Side 6 af 8 FørsteFørste ... 45678 SenesteSeneste
Viser resultater 51 til 60 af 73
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af stigsal Vis Indlæg
    Jeg hører skam fint din mening jeg er bare uenig at man skal spilde tid på selvmords kandidater og har rigtig sær ved at se, hvor den respekt du gver til en spiller der sætter sin alliance i en dum situation fordi han hellere vil spille T4 kommer fra.

Til gengæld har du ikke forholdt dig til, hvor mange af den slags handlinger man skal tolererer før alliancen skal holdes ansvarlig, andet end at første gang åbenbart er gratis.

Udover det så antyder sætninger som

og

At du tydeligvis ikke har hørt efter da jeg sagde at jeg faktisk klarede ham selv.

Kan godt være du mener jeg ikke fører en normal meningsudveksling, men det bliver nu også lidt svært når modparten tydeligvis ikke læser hvad man skriver.
    Jeg har faktisk læst alt hvad du har skrevet i denne tråd, og det er da fint du klarede ham selv men da vi ikke er enige i om ledelsen er ansvarlige for medlemmers handlinger, har jeg svært ved at se du skulle blande resten af jeres alliancer ind i jeres lille kontroverce og når du selv klarede ham var der vel heller ikke nogen grund til at bruge ham som undskyldning til at smide en krigs erklæring.

Nu er du vel ikke den eneste i jeres alliance og der er jo osse flere mindre spillere som i (måske ikke dig) har været flere om at angribe på en gang på trods af disse spillere eller deres alliancer ikke har haft angrebet jer

Tror faktisk at de selvmordsmissioner stopper af sig selv hvis man selv klare de mindre spillere der giver en problemer, for det er noget folk kan forholde sig til, men ved at flashe man er større og føler sig overlegen ved at skulle komme 5-10 spillere er bestemt ikke noget folk kan forholde sig til og det eneste der kommer ud af det er at folk sletter, og det bliver endnu engang en kedelig simmer server

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af SodHeidi Vis Indlæg
    Jeg har faktisk læst alt hvad du har skrevet i denne tråd, og det er da fint du klarede ham selv men da vi ikke er enige i om ledelsen er ansvarlige for medlemmers handlinger, har jeg svært ved at se du skulle blande resten af jeres alliancer ind i jeres lille kontroverce og når du selv klarede ham var der vel heller ikke nogen grund til at bruge ham som undskyldning til at smide en krigs erklæring.

Nu er du vel ikke den eneste i jeres alliance og der er jo osse flere mindre spillere som i (måske ikke dig) har været flere om at angribe på en gang på trods af disse spillere eller deres alliancer ikke har haft angrebet jer

Tror faktisk at de selvmordsmissioner stopper af sig selv hvis man selv klare de mindre spillere der giver en problemer, for det er noget folk kan forholde sig til, men ved at flashe man er større og føler sig overlegen ved at skulle komme 5-10 spillere er bestemt ikke noget folk kan forholde sig til og det eneste der kommer ud af det er at folk sletter, og det bliver endnu engang en kedelig simmer server
    Kan være jeg griber det forkert an ved at skrive mere end en ting til dig af gangen.

Hvor mange af den slags angreb skal man tolererer før at alliancen bør holdes ansvarlig?

Theutaterlyn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Først og fremmest, så er jeg stortset enig i alt hvad Stigsal skriver - Kloge ord fra ham

Dernæst
    Tråden hedder "2 og 3 ways erklærer REZ krig", men jeg har ingen rapporter set
    Har der overhovedet været rapporter, eller er det kun macho-Gulds der kan fremvise sådan noget?

Haeduaner Selena's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

A - sorry - der er ingen - joeee vi lavede da lige en aktion bare lige for at vise at vi kunne men troede egentlig ikke det ville ha været så hurtigt ovre så nåede ikke at poste før det var for sent. Men skal lige se om jeg kan støve en op.

Problemet er at alle dem jeg har i med navne på... så skal lige redigere dem *suk*
    "Kvindelige nørder er de nye stewardesser" citat Imbatronick

*elsker at høre den sagte lyd at blodet der drypper fra muren*

Haeduaner Selena's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

3 hurtige

Tilfældigt at forsvarer er samme race - skal nok finde en anden også hvis folket synes det
    "Kvindelige nørder er de nye stewardesser" citat Imbatronick

*elsker at høre den sagte lyd at blodet der drypper fra muren*

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Kan være jeg griber det forkert an ved at skrive mere end en ting til dig af gangen.

Hvor mange af den slags angreb skal man tolererer før at alliancen bør holdes ansvarlig?
    Kan jo osse være jeg griber det forkert an ved at svare på mere end et af dine spørgsmål af gangen.

En hel alliance eller som det i dette tilfælle ledelse er ikke ansvarlig for et enkelt medlems angreb og har man som i dit tilfælle et problem med et enkelt meget mindre spiller så klare man det selv, hvis din alliance så evt ønsker at gå i krig med den omtalte alliance gør man det, men lad vær med at brug den mindre spiller som ikke var i alliancen mere som undskyldning.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Kan jo osse være jeg griber det forkert an ved at svare på mere end et af dine spørgsmål af gangen.

