?

Det er snart eksamenstid for 8.-10. klasserne...

Side 12 af 52 FørsteFørste ... 21011121314223247 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Bundys alternative serverstatus
    By Al Bundy in forum Server 5
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 13-05-2011, 22:51
  2. Serverstatus / co.uk
    By dimsen in forum Arkiv
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 04-07-2010, 09:21
  3. serverstatus
    By Piratten in forum Spørgsmål