En hel alliance eller som det i dette tilfælle ledelse er ikke ansvarlig for et enkelt medlems angreb og har man som i dit tilfælle et problem med et enkelt meget mindre spiller så klare man det selv, hvis din alliance så evt ønsker at gå i krig med den omtalte alliance gør man det, men lad vær med at brug den mindre spiller som ikke var i alliancen mere som undskyldning.
    Spilleren var i alliancen da han angreb.. Fik pultet sin hovedby og hoppede så ud og slettede sin konto.

Hvor mange af den slags angreb skal man finde sig fra en alliance før man, efter din mening, bør holde alliancen ansvarlig?

Hvis det ikke var fordi du kludrede rundt i fakta skulle man næsten tror du var selvmordskandidaten, der prøvede at give andre skylden for den situation du havde bragt din alliance i.

Theutaterlyn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Selena Vis Indlæg
    3 hurtige

*Indsæt rapporter der fylder fra skala 1-10 = 10 (Pænt meget) her*

Tilfældigt at forsvarer er samme race - skal nok finde en anden også hvis folket synes det
    Jo, tak

Så har der jo været liidt gang i den - Fine rapporter, selvom modstand ikke var det største problem

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Spilleren var i alliancen da han angreb.. Fik pultet sin hovedby og hoppede så ud og slettede sin konto.

Hvor mange af den slags angreb skal man finde sig fra en alliance før man, efter din mening, bør holde alliancen ansvarlig?

Hvis det ikke var fordi du kludrede rundt i fakta skulle man næsten tror du var selvmordskandidaten, der prøvede at give andre skylden for den situation du havde bragt din alliance i.

Jeg er for så vidt ligeglad med om han var i en alliance da han angreb, han var ikke i alliancen da krigerklæringen kom og andre spillere som ikke kan drages til ansvar for hans holdning skulle straffes for hans aktion.

Nu svare jeg så igen på det samme spørgsmål : Da hverken ledelsen eller medlemmer kan stilles til ansvar for 1 anden spillers handlinger skal man ikke bruge det som undskyldning for at ville smide en krigerklæring.

Jeg prøver skam ikke give nogen skylden, jeg forstår bare ikke jeres metoder og finder dem ikke iorden og da i jo selv har oprettet denne tråd for at orientere, hovere eller hvad nu grunde var til at resten af travian verden havde behov for at vide i gik på en alliance meget mindre end jer hvor udfaldet var kendt på forhånd, må man jo forvente der osse vil komme nogen meninger fra nogen der ikke er i jeres egen alliance eller rygklappere

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af K&Q forever Vis Indlæg
    Hmm.. jeg spiller nu stadig på serveren så ved ikke hvad du lige hentyder til.
    Citat Oprindeligt Skrevet af Pirat-en Vis Indlæg
    "i" passer nu godt så
    Med "i" hentydede jeg til, at nogle åbenbart har ment, at jeg var en del af 2/3ways, hvilket jeg jo ikke er. Jeg stoppede for længe siden :p

Jeg er for så vidt ligeglad med om han var i en alliance da han angreb, han var ikke i alliancen da krigerklæringen kom og andre spillere som ikke kan drages til ansvar for hans holdning skulle straffes for hans aktion.

Nu svare jeg så igen på det samme spørgsmål : Da hverken ledelsen eller medlemmer kan stilles til ansvar for 1 anden spillers handlinger skal man ikke bruge det som undskyldning for at ville smide en krigerklæring.

Jeg prøver skam ikke give nogen skylden, jeg forstår bare ikke jeres metoder og finder dem ikke iorden og da i jo selv har oprettet denne tråd for at orientere, hovere eller hvad nu grunde var til at resten af travian verden havde behov for at vide i gik på en alliance meget mindre end jer hvor udfaldet var kendt på forhånd, må man jo forvente der osse vil komme nogen meninger fra nogen der ikke er i jeres egen alliance eller rygklappere
    Endnu engang: Selvfølgelig kan ledelsen stilles til ansvar. Det er ledelsen job at sørge for, at spillere i alliancen ikke gør ting de ikke er berettiget til, da det jo netop skader hele alliancen.
    Tillader man en så ustabil spiller at komme ind i alliancen, er man på sin vis selv ude om, at det enders skidt, desværre :p
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 45678 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 43
    Sidste Indlæg: 25-05-2011, 22:32
  2. NE erklærer DNA krig
    By Flænseren in forum Server 2
    Besvarelser: 55
    Sidste Indlæg: 08-10-2009, 00:28
  3. HK's erklærer CO krig!
    By HK's in forum Server 5
    Besvarelser: 61
    Sidste Indlæg: 27-05-2009, 22:17
  4. .LS & LS. erklærer krig mod .RD, RD. & .RD.
    By Nunu in forum Speed Server
    Besvarelser: 93
    Sidste Indlæg: 09-05-2008, 22:04
  5. BRA erklærer 3K krig
    By Sutsko in forum Server 2
    Besvarelser: 23
    Sidste Indlæg: 28-06-2007, 17:19

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